Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
pebbles, gefeliciteerd

Wat een snelle becvalling zeg, wel super nu kunnen jullie lekker gaan genieten met zijn viertjes.

zus mooie actie van je maar hoe was het nu vandaag bij de gyn?
Ja kijkoperatie omdat ik van die vage pijnen heb.
Onderzoeken kunnen zelfs 3 maanden op zich laten wachten. Echt schandalig.
Oh jee :( Heb je misschien last van veel cystes ofzo? Die kunnen ze dan waarschijnlijk meteen weghalen. Hoop dat er veel duidelijker wordt voor je!

Mijn eileider was verwijderd d.m.v. een kijkoperatie, je houd er bijna geen litteken aan over, geweldig!
Geen idee wat er zit. Maar dat gaan ze dus bekijken. Ow nou dat is mooi om te weten. Jij bent (helaas) een ervaringsdeskundige qua dat. En was je lang uit de running>? Begin volgende week ook met mijn nieuwe baan. Lekker getimed he...
Nou ik was wel even zoet. Vooral na de narcose, daar had mn lijf toch wel een klap van gekregen! Moe...moe....en nog eens moe. En ja toch wel pijn natuurlijk.

Ja ach timing, als je alles van te voren kon weten .. ! Maar goed, uiteindelijk is het voor het goede doel toch?

Ben vanavond weer present, nu even eten met Zus! Ze zal vanavond komen vertellen over de gyn Pluis, want dat is ook weer een verhaal. Tot snel!
oh pebbles, geweldig nieuws, traantjes in mijn ogen en een enthousiaste baby in mijn buik! haha. super mooie naam! en wat een leuke reactie van je oudste! inderdaad alweer snel achter computer voel je je erg goed? helemaal blij! hoop morgen even een kaartje te posten!

voor de rest, ik ben alweer vergeten wat iedereen zei...\

oja, zus, hoe was het bij de gyn?

dametje ik ga even prive kijken en reageren.
Tot snel!
Ah Freddy is de volgende. Over een dag of 21. Spannend Freddy!! (mocht je dit lezen)
Aruba, spannend volgende week beginnen met je nieuwe baan. Heb je er al een beetje zin in?

Pluis, Denk dat de voorkeur uitgaat naar de Mutsy 4 rider single spoke next. Vind het wel een beetje jammer dat de single spoke zwaarder is. Hebben jullie dezelfde? Hoe lang was bij jullie de levertijd?

En dan is het nu tijd om te gaan douchen. Eerst nog even werken en vanmiddag de verjaardag van een nichtje. Altijd gezellig.

Veel plezier allemaal vandaag.

Ja inderdaad Freddy, ben je nog hard aan het klussen?
Bij de gyn geweest dus, bij mij geen afwijkingen in mijn hormonen gevonden, maar vriend zn productie was niet optimaal en scoort onvoldoende. Dus nu moet dat eerst herhaald worden over 4 weken voor we weer verder gaan met iets. Staan dus nu al stil lekker balen.

Kan een eenmalig iets zijn daar hopen we maar op, maar dit hadden we helemaal niet verwacht. In plaats van alleen wat vaker een eisprong opwekken is er nu ook weer een andere factor die meespeelt. Al is het zo dat je er wel goed zwanger zou kunnen worden, maar omdat de kansen bij mij al zo laag liggen wordt het er niet beter op.
Jeetje Summer, wat een onverwacht nieuws. Wat bedoel je precies dat je kwaliteit van zijn zaad niet optimaal is. Betekend dit te weinig zaadcellen of slechte zaadcellen?

Hopelijk is het een eenmalig iets en is het de volgende keer beter.

Kan je er nog iets aan doen om de kwaliteit te bevorderen? Niet roken, niet drinken, geen strakke boxers aan en niet te lang in een warm bad en dat soort dingen of zijn dat fabeltjes?
@Zus, nou dat is inderdaad onverwacht zeg. Goh. Wat vreselijk balen zeg. Maar...er zijn nog steeds volop kansen hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken.

Wat gaat er nu verder gebeuren? Gaan ze nog testen bij je vriend? Is er een behandelplan etc?
Het waren te weinig goed bewegende cellen. Maar het kan zoveel oorzaken hebben. Vriend werkt veel (en onvoorzichtig) met chemische stoffen en er was ook een beetje water in het potje gekomen (vraag niet hoe hahaha). Omdat we ook te laat waren met inleveren weten we ook niet hoe lang het heeft gestaan dus we weten gewoon eigenlijk nog niks. Zeker niet roken en veel drinken en ook al die andere dingen werken wel mee hoor geen fabeltje haha.

De volgende stap zou een samenlevingstest zijn maar dat kan nu pas als dit in orde of onderzocht is. Dus nu 4 weken wachten en dan hopen op een betere uitslag.
jee zus wat balen zeg, deze uitslag had je zeker niet verwacht!

Hopelijk gewoon een eenmalige actie en zorg je de volgende keer voor geen water en op tijd inleveren en dan hopen dat het beter is. En misschien manlief iets minder onvoorzichtig zijn werk laten doen als dat kan.

plukkie wij hebben een mutsy 4 rider slider. En dan een bruine. Welke kleur gaan jullie kiezen?

Levertijd weet ik niet daar ik heb gezegd laar alles maar in 1 keer komen dus tegelijk met babylamer en box. En op de babykamer zat wel 16 weken levertijd. maar goed zijn al over de helft van de levertijd heen. Hopen dit weekend ook het schilderwerk af te kunnen maken in het kamertje. Dan nog nieuwe plintjes en schoonmaken. Kan al wel vast de wieg erin das ook wle leuk al zal die er uiteindelijk weer niet in blijven.

Poei mijn huis heeft nu al zoveel babyspullen en baby is er nog niet eens.

Wel leuk werd vannochtend wakker om dat de kleine man zo hard lag te schoppen.

Eind van de middag lekker met manlief naar de sauna, heerlijk!
zus wat een klote nieuws zeg....dus nu weer afwachten.....dikke knuffel iig van mij!!
Ja we waren er idd wel ff stil van.

Maar we gaan niet bij de pakken neerzitten zoals ze dat zeggen, gewoon doen wat we kunnen en dan zien we het wel de volgende keer.
ja...goede instelling...als je dat soort nieuws krijgt is het altijd harde klap maar je moet wel verder......

x
ZUS, bah wat overwacht maar misschien is het dus gewoon vals arlarm. Toch stom die o nzekerheid erbij.
dametje hoe gaat het bij jou?
Ik heb een angelsound aangeschaft, wat geweldig om het hartje te kunnen horen. Ik ben verliefd.
ook verliefd... Verder vandaag MRI gehad in ziekenhuis, voor de zekerheid. En eindelijk goede pijnbestrijding, eindelijk weer redelijk slapen. Veel vrienden die willen koken. Heel hartverwarmend. Even geen tijd om te piekeren, zal wel met vlagen gaan.
De professor belde me vanavond in zijn vrije tijd op om te vertellen dat de scan (de mri) vanmiddag goed was. Pff nare ziekte, maar wat fijn om met zon betrokken arts van doen te hebben!
Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heenhebt :hug;

En super zo'n arts, hij leeft vast ook erg met je mee, want het is niet niks natuurlijk!

Wat hebben ze precies bekeken met de MRI?
Today's the daaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, nog een paar uur te gaan . Straks om mn gemakje stukje rijden naar ons huisje, beetje rommelen, schoonmaken! Echt zin in, pfff heb hem al bijna een maand niet gezien!

Pebbles hoe voel jij je nu? Ben benieuwd hoe het allemaal gaat bij jouw thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven