Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Yep wij hebben net afgelopen weekend seizoen 2 gezien. Geweldig!

Nu zijn we begonnen met The affair, weet niet op welke zender dat eigenlijk komt maar het is wel een aanrader.
Drop Dead Diva is een leuke serie!

Ik ga binnenkort beginnen aan OITNB.
Is ie al genoemd? Sense8 op Netflix. Opbouw gaat langzaam, maar als de verhaallijn eenmaal goed van start is...wow! Gave serie vind ik dit!
Jaaaa. Geweldig idd!!
quote:Sensy12 schreef op 09 juni 2015 @ 19:31:

Is ie al genoemd? Sense8 op Netflix. Opbouw gaat langzaam, maar als de verhaallijn eenmaal goed van start is...wow! Gave serie vind ik dit!Ik heb m in mijn lijst staan. Bewaar m voor het weekend want ik verwacht binge kijken
Ik ben halverwege het eerste seizoen van Homeland: spannend en mooi gemaakte serie.
Nu bezig met Orphan Black.

Erg goed!!

Volgende wat op mijn lijstje staat is Sense 8 en Homeland.

En OITNB natuurlijk, aanstaande vrijdag
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Nu klaar trouwens met Gossip Girl.

Afkicken... Ik mis Chuck en Blair
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik vond Daredevil echt retegoed. En het blinde hoofdpersonage ziet er ook nog eens goed uit hahah.
Ik kijk nu Grimm, leuke serie!!!
It's 5 o'clock somewhere
quote:tulpje1977 schreef op 09 juni 2015 @ 21:50:

[...]

Ik heb m in mijn lijst staan. Bewaar m voor het weekend want ik verwacht binge kijken Net de laatste aflevering van seizoen 1 gezien en deel 2 laat waarschijnlijk nog héééél lang op zich wachten
Yes, Orange is the new black, seizoen 3 staat erop.

Ik ben alvast begonnen. Wedden dat ik het eind van het weekend af heb?
Jaaa, Orange inderdaad. Ik had verwacht dat er 1 aflevering op stond en dan elke week een nieuwe.

Maar het hele seizoen staat er al op!! Dat wordt weer een marathon houden
quote:Sensy12 schreef op 09 juni 2015 @ 19:31:

Is ie al genoemd? Sense8 op Netflix. Opbouw gaat langzaam, maar als de verhaallijn eenmaal goed van start is...wow! Gave serie vind ik dit!

Goed om te lezen! Ik was er aan begonnen maar vond de eerste 2 afleveringen behoorlijk traag, ik kreeg ook het verhaal niet echt te pakken.... Toch maar doorzetten dus

Maar eerst.... OITNB seizoen 3!!! Lang op moeten wachten, ben bang dat ik dit weekend weinig van het mooie weer ga zien
Ik ben sinds 3 weken niet meer op het forum geweest.

Heb een nieuwe verslaving..... Lost.
quote:hiltje schreef op 12 juni 2015 @ 14:11:

Yes, Orange is the new black, seizoen 3 staat erop.

Ik ben alvast begonnen. Wedden dat ik het eind van het weekend af heb?

Ik ga zo ook lekker kijken.

En ik weet wel zeker dat ik het eind van het weekend af heb.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:slwhisper schreef op 12 juni 2015 @ 14:25:

[...]

Goed om te lezen! Ik was er aan begonnen maar vond de eerste 2 afleveringen behoorlijk traag, ik kreeg ook het verhaal niet echt te pakken.... Toch maar doorzetten dus

Maar eerst.... OITNB seizoen 3!!! Lang op moeten wachten, ben bang dat ik dit weekend weinig van het mooie weer ga zien Echt, ik had hetzelfde. Had de serie bij aflevering 3 al willen afkappen, maar ben door gaan kijken. En juist door de langzame opbouw krijgt de rest van de afleveringen veel meer diepgang. Het is functioneel langzaam en niet een onderdeel van de serie. Dat heb je soms toch, dat een serie gewoon 'zo is' en er nooit verandering in komt. Bij deze is dit echt niet het geval. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 begint. In één woord GEWELDIG!
ik zit voor een ernstig dilemma.

oitnb of sense8.

ik was al aan sense begonnen namelijk. ga ik die nou eerst afkijken?

of toch maar oistnb?

moeilijk moeilijk.... haha
Dochter is verslaafd aan Lost.

Zelf kijk ik alleen films. Bewust geen series, ben bang dat ik dan te lang blijf kijken.
Enjoy the little things in life
Jeuh, OITNB 3 is online!

Ik wil graag kijken. Maar vriend slaapt, hij is zooo moe. Aaargh! (Dit kijken we samen.)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Spininhoek schreef op 10 juni 2015 @ 11:57:

Nu klaar trouwens met Gossip Girl.

Afkicken... Ik mis Chuck en Blair Ik zou het bijna opnieuw gaan kijken.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik heb gister Ripperstreet ontdekt.

Supergoed
Frankly my dear, I don"t give a damn
De eerste 3 afleveringen van OITNB 3 gezien. Wat is het toch een heerlijke serie.
quote:hiltje schreef op 10 juni 2015 @ 10:07:

Ik ben halverwege het eerste seizoen van Homeland: spannend en mooi gemaakte serie.Ging mij irriteren bij het 2e seizoen en ben maar gestopt.
quote:Moiren_ schreef op 12 juni 2015 @ 23:37:

De eerste 3 afleveringen van OITNB 3 gezien. Wat is het toch een heerlijke serie.Ik wil ook. Volgend weekend is vriend het hele weekend weg. Ik hoop dat ik me kan bedwingen tot dan en dan doe ik een marathon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven