Entertainment alle pijlers

Marco Borsato....

03-09-2008 08:20 141 berichten
Oke, een nutteloos topic maar ziekig en je moet je dan toch bezig houden he

Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr

Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
Alle reacties Link kopieren
marco heeft het koud want is zijn trui vergeten:

quote:moravia schreef op 06 september 2008 @ 15:26:

Net gelezen in L.A.Weekly:

[afbeelding]

'Singing Cardigan' wins Academy Award for best actor in 'White Light'

Singing megastar from Holland, Marco Borsato, has suprised his audience by winning an Academy Award with his first acting performance ever!

One of his co-winners Helen Mirren commented; "he's extremely talented, and a great pleasure to work with! And moreover, he's remained so normal, dispite his huge succes. We're definitely going to be seing more of him in Hollywood!"

[afbeelding]

Is dit serieus???

Marco in Hollywood? haha, daar kennen ze geen kabeltruien geloof ik. Maar goed...als hij daar gaat vertoeven hoeven wij iig niet nog meer nummers met als thema kleur aan te horen
[quote]Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:03:

Haha Moravia, ik WIST dat je hier ging posten.

Er was hier een aantal jaren geleden ook een anti-MarCOL Borsato topic en toen was jij hier ook en dat was zo onwijs grappig. Regelmatig tranen over mijn wangen gehad van het lachen.

Kan dat nu ook weer pulease?

Ik vind het ook echt een vre-se-lij-ke man. Al kreeg ik geld toe ging ik nog niet naar een concert. [afbeelding] En dat komt niet zo door de muziek, maar hoe hij zich gedraagt. Zoals met die veel te blije Ali B-rap, dat hij dan ook ineens hip-hop moet dansen, doe toch eens even normaal idioot! [afbeelding] Of als er iemand met een gitaar een solo geeft staat hij er als een idioot naast te airguitar-en. Als ik die gitarist was sloeg ik hem met de gitaar op zijn kop, eerlijk waar. [afbeelding]

En die moeder van hem! Ook zo'n nep-mens met die drakennek van d'r. Ik kende een meisje die boven de winkel woonde. En als er klanten waren poeslief, maar echt een bitch tegenover het personeel. [afbeelding][/quote]

Ooooh, hahahahaha, en zooo eens!!!
Oh meiden, haha, te grappig allemaal!!!

En die Mary idd, ik verbaas me er al jaren over dat er niemand in haar omgeving tegen haar zegt: meid, luister, je ziet er niet uit!

Echt die vrouw zal toch echt ronde de 60 zijn?? Jemig zo ga je toch niet overstraat!!! Te erg gewoon!
Over Mary Borsato trouwens,die vrouw is volgens mij al jaaaaaren geleden gescheiden van Marco's vader nog voor dat Marco bekend werd dus waarom zij zich nog steeds Borsato noemt.....
Juist, die huisvrouw van Koefnoen!

Ik krijg altijd medelijden met haar. Vooral op de huishoudbeurs.

En dan dat luchtgitaar spelen van Marco, vreselijk zeg.

Hoe langer je er over nadenkt, hoe erger hij wordt!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:dolfje schreef op 06 september 2008 @ 16:16:

Over Mary Borsato trouwens,die vrouw is volgens mij al jaaaaaren geleden gescheiden van Marco's vader nog voor dat Marco bekend werd dus waarom zij zich nog steeds Borsato noemt.....Dat doet ze vast weer sinds die playbackshow!
Megastar?

*Zucht.*
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:45:

Mary Borsato heeft de zwarte band pijpen!

(zeggen lief en ik altijd als we een vrouw zien met donkere lippotlood) Hahahaha!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gisteren zag ik haar op tv met die trouwshow... DIE NEK! DIE SCHOUDERS! DAT HOOFD!

Tenenkrommend was het moment dat zij, als ex van een Italiaan, ging zingen: 'O, soloo mio!' (Moet O, sole mio zijn... Mijn zon!)

Wil er iemand mij vertellen... Dat ik alles heb gedroomd?
Ring, misschien voelt ze zich erg alleen sinds haar Italiaan haar heeft verlaten, en heeft ze het daarom over solo mio.
Wat ziet Leontien er trouwens geschminkt uit.
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:23:

Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.

Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat. Ik herken mijn tante en stik er nu echt zowat in Mal
quote:americagirl schreef op 06 september 2008 @ 16:04:

[...]

Is dit serieus???

Marco in Hollywood? haha, daar kennen ze geen kabeltruien geloof ik. Maar goed...als hij daar gaat vertoeven hoeven wij iig niet nog meer nummers met als thema kleur aan te horen

Nee natuurlijk niet. Wel gezien hoe scheef het hoofd er op geplakt zit?

Over zingen gesproken, vorig jaar bij concerten van Paul de Leeuw waagde Leontien zich er zelfs aan.
Ik zag een tijd geleden een programma over Schiphol of iets dergelijks en toen stapten Marcol en Leontien in het vliegtuig met 1 van de kinderen. Zij zat daar dus zonder make-up. Manman, ik schrok me werkelijk KAPOT. Dan zie je dus wat een laagje plamuur kan doen.

Op zich vond ik het vroegah altijd wel een leuke meid, maar als je het zo lang volhoudt met die zingende zaadbal kan je gewoon geen leuk mens zijn.

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening
Stressed is just desserts spelled backwards
Zingende zaadbal
Ja Star, je merkt het wel, het zit hoog bij mij, de irritatie!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zingende zaadbal!

Ohhh, mijn humeur knapt weer helemaal op.

Wie had gedacht dat Marco daar de hand in zou hebben!
Hahaha! Wat een GEWELDIG topic! :-)

Even over die deals met radiostations, dat is niet het geval. Elk station WIL Marco zijn nieuwste liedje als eerste hebben omdat het dat station veel publiciteit oplevert. En dat komt dan weer door het marketingapparaat van de heer Borsato.
[quote]nummerzoveel schreef op 07 september 2008 @ 23:29:

Hahaha! Wat een GEWELDIG topic! :-)

Even over die deals met radiostations, dat is niet het geval. Elk station WIL Marco zijn nieuwste liedje als eerste hebben omdat het dat station veel publiciteit oplevert. En dat komt dan weer door het marketingapparaat van de heer Borsato.[/quote]

Ik zou eerder denken dat het de andere kant op zou werken.
@Tjilla

Normaal gesproken is dat ook zo. Maar bij iemand die de ene na de andere nummer 1 scoort, werkt het dus andersom!
Ha, heerlijk, dit forum!

Ik ben ook enorm allergisch voor Marco B. Heb hem ooit zien optreden in een winkelcentrum bij mij in de buurt (16 jaar geleden) waar ik toevallig langsliep. Hij had toen nog weinig succes en zong voornamelijk Italiaanse liedjes. Er waren anderhalve man en een paardenkop publiek. Het duurde 1 uur (de artiest had onderweg wat vertraging) voordat er een onooglijk mannetje met een eng snorretje in een fout rood kostuum (uit de winkel van zijn moeder, denk ik...) het podium opklom en slijmliedjes ging kwelen.... dat was dus Marco B.

Bij de eerste noten ben ik weggerend.

Ik denk altijd dat hij de teksten die hij zingt niet begrijpt.

Dat iemand van de platenmaatschappij dan zegt: "Bij dit lied moet je zo en zo kijken, want dat hoort bij de tekst. En als je nou heel gepijnigd kijkt, spreekt dat het publiek aan."
Zingende zaadbal is wel heel erg! Haha.
quote:misschicken schreef op 03 september 2008 @ 08:23:

Het is zijn 13e nummer 1 hit.......dus kennelijk doet ie iets goed.....

Of de mensen die platen kopen doen iets verkeerd! Wát een ontzéttende, ontzéttende inhoudsloze slappe butmuziek maakt die man!

Eerst het hele italiaanse repertoire vertaald uitbrengen en ook echt alleen maar nummers van John Ewbank! En die Ewbank snapt het spelletje wel. Hij schrijft quasie gevoelige diepzinnige poep waarvan-ie weet dat de halve nederlandse bevolking er wel in stinkt. En het erge is dat hij nog gelijk krijgt ook! Schaam je!

Marco Borsato is echt de Hugh Grant van de muziek. Hij kan wel een kunstje, maar helaas maar 1 kunstje dat-ie tot vervelens toe blijft doen zolang er mensen voor blijven betalen.

Marco Borsato is een romantische rode roos naast je ontbijtbordje vinden maar dan wel met een heel lelijk oudroze lintje eromheen geknoopt en een pak appelsientje op tafel en ondertussen wel in een vinexwijk wonen dankzij diezelfde romanticus.

Marco Borsato. Dat is met z'n tweeen een weekendje naar Landal Green parks.

Voor iedereen die betaalt voor platen van Marco Borsato: Hou daar mee op!!!! Dan stopt het vanzelf.
Hij heeft de kabeltruien vervangen voor zijde sjaaltjes (hihihii) maar ik vind hem inderdaad errug nep geworden!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven