Gezondheid alle pijlers

Dikke enkel

12-07-2015 11:10 6 berichten
Ik werd wakker en toen ik mijn schoenen aan wou trekken zag ik dat een enkel wel erg dik was. Ben niet gevallen en het doet ook geen pijn maar ik vraag me toch af of ik er iets mee moet. Het lijkt oedeem omdat er een putje blijft staan en wat ik daarover heb gelezen vind ik wel een beetje eng. Lees verder ook tegenstrijdigheden: bij de ene site staat weer dat je meer water moet drinken en bij een ander over hitte oedeem dat je juist moet minderen. En veel lopen vs. veel rusten.

Ik denk dat ik morgen voor de zekerheid de huisarts even bel maar nu hoeveel dagen gaat dit normaal gesproken weg?
Alleen je huisarts kan hier antwoord op geven. Niet zelf gaan modderen nav sites op internet.
Ja ik ga zelf niet aan modderen vandaar dat ik morgen van plan ben om te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet minder drinken, zorg dat je voldoende water drinkt. Water zorgt ervoor dat je lichaam beter vocht kan afdrijven.

En inderdaad even langs de huisarts morgen
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Enkel of ook onderbeen? Je denkt niet dat het trombose zou kunnen zijn? Bel anders voor de zekerheid de doktersdienst.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee alleen mijn enkel en een beetje mijn voet. Het lijkt mij geen trombose want het is niet rood, warm, glanzend of pijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven