Hoe overleef ik... een hittegolf?
zaterdag 27 juni 2015 om 09:09
Er is een hittegolf op komst Wat doen jullie eraan om zo'n dagen nog enigszins draaglijk te houden?
Ik ga vaker buiten in de open lucht slapen om 's nachts nog een beetje te kunnen afkoelen.
Vroeg opstaan en laat naar bed, in de middag een siësta.
Hardlopen laat ik maar even achterwege.
Als avondeten vaak soep en maaltijdsalade, geen trek in aardappelen/vlees/groente of ovenschotels o.i.d.
En.... voor de aankomende hittegolf overweeg ik de aanschaf van een mobiele airco.
Pfffff zomer is leuk maar zo'n hittegolf hoeft echt niet
Ik ga vaker buiten in de open lucht slapen om 's nachts nog een beetje te kunnen afkoelen.
Vroeg opstaan en laat naar bed, in de middag een siësta.
Hardlopen laat ik maar even achterwege.
Als avondeten vaak soep en maaltijdsalade, geen trek in aardappelen/vlees/groente of ovenschotels o.i.d.
En.... voor de aankomende hittegolf overweeg ik de aanschaf van een mobiele airco.
Pfffff zomer is leuk maar zo'n hittegolf hoeft echt niet

dinsdag 7 juli 2015 om 17:21
Het was even een paar dagen extreem warm en soms even onprettig warm,maar het was maar een paar dagen en wie weet komt er wel weer een hitte golf,en die duurt ook weer maar een paar dagen. Van mij mag het hoor,heb liever dat ik van de warmte af en toe een verkoelende douche moet nemen,dan het grijze koude weer,wat er over niet al te lange tijd weer aan zit te komen.Bhuwee mot er niet aan denken om me weer in m,n thermo-harnas te moeten hijsen doe mij maar zon en warmte,lekker fietsen of scooteren of lekker naar het water te gaan en te zonnen en te zwemmen en de balkondeuren dag en nacht open te laten staan Heerlijk!!
No Mercy

dinsdag 7 juli 2015 om 17:34
Ik wil die hittegolf terug!
Ik vond het echt heerlijk. Elke dag leuke jurkjes aan, lekker buiten eten, buiten werken op het terras, geen kinderen hoeven te vermaken omdat ze dat zelf prima lukt met wat water, Gerrit was zo tam als een konijn en had geen puf om te slopen.
Ik vond het echt heerlijk. Elke dag leuke jurkjes aan, lekker buiten eten, buiten werken op het terras, geen kinderen hoeven te vermaken omdat ze dat zelf prima lukt met wat water, Gerrit was zo tam als een konijn en had geen puf om te slopen.
You know how I know? Because I reeaally think so!

woensdag 8 juli 2015 om 07:09
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 juli 2015 @ 17:34:
Ik vond het echt heerlijk. Elke dag leuke jurkjes aan, lekker buiten eten, buiten werken op het terras, geen kinderen hoeven te vermaken omdat ze dat zelf prima lukt met wat water, Gerrit was zo tam als een konijn en had geen puf om te slopen.+1 Ik ook!!!!
Ik vond het echt heerlijk. Elke dag leuke jurkjes aan, lekker buiten eten, buiten werken op het terras, geen kinderen hoeven te vermaken omdat ze dat zelf prima lukt met wat water, Gerrit was zo tam als een konijn en had geen puf om te slopen.+1 Ik ook!!!!

woensdag 8 juli 2015 om 10:30

woensdag 8 juli 2015 om 13:06
quote:Bloes schreef op 08 juli 2015 @ 07:58:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met regen. Echt geen pretje, hartstikke zwanger zijn met een hittegolf. Volgende keer toch beter plannen.
Ik heb veel aan de zwangere medemens gedacht gedurende de hittegolf. Moet je nog lang Bloes? Hopelijk blijft het nu zo rond de 25 graden voor je.
Ik wist in die week niet dat ik al zwanger was (zeer pril) en het grappige is dat ik tegen mijn man zei: mijn voeten prikkelen alsof ik vocht vasthoud (niet extreem hoor), de laatste keer dat ik dat had was tijdens de zwangerschap. Eerder in al die tijd niet meer gehad. Was dus een duidelijk signaal maar nee hoor... Ik had geen idee.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met regen. Echt geen pretje, hartstikke zwanger zijn met een hittegolf. Volgende keer toch beter plannen.
Ik heb veel aan de zwangere medemens gedacht gedurende de hittegolf. Moet je nog lang Bloes? Hopelijk blijft het nu zo rond de 25 graden voor je.
Ik wist in die week niet dat ik al zwanger was (zeer pril) en het grappige is dat ik tegen mijn man zei: mijn voeten prikkelen alsof ik vocht vasthoud (niet extreem hoor), de laatste keer dat ik dat had was tijdens de zwangerschap. Eerder in al die tijd niet meer gehad. Was dus een duidelijk signaal maar nee hoor... Ik had geen idee.