Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

dinsdag 9 juni 2015 om 21:50

woensdag 10 juni 2015 om 22:54
vrijdag 12 juni 2015 om 14:13

vrijdag 12 juni 2015 om 14:25
quote:Sensy12 schreef op 09 juni 2015 @ 19:31:
Is ie al genoemd? Sense8 op Netflix. Opbouw gaat langzaam, maar als de verhaallijn eenmaal goed van start is...wow! Gave serie vind ik dit!
Goed om te lezen! Ik was er aan begonnen maar vond de eerste 2 afleveringen behoorlijk traag, ik kreeg ook het verhaal niet echt te pakken.... Toch maar doorzetten dus
Maar eerst.... OITNB seizoen 3!!! Lang op moeten wachten, ben bang dat ik dit weekend weinig van het mooie weer ga zien
Is ie al genoemd? Sense8 op Netflix. Opbouw gaat langzaam, maar als de verhaallijn eenmaal goed van start is...wow! Gave serie vind ik dit!
Goed om te lezen! Ik was er aan begonnen maar vond de eerste 2 afleveringen behoorlijk traag, ik kreeg ook het verhaal niet echt te pakken.... Toch maar doorzetten dus
Maar eerst.... OITNB seizoen 3!!! Lang op moeten wachten, ben bang dat ik dit weekend weinig van het mooie weer ga zien
vrijdag 12 juni 2015 om 15:12
quote:hiltje schreef op 12 juni 2015 @ 14:11:
Yes, Orange is the new black, seizoen 3 staat erop.
Ik ben alvast begonnen. Wedden dat ik het eind van het weekend af heb?
Ik ga zo ook lekker kijken.
En ik weet wel zeker dat ik het eind van het weekend af heb.
Yes, Orange is the new black, seizoen 3 staat erop.
Ik ben alvast begonnen. Wedden dat ik het eind van het weekend af heb?
Ik ga zo ook lekker kijken.
En ik weet wel zeker dat ik het eind van het weekend af heb.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 12 juni 2015 om 15:38
quote:slwhisper schreef op 12 juni 2015 @ 14:25:
[...]
Maar eerst.... OITNB seizoen 3!!! Lang op moeten wachten, ben bang dat ik dit weekend weinig van het mooie weer ga zien Echt, ik had hetzelfde. Had de serie bij aflevering 3 al willen afkappen, maar ben door gaan kijken. En juist door de langzame opbouw krijgt de rest van de afleveringen veel meer diepgang. Het is functioneel langzaam en niet een onderdeel van de serie. Dat heb je soms toch, dat een serie gewoon 'zo is' en er nooit verandering in komt. Bij deze is dit echt niet het geval. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 begint. In één woord GEWELDIG!
[...]
Maar eerst.... OITNB seizoen 3!!! Lang op moeten wachten, ben bang dat ik dit weekend weinig van het mooie weer ga zien Echt, ik had hetzelfde. Had de serie bij aflevering 3 al willen afkappen, maar ben door gaan kijken. En juist door de langzame opbouw krijgt de rest van de afleveringen veel meer diepgang. Het is functioneel langzaam en niet een onderdeel van de serie. Dat heb je soms toch, dat een serie gewoon 'zo is' en er nooit verandering in komt. Bij deze is dit echt niet het geval. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 begint. In één woord GEWELDIG!