Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 31 augustus 2008 om 14:00
Ach god, Vleer toch. Hopelijk lukt het met je teiltje en je gieter. Ik leef met je mee. Zal een pijnstiller misschien helpen?
Hoest met Yvi der rug op de verjaardag van Zoon ?
Gisteravond gingen mijn lieve vriendinnen allemaal op stap terwijl ik weer zo goed de vrijwilliger uit ben gaan hangen achter de bar van de jeugdsoos hier in dorp. Was gelukkig niet zo saai als ik had gedacht. Maar ben er nog niet helemaal uit wat mijn houding moet zijn als ik niet hoef te tappen/glazen wassen..... Moet ik een gesprek aangaan met de eenzame barhangers of moet ik me buiten hun gesprekken houden..... Ach ja, komt vanzelf goed.
Vanmiddig zouden we gaan zwemmen, maar vrienden met katers durven niet meer in de zon..... Wordt terassen dus.
Hoest met Yvi der rug op de verjaardag van Zoon ?
Gisteravond gingen mijn lieve vriendinnen allemaal op stap terwijl ik weer zo goed de vrijwilliger uit ben gaan hangen achter de bar van de jeugdsoos hier in dorp. Was gelukkig niet zo saai als ik had gedacht. Maar ben er nog niet helemaal uit wat mijn houding moet zijn als ik niet hoef te tappen/glazen wassen..... Moet ik een gesprek aangaan met de eenzame barhangers of moet ik me buiten hun gesprekken houden..... Ach ja, komt vanzelf goed.
Vanmiddig zouden we gaan zwemmen, maar vrienden met katers durven niet meer in de zon..... Wordt terassen dus.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 31 augustus 2008 om 20:11
Ivy is afgedraaid, maar Zoon heeft superfeest gehad. En daar gaat het om
Vleer: ff maandverbandjes nat maken en invriezen in een boterhamzakje en dan in je onderbroek, heerlijk verkoelend. Verder gewoon je douchebak vullen met biotex en boek meenemen (zit beter dan een teil) en idd een waterflesje vullen met water en meegieten tijdens het plassen.
(ja ja, ik ben bevallen en had nogal wat hechtingen )
Vleer: ff maandverbandjes nat maken en invriezen in een boterhamzakje en dan in je onderbroek, heerlijk verkoelend. Verder gewoon je douchebak vullen met biotex en boek meenemen (zit beter dan een teil) en idd een waterflesje vullen met water en meegieten tijdens het plassen.
(ja ja, ik ben bevallen en had nogal wat hechtingen )
zondag 31 augustus 2008 om 20:59
Ivy, wat een onwijs goeie tip!!!
Zal er aan denken als ik het ook weer eens heb!
Vleer onwijs balen,het doet echt onwijs zeer
Advies...voortaan mannenmesjes gebruiken en daarne TALKPOEDER!
Echt een wit kerstmutsje maken, vraag me niet waarom maar sinds ik dat doe heb ik er nooit meer last van gehad!
Prinses, weer helemaal leuk met mooie haartjes
Xan, welkom thuis,had je nog niet 'gesproken"
SD is ook op "zoek" naar een lange man, met haar 1.80 zijn ze ook vaak kleiner dan mij...
Hier weer een heerlijke dag on the beach gehad!
Wat is het strand toch lekker
Ik voel me als herboren, en dat gewoon van twee daagjes zon...
Net weer ff met vriendinnetje langs de grote gele M geweest (Prinses, jij in Frankrijk nog geweest?) en nu lekker rozig op de bank naar Expeditie Robinson kijken
stiekum wil ik daar al jaren een keer aan mee doen, maar dat weinige eten houdt me een beetje tegen
Ivy, ben je wel weer een beetje uit je dipje geschoten?
Ing, niets mis met terassen toch?
Zoennnn
Zal er aan denken als ik het ook weer eens heb!
Vleer onwijs balen,het doet echt onwijs zeer
Advies...voortaan mannenmesjes gebruiken en daarne TALKPOEDER!
Echt een wit kerstmutsje maken, vraag me niet waarom maar sinds ik dat doe heb ik er nooit meer last van gehad!
Prinses, weer helemaal leuk met mooie haartjes
Xan, welkom thuis,had je nog niet 'gesproken"
SD is ook op "zoek" naar een lange man, met haar 1.80 zijn ze ook vaak kleiner dan mij...
Hier weer een heerlijke dag on the beach gehad!
Wat is het strand toch lekker
Ik voel me als herboren, en dat gewoon van twee daagjes zon...
Net weer ff met vriendinnetje langs de grote gele M geweest (Prinses, jij in Frankrijk nog geweest?) en nu lekker rozig op de bank naar Expeditie Robinson kijken
stiekum wil ik daar al jaren een keer aan mee doen, maar dat weinige eten houdt me een beetje tegen
Ivy, ben je wel weer een beetje uit je dipje geschoten?
Ing, niets mis met terassen toch?
Zoennnn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 31 augustus 2008 om 21:03
Terug van een heerlijk relaxed dagje strand. Lekker gezond en gezwommen, beetje onschuldig geflirt en vakantiebruin een beetje bijgewerkt.
Wat ik raar vind: je ziet op het eind van de dag groepjes mensen vertrekken en vaak laten ze gewoon alle troep liggen die ze gemaakt hebben (beker, chipszakjes en zo). En dan heb ik het niet over tokkie types maar over zo te zien normale mensen. Overal staan prullebakken maar ze nemen gewoon niet de moeite: iemand anders moet hun troep blijkbaar maar opruimen. Ben ik nou de enige die dat vreemd vind ?
Wat ik raar vind: je ziet op het eind van de dag groepjes mensen vertrekken en vaak laten ze gewoon alle troep liggen die ze gemaakt hebben (beker, chipszakjes en zo). En dan heb ik het niet over tokkie types maar over zo te zien normale mensen. Overal staan prullebakken maar ze nemen gewoon niet de moeite: iemand anders moet hun troep blijkbaar maar opruimen. Ben ik nou de enige die dat vreemd vind ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 31 augustus 2008 om 21:09
@Vleer jij en je vriendin zijn niet hoe je doet (dat is de interpretatie van sommige mensen bij jou in t durp,
nav jullie *naar mijn idee* jullie leuke stoere praatjes)
Ze zijn gewoon jaloers
Meta gebruikt ook altijd talkpoeder na t scheren+ mannenmesjes en sinds kort de Fusion Power met batterij (dat is idd nog gladderderderder)
Ik vind de tip van Ivy een goede tip om te herinneren voorals t ooit eens nodig mocht zijn daaronder!
@SD wat fijn he de zon, meta heeft gister een heerlijk relaxt vrij toegankelijk muziekfestival hier in de regio bezocht samen met 1vriendin genoten van zon, muziek, hapjes en drankjes en mensen kijken
Vandaag ook met haar ontbeten op mijn balkon, relaxt en vanmiddag was t ff tijd voor mezelf, verdieping van studie en verdieping van zelfkennis.
Voelt zich ook weer als herboren
Kus voor allen
nav jullie *naar mijn idee* jullie leuke stoere praatjes)
Ze zijn gewoon jaloers
Meta gebruikt ook altijd talkpoeder na t scheren+ mannenmesjes en sinds kort de Fusion Power met batterij (dat is idd nog gladderderderder)
Ik vind de tip van Ivy een goede tip om te herinneren voorals t ooit eens nodig mocht zijn daaronder!
@SD wat fijn he de zon, meta heeft gister een heerlijk relaxt vrij toegankelijk muziekfestival hier in de regio bezocht samen met 1vriendin genoten van zon, muziek, hapjes en drankjes en mensen kijken
Vandaag ook met haar ontbeten op mijn balkon, relaxt en vanmiddag was t ff tijd voor mezelf, verdieping van studie en verdieping van zelfkennis.
Voelt zich ook weer als herboren
Kus voor allen
zondag 31 augustus 2008 om 21:19
Neuh, even flinke dip. Dit soort dagen confronteren altijd even met hoe anders het gelopen is dan ik ooit verwachtte, hoe ik tekort schiet tov mijn eigen eisen en hoe alleen alleen soms is.
*neemt nog een glaasje rosé*
Ik verbaas me daar ook altijd over DS. Ook van al die mensen die alles maar op straat mikken enzo.
Heerlijk MEta, je herboren voelen En dat ontbijten op het balkon klinkt lekker relaxed....
*neemt nog een glaasje rosé*
Ik verbaas me daar ook altijd over DS. Ook van al die mensen die alles maar op straat mikken enzo.
Heerlijk MEta, je herboren voelen En dat ontbijten op het balkon klinkt lekker relaxed....
zondag 31 augustus 2008 om 21:24
Nee DS, ik vind dat ook bijzonder hinderlijk!
Tis niet te geloven wat voor een zooi het savonds op het strand is na een mooie dag!
Ik vraag me ook altijd af of dat soort lui dat thuis ook altijd doen...
Och lieve Ivy, ik wou dat je naast me op de bank zat dan had je een dikke knuffel van me gekregen!!!
Tis ook gewoon KUT soms (ik vind dat dat best wel eens gezegd mag worden)
Tuurlijk hebben we het allemaal leuk voor elkaar, tuurlijk redden we het allemaal best wel maar je gaat mij niet wijs maken dat er iemand droomde vroeger van een leven als single als 30er!
Voor jou is het dubbel zwaar zo met Ivy zoon.
Voor wat het waard is...ik vind je een ontzettend sterke vrouw en een TOP wijf!
*SD is wel een beetje verbrand merkt ze nu....OOK weer zoiets, wie smeet er nu mijn rug in???*
Tis niet te geloven wat voor een zooi het savonds op het strand is na een mooie dag!
Ik vraag me ook altijd af of dat soort lui dat thuis ook altijd doen...
Och lieve Ivy, ik wou dat je naast me op de bank zat dan had je een dikke knuffel van me gekregen!!!
Tis ook gewoon KUT soms (ik vind dat dat best wel eens gezegd mag worden)
Tuurlijk hebben we het allemaal leuk voor elkaar, tuurlijk redden we het allemaal best wel maar je gaat mij niet wijs maken dat er iemand droomde vroeger van een leven als single als 30er!
Voor jou is het dubbel zwaar zo met Ivy zoon.
Voor wat het waard is...ik vind je een ontzettend sterke vrouw en een TOP wijf!
*SD is wel een beetje verbrand merkt ze nu....OOK weer zoiets, wie smeet er nu mijn rug in???*
zondag 31 augustus 2008 om 21:26
Haaa allemaal!
Wij waren lekker uit eten samen, ter afsluiting van onze vakantie. Lekker gegeten en nog even ons Goede Voornemen (gezonder eten) tot morgen uitgesteld .
Gillette Fusion Power (met batterijtje dus) scheert inderdaad fan-tas-tisch weet ik sinds gisteren. De talkpoedertruuk kende ik inderdaad ook, werkt goed, maar meestal scheer ik 's avonds en als ik dan daarna ga slapen heb ik een bed vol talkpoeder .
Ivy heeft supertips
En jaaaaaaaaaaaaaaaa Prinses heeft de Franse M van binnen aanschouwd . Wij hebben zelfs nog even aan je gedacht SD . Erg genoeg hebben we zelfs drie keer ge-M't: op de heenweg, halverwege de vakantie én op de terugweg. In Frankrijk hebben ze héél erg mooie colaglazen (net als in NL bij een menu), maar helaas voor ons.... uitverkocht... . Xan was er helemaal van in ee dip
Wij waren lekker uit eten samen, ter afsluiting van onze vakantie. Lekker gegeten en nog even ons Goede Voornemen (gezonder eten) tot morgen uitgesteld .
Gillette Fusion Power (met batterijtje dus) scheert inderdaad fan-tas-tisch weet ik sinds gisteren. De talkpoedertruuk kende ik inderdaad ook, werkt goed, maar meestal scheer ik 's avonds en als ik dan daarna ga slapen heb ik een bed vol talkpoeder .
Ivy heeft supertips
En jaaaaaaaaaaaaaaaa Prinses heeft de Franse M van binnen aanschouwd . Wij hebben zelfs nog even aan je gedacht SD . Erg genoeg hebben we zelfs drie keer ge-M't: op de heenweg, halverwege de vakantie én op de terugweg. In Frankrijk hebben ze héél erg mooie colaglazen (net als in NL bij een menu), maar helaas voor ons.... uitverkocht... . Xan was er helemaal van in ee dip
Peas on earth!
zondag 31 augustus 2008 om 21:31
Ivy is blij met de knuffel en plengt nog even wat traantjes...
*smeert onderhand de rug van SD in*
Soms is het gewoon lekker om vastgehouden te worden en even tegen iemand aan de mogen kruipen en te mogen huilen zonder iets te zeggen. En ookal ben ik dolblij moeder te zijn van mijn prachtige zoon, tis ook altijd weer een confrontatie met hoe anders alles gegaan is dan ik ooit droomde sinds mijn zwangerschap. En met zijn verjaardag sta ik daar altijd heel bewust bij stil.
Nou ja, en dan de vermoeidheid erbij en dan willen die tranen wel hier
*smeert onderhand de rug van SD in*
Soms is het gewoon lekker om vastgehouden te worden en even tegen iemand aan de mogen kruipen en te mogen huilen zonder iets te zeggen. En ookal ben ik dolblij moeder te zijn van mijn prachtige zoon, tis ook altijd weer een confrontatie met hoe anders alles gegaan is dan ik ooit droomde sinds mijn zwangerschap. En met zijn verjaardag sta ik daar altijd heel bewust bij stil.
Nou ja, en dan de vermoeidheid erbij en dan willen die tranen wel hier
zondag 31 augustus 2008 om 21:41
Ivy das toch ook hartstikke logisch!
Niemand droomt ervan om zo haar zoon op te voedden
Dat WIL je toch ook gewoon lekker samen doen
En na zo'n hectische dag samen op de bank ploffen, elkaar aankijken en in de lach schieten
Nu is de visite weg, ligt zoon in ben en ben je super super alleen.
IK heb dan geen zoon maar zo'n zelfde soort gevoel had ik gister.
Whoehahaha...Prinses 3x ge-Mt maar liefst (SD is jaloers, mag van zichzelf maar 1x in de week hihi)
Bad, als jij nou pleit voor een schoon strand, wil je een emmertje en een schepje komen lenen, ik woon vlak bij het strand, neem je ook een vuilniszakje mee kan je gaan puinruimen...mag je daarna mij SD wat komen drinken
Niemand droomt ervan om zo haar zoon op te voedden
Dat WIL je toch ook gewoon lekker samen doen
En na zo'n hectische dag samen op de bank ploffen, elkaar aankijken en in de lach schieten
Nu is de visite weg, ligt zoon in ben en ben je super super alleen.
IK heb dan geen zoon maar zo'n zelfde soort gevoel had ik gister.
Whoehahaha...Prinses 3x ge-Mt maar liefst (SD is jaloers, mag van zichzelf maar 1x in de week hihi)
Bad, als jij nou pleit voor een schoon strand, wil je een emmertje en een schepje komen lenen, ik woon vlak bij het strand, neem je ook een vuilniszakje mee kan je gaan puinruimen...mag je daarna mij SD wat komen drinken
zondag 31 augustus 2008 om 21:56