Tot welke maat pas je in attracties?

30-08-2008 15:50 910 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 52 en pas in bijna alle attracties. Denk aan attractieparken als Hellendoorn, Efteling, Movieworld.

Ik vraag mij af vanaf welke maat het niet meer past. Weet iemand dat toevallig?
Heb je plannen om te groeien?
quote:misschicken schreef op 30 augustus 2008 @ 15:51:

Heb je plannen om te groeien?Ik denk dat je met maat 52 wel uitgegroeid bent...
Ik weet wel dat ik met maat 46 niet in de golyad paste in walibi.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:misschicken schreef op 30 augustus 2008 @ 15:51:

Heb je plannen om te groeien?Nee dat niet, maar vraag me af tot welke maat het past.
quote:morrigana schreef op 30 augustus 2008 @ 15:56:

[...]

Ik denk dat je met maat 52 wel uitgegroeid bent...

Jammer Morrigana, ik heb maat 60

En nee, dan pas je niet in een attractie.
Jee, maat 60?

Heb je dan niet ontzettend veel 'last van je lijf' zeg maar?
Overigens zat ik samen met een mevrouw te wachten in Walibi bij dat ding waarin je gelanceerd wordt. We hadden het er toevallig over dat we er niet in pastten, die mevrouw had maat 52.
quote:TheNurse schreef op 30 augustus 2008 @ 16:05:

Jee, maat 60?

Heb je dan niet ontzettend veel 'last van je lijf' zeg maar?Pardon?
Idd bij dat ding wat in de lucht ging paste ik een andere keer nog maar net in (had toen weer maat 50 jojo )

Ik snap de vraag van thenurse ook niet echt
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Heb ook maat 52 en pas nog overal in volgens mij.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 30 augustus 2008 @ 16:12:

Idd bij dat ding wat in de lucht ging paste ik een andere keer nog maar net in (had toen weer maat 50 jojo )

Ik snap de vraag van thenurse ook niet echt Nou ik snap de vraag wel, en ik vind hem impertinent in dit topic.
Ik heb maat 60/62 gehad en paste niet eens in een normale stoel met armleuningen en nee, ik pastte toen ik rond maat 52 was bijna nergens meer in. Tenminste, ik pastte in 1 attractie niet en schaamde me kapot en heb het nooit meer geprobeerd.

De opmerkingen zoals TheNurse maakt, maakte dat ik me heel ongelukkig voelde...

En niet te vergeten de opmerking van Morrigana...
anoniem_58552 wijzigde dit bericht op 30-08-2008 16:19
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Oh, laat maar, was niet zo bedoeld.

Sorry!
quote:misschicken schreef op 30 augustus 2008 @ 16:14:

[...]

Nou ik snap de vraag wel, en ik vind hem impertinent in dit topic.Sluit ik me bij aan
Ik heb 48. Smalle taille, brede heupen. En met mn brede heupen zat ik de laatste keer in sixflags wel heeeel krap in de achtbanen. Maar ik pastte er nog wel in... Ik was heel bang dat het niet zou passen, ik zou me ook heel erg schamen als ik uit de attractie zou moeten omdat ik er niet in zou kunnen.
Ik paste overigens wél in de spacemountain in Disney, en de andere achtbanen daar. Zeker gebouwd op Amerikaanse billen.
ik vraag me wel af waar deze vraag vandaan komt...

Ik heb zelf overigens geen enkel idee met welke maat mensen niet meer in attracties of vliegtuigstoelen e.d. passen.
De ene maat 52 is de andere niet. Er is geen standaard te geven voor wat past of niet.

Robine, waarom vraag je dit?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 30 augustus 2008 @ 15:57:

Ik weet wel dat ik met maat 46 niet in de golyad paste in walibi.Ik heb ook maat 46 en paste er makkelijk is dus zo'n maat zegt ook niet alles....(En het is Goliath...)
Omdat ik over 2 weken naar een attractiepark ga en niet voor verrassingen wil komen te staan. Lijkt me echt vervelend!
quote:Robine schreef op 30 augustus 2008 @ 16:27:

Omdat ik over 2 weken naar een attractiepark ga en niet voor verrassingen wil komen te staan. Lijkt me echt vervelend!Je zegt in je OP dat je past met je maat 52, is dat over 2 weken veranderd dan?
Manlief is lang, breed en stevig (en lekker natuurlijk) en past tot nu toe overal in. Misschien ook verschil tussen een mannenlichaam en een vrouwenlichaam? Vrouwen hebben toch meer heup en bil/been zeg maar.
Dus je mag wel zeggen dat je maat 60-62 hebt, maar men mag dan niet vragen of je last van je lijf hebt?

Dat is toch een heel gewone vraag?
quote:shining schreef op 30 augustus 2008 @ 16:30:

Dus je mag wel zeggen dat je maat 60-62 hebt, maar men mag dan niet vragen of je last van je lijf hebt?

Dat is toch een heel gewone vraag?En het lijkt mij ook heel gewoon om dat te mogen weigeren te beantwoorden, aangezien het topic de titel heeft [ Tot welke maat pas je in attracties? ]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven