Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Misschien kan iedereen die in de tabel wil zijn recente gegevens nog even hier neer zetten dan knutsel ik er wel een tabel van en openen we een nieuw topic ofzo? Wel jammer, er staat hier al zoveel...of ik moet je mijn photobucket gegevens mailen ofzo dreamer, ik gebruik het toch alleen maar voor de tabel...

Goed ik ga nog even van deze heerlijke avond genieten, daag!
Vief 4 kan de openingspost ook voor je aanpassen Meis.

Met mij gaat het verder prima Meis. Ik voel me goed, ik ben alleen een beetje moe omdat ik te kort slaap. Maar dat is mijn eigen schuld, ik ga 's avonds veel te laat naar bed.

Nou, straks maar eens met de jongens een stukje fietsen.
Oh Meis, je kunt ook gewoon de link van de nieuwe tabel naar Dreamer mailen, dan kan zij de openingspost aanpassen.
oke doen we dat, kom maar op met die gegevens!
Pfff ik heb het zo druk, dat ik niet echt aan posten toe kom..

Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen.

Gewicht gaat heel langzaam naar beneden; 92.

Meauve ik weet uit ervaring, dat ook al maak jezelf de keuze, dat het zwaar is.

Is voor mij al 14 jaar geleden
anoniem_38076 wijzigde dit bericht op 31-08-2008 11:39
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik mail jou dan eerst de tabel wel, dan kun je die aanpassen, oké? Daarin worden nl. alle berekeningen automatisch al gemaakt (met dank aan Meave )

Ha, Meave, jij hebt het over vief 4 en ik lees viet(je) 4 (k dacht dat je aan 1 vietje genoeg had )
Later is nu
Wat een mooi onderschrift Dream.
zo dan,. Dat was me het wekend wel. Niet goed voor de lijn, maar wel; enorm leuk. Vrijdag had ik mijn afscheidsfeestje van mijn werk. we hebben uitgebreid geborreld in een café, daarvoor hadden we een patatje gehaald. Ik ben bij een collega blijven slapen en daarna ben ik doorgegaan naar mijn choonzus, daarna kregen we eters met wie we hebben gebbq-ed. Vandaag heb ik de hele dag op mijn krnetin de zon doorgebracht (weliswaar met een studieboek op schoot). een tiptop weekend als afsluiter van een lange zomervakantie! Recente gegevens: 96 kilo, de rest is niet veranderd:)
heb vandaag zo'n 25 km met de kinderen gefietst. Onderweg heel goed en gezond fruit en kaas light. Toen een ijsje op een terrasje, thuis een witbiertje en toen pizza en wijn

Heerlijk he, dit weer.. kon het nog maar veel langer duren. Hier wil ik meer van!
Later is nu
Meis

ik heb je de tabel gemaild.

als jij mij dan een keer de link stuurt, waarmee je 'm op internet zet, dan hoef ik 'm als het goed is maar 1x te wijzigen. Als jij daarna in photobucket de tabel vervangt, wordt hij hier ook automatisch vervangen. praktisch, nietwaar?

Ja, dat onderschrift, kwam ik laatst ineens tegen en voelde goed
Later is nu
Dreamer je hebt mail!

Hier ook niet zo'n goed weekend, eettechnisch gezien dan...maar wel lekker en heb eigenlijk nog steeds bijna geen suiker gehad! Morgen weer netjes in elk geval. Heb zaterdag ge-bbq-ed en merk dat grotere hoeveelheden vlees mij niet zo goed bekomen zeg maar. Op de een of andere manier verteert dat niet zo lekker ofzo. En nu heb ik vrijdag alweer een bbq... en ik gok niet dat daar vis voorhanden is... dan ga ik maar voornamelijk voor de salades en brood. En de drank waarschijnlijk haha!
Het vlees vd BBQ hier vond ik echt niet lekker, of het werd zwart, of het werd gortdroog. Niet veel van gehad dus.

Hele grote hoeveelheden vind ik idd ook niet prettig voor

mn maag/darmen/buik. Het lijkt dan wel of de boel blijft vastzitten. Dat heb ik wel gemerkt toen we bij mn zus op de camping gingen bbqen. Maar aan brood en salades kom ik weer nier, 1 bonk kh's.

Vanmorgen 68,7. Na die zeetong van een pond gisteren, die was lekker zeg.

Alleen jammer dat ik na het eten pas een keer mn bakje sla naturel kreeg. Piepklein bakje met ong 50 gram sla!

Het is echt heel moeilijk voor een restaurant hoor, sla met nix en de olie peper en zout er apart bij te doen pffffffffff.
echt een pond!? Dat is wel enorm zeg!

O: 3 crackers, karnemlek

T: appel

L: 3 boterhammen, soep, druiven, optimel

T: 1 koekje

D: gekookte aardappels, bloemkool, hamburger.
Tabel is made bij Meis
Later is nu
Wow wat een mooie tabel! Thnx Meis.

Ja, een pond bentetje, dat is vrij normaal voor zeetong trouwens,

anders krijg je van die slibtongetjes, zit je maar een beetje over die kale graten heen te aaien.

O.halve flan

T 1 bifiworstje

L 2 gebakken eieren op 2 plakken kaas

D Spekbonen met metworst

vanavond; droog wit wijntje
Oh en Meis, als je nu de tabel vernieuwd, moet je éérst de oude tabel verwijderen en dan pas de nieuwe erin zetten, in je onlineplaatjes site. Dan krijgt hij (volgens mij) dezelde link
Later is nu
wauw meis!!! Dank! Sandra, wat zijn spekbonen?

O: muesli met melk, nectarine, kiwi

T: appel

L: 3 boterhammen, soep, vifit

T: droge toastjes

D: spaghetti met tomatensalade, chocoladevla toe
Graag gedaan hoor!

Ik heb vanmiddag een vlucht naar kaapstad geboekt, ga met man en kind december doorbrengen in zuidafrika!!!! Ek is baie blij!!!

Een goede dag vandaag, gisteren nog wel wat gesnoept maar vandaag eigenlijk niet, alleen een paar nootjes voor het eten. Misschien straks nog even op de crosstrainer...

Spekbonen klinken niet lekker, brrrrr
Nahjah dames toch, spekbonen zijn gewoon een beetje uit de kluiten gewassen sperziebonen. Ik heb ze ook nog maar een

paar jaar geleden ontdekt trouwens. Ze moeten een uur koken en dan met rookspek in de pan, ik had dus 2 metworsten in de pan.

Oh wow Meis, Zuidafrika! Hoe kom je daar zo bij?

Van de enige verre reizen die ik wil maken staat

Zuidafrika ook op mijn verlanglijstje, ik weet zelf ook

niet goed waarom eigenlijk. Voor de rest trekt me

heel geen ver land of er moet familie wonen.

En dat wonen er een paar, maar anders zou ik

het er niet voor over hebben om zo lang te moeten

reizen, jetlag etc.

Iets meer trek vandaag:

O halve flan

T bifi

L 2 eieren op ham

40 gram pecannoten

T bakje vreme fraiche

D bloemkool en een rundervink

Vanavond nog een wijntje, had er gisteren 1

genomen, niet meer want het steeg me

meteen naar mn hoofd.

En aan het eind vd middag heb ik heerlijk een

half uur op de crosstrainer gestaan.
Oooh, lijkt me lekker, Zuid Afrika.. ik moet trouwens zeggen dat óveral waar het zonnig is me nu lekker lijkt, maar Z.A. moet ook nog heel mooi zijn.

Was vanmorgen 69,5 kg. Heel gemeen, weegschaal stond even stil op 68.5 en ging toen een kg omhoog. Ik voel overal vocht zitten, dus wijd het daar maar aan.
Later is nu
Das ook niet eerlijk Dream!

Hier, na toiletbezoek, 68.7 vanmorgen.

Gisteren heel laat smste mn vriendin dat ze met me op vakantie wil in apr/mei 2009, nou daar ben ik wel voor

te porre. jammer dat er nog geen gidsen uit zijn.
Ik wil ook wel met je op vakantie hoor, in april mei. Ook wel in januari of februari.. of NU.. ik wil eigenlijk gewoon wég, naar ergens waar zon is. Ben erg aan 't miepen ook hierover, de laatste dagen, merk ik. Heb het gevoel dat we nog geen zomer gehad hebben en nu begint nota bene de herfst al!

Gisteren ook gelijk een vreetbui, ben koekjes van de kinderen gaan eten, heb mezelf verteld dat ik daar niets mee weg kon eten maar deed het toch. Gelukkig ook net gisteren bakje noten met gedroogd fruit gekocht, dat heb ik daarna maar geleegd. Is toch beter dan sponcebob koekjes met chocolade En eigenlijk nog lekkerder ook

En in plaats van rood wijntje te nemen toch maar pot thee gezet.. braaaaf.. (had ook uitslag in het gezicht, nadat ik van 't weekend chocolade(taart), koffie, cola en wijn gehad had... dat hielp wel mee)
Later is nu
Dat zit zeker in de lucht dat we ineens meer trek krijgen.

Volgens mij gaan we naar de herfst en krijgen we geen nazomer meer, helaas.

Je kunt mee hoor Dream, maar wordt wel april/mei 2009,

van te voren gaan we nl. nog skien en met de hefst ook nog een

paar dagen weg.
Zuid-Afrika, wat een heerlijk vooruitzicht!

En ik wil nog gewoon een nazomer Sandra, die ik ga ik nu gewoon ergens online bestellen.

Hier gaat het redelijk. Maar het kan stukken en kilo's beter!

Ik moet nog wel even mijn best doen om die 100 kilo weer te halen die hier in de tabel staat!
Ja die zomer wil ik ook nog wel, had me toch stiekum wel verheugd op een september met mooi weer maar daar heb ik ook nog niet al te veel van gezien... in elk geval vlieg ik over 3 maanden naar de zomer toe. Lijkt me best bijzonder, kerst in mijn bikini in plaats van mijn winterjas...mmm

Weer een goede dag hier, gewerkt en was lekker druk. Geen tijd om aan snaaiwerk te denken. Hoewel er wel een collega een kilozak (!) kruidnoten op mijn buro had geparkeerd want lekker centraal, kan iedereen pakken...en ik het de hele dag ruiken!! Heb ze snel in een trommel gedaan en een stukje weg gezet. Heb er geen gehad ook. Hoop dat ze vrijdag op zijn haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven