Hoe overleef ik... een hittegolf?

27-06-2015 09:09 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een hittegolf op komst Wat doen jullie eraan om zo'n dagen nog enigszins draaglijk te houden?

Ik ga vaker buiten in de open lucht slapen om 's nachts nog een beetje te kunnen afkoelen.

Vroeg opstaan en laat naar bed, in de middag een siësta.

Hardlopen laat ik maar even achterwege.

Als avondeten vaak soep en maaltijdsalade, geen trek in aardappelen/vlees/groente of ovenschotels o.i.d.

En.... voor de aankomende hittegolf overweeg ik de aanschaf van een mobiele airco.

Pfffff zomer is leuk maar zo'n hittegolf hoeft echt niet
quote:lechatrose schreef op 03 juli 2015 @ 10:47:

[...]

Nee, dat is niet vanwege de banden maar vanwege de kooiconstructie van de auto. Die fungeert dan als kooi van Faraday.Ahh weer wat geleerd
quote:dolfje schreef op 03 juli 2015 @ 10:57:

Ik had dat ook al doorgestuurd naar ons bruidspaar
Geen bijzonderheden
quote:dolfje schreef op 03 juli 2015 @ 10:57:

Ik had dat ook al doorgestuurd naar ons bruidspaar

Hoop dat ze het na gaan doen! Ik lach me kapot als ze dat doet!

Dolfje, mazzel dat je net een nette broek had gekocht! Ik helaas niet en heb er nu ook geen zin in, dus laat t maar zo. Ik hijs me wel in een panty vanavond. Gelukkig geen daggasten dit keer, dus ik hoef in ieder geval niet de hele dag in panty!
quote:dolfje schreef op 03 juli 2015 @ 10:32:

[...]

Wij hebben morgenavond een bruiloftsfeest en ik denk er ook zo over , trek geen jurk aan maar een broek want echt niet dat ik nu een panty aantrek. En haar gaat met speldjes omhoog,lak erin en het moet maar goed zijn.Haha, ik hoop juist altijd op dit weer met een bruiloft. Ideaal juist!
Bah! Ik heb te lang geslapen, tot kwart voor twaalf en ik kom er maar niet van bij. Mijn gezicht is opgezwollen en ik blijf helemaal gaar. Maar een koude douche nemen, misschien dat dat helpt.
ja, Cateautje, en even wat ijsklontjes over je gezicht, lekker koel.
In dt weer hoef je toch geen panty aan naar een bruiloft?
Zo, weer fris. Haha, ik loop de kamer in, frisgewassen en de hitte slaat op me als een hooligan. Ik ga over een tijdje nog maar een keer.
je kunt dan ook beter warm douchen. Als je koud doucht, koel je wel lekker af voor even, maar je lichaam gaat heel hard aan de slag om weer op temperatuur te komen. Daardoor krijg je het alleen maar warmer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik had al warm gedouched, maar daar knapte ik niet van op, integendeel, de slaap bleef in mijn lijf zittren en mijn gezicht bleef opgezwollen.
eerst koud om wakker te worden en daarna warm?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kan! Ik neem de hartverzakking dan maar voor lief.
Cateautje, jij woont toch in Rotterdam? Zou het stadsstrand niet lekker zijn nu?
Het is aan de Maas ook heet hoor en ik ben niet zo'n zonaanbidster, dat vind ik alleen lekker in de lente, dan zit ik als eerste in het zonnetje, maar als jet te heet wordt, dan schuil ik er voor.
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 10:36:

Hee, Almelo, heb je dat nieuwsberichtje gezien van die bruid in Glanerbrug van de week die met bruidsjurk en al in het zwembad sprong?

Schitterend!Ja mooi, onnie dan?
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:14:

[...]

Ja mooi, onnie dan? Ah, nog een Twent!
Geen bijzonderheden
Of ben jij die bruid!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 15:16:

Of ben jij die bruid! nee
quote:rosanna08 schreef op 03 juli 2015 @ 14:55:

je kunt dan ook beter warm douchen. Als je koud doucht, koel je wel lekker af voor even, maar je lichaam gaat heel hard aan de slag om weer op temperatuur te komen. Daardoor krijg je het alleen maar warmer

Hier geen last van,ik douche me elke ochtend en avond echt steenkoud,heerlijk.

En laat het lichaam maar hard aan de slag gaan om op temperatuur te komen,1000 koolhydraten daarvoor nodig per keer
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:21:

[...]

neeKen je de bruid.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 15:16:

[...]

Ah, nog een Twent!

Ik ben een Rotterdamse Twent

Haske import, telt dat?
quote:ElleMichelle schreef op 03 juli 2015 @ 15:21:

[...]

Hier geen last van,ik douche me elke ochtend en avond echt steenkoud,heerlijk.

En laat het lichaam maar hard aan de slag gaan om op temperatuur te komen,1000 koolhydraten daarvoor nodig per keer Koolhydraten of kilocalorieen?
Geen bijzonderheden
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:22:

[...]

Ik ben een Rotterdamse Twent

Haske import, telt dat?Nee!!
Geen bijzonderheden
Het is hier warmer dan gisteren.Maandag en dinsdag nog en dan wat dagen naar 20 graden met wat regen.Goed voor de natuur en de boeren.
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 15:22:

[...]

Ken je de bruid.Ook al niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven