Entertainment alle pijlers

De naakte waarheid

02-09-2008 13:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit al eens een promo gezien voor een programma dat echt werkelijk nergens op slaat!!!!!!!!!! moet je eens naar deze kijken......

Daphne Dekkers roept iets als....er komt eens een dag dat je denkt "die kop slaat nergens op" of zoiets.

Ik geloof dat ze bij rtl eens op zoek moeten naar een nieuwe visagist, want in die promo slaat haar kop idd nergens op.

Je schrikt je het apezuur als ze in beeld komt!

Ben benieuwd hoe het programma zelf is.

Is nl weer zo'n aftreksel van een engels programma, ik kom ff niet zo snel op de titel.
Eindelijk weer eens een programma waarin een onzekere vrouw niet direct een borstvergroting, liposuctie, facings en een ooglift krijgt aangepraat! Ik ga volgende week kijken.
Ik vind het een goed programma. Eindelijk iets wat voor iedereen bereikbaar is. Kleding, make-up, kapper etc. Geen gesleutel (waar ik niet per definitie helemaal op tegen ben) maar iemand een andere kijk op zich zelf geven. Ik denk dat het geen actrice is. Ik herken veel van haar in mezelf. Heeft veel met opvoeding te maken en invloeden van buitenaf zoals pesten. Ik had heel erg met Wendy te doen en vind haar een hele mooie dame. De tatoe's vind ik persoonlijk wat minder maar met haar koppie, mond, benen, buik etc is absoluut niets mis hoor.

Wat is dat toch altijd tegen Daphne?! Doet me toch echt denken aan jaloezie. Ik vind haar wel een leuke vrouw. Ze komt heel eerlijk en open over. Tenminste een vrouw die de realiteit onder ogen ziet. Ouder worden en de zwaartekracht. Ik vind haar zelfspot erg leuk.
Ik vond Daphne er heel leuk uitzien in die promo.

Programma niet gezien btw..
Programma gezien. Ik vond Daphne wel meeleven, op een gegeven moment zag ik tranen in haar ogen, dat kwam in mijn ogen wel oprecht over.

Die Wendy vond ik ook een hele mooie vrouw.

Maar wat ik niet echt niet snap, is dat iemand die zo pijnlijk onzeker over zichzelf was, dit op tv durft te doen.

Als dit echt is, is het wel een super grote zelfoverwinning en heb ik er veel respect voor. Ik zou het niet durven!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Aan Daphne stoor ik mij helemaal niet, ze schrijft leuke stukjes en boeken en doet het best goed. Ze leefde echt mee, je zag haar een paar keer met glazige ogen slikbewegingen maken.Net als bij dat meisje kun je ontzettend goed aan de lichaamstaal aflezen hoe onzeker ze was, en juist die mensen denken dan dat ze zo lelijk zijn, terwijl het enorm meevalt. ( die bh was echt heel erg) De tatoos waren een jeugdzonde, altijd weer het bekende verhaal. Wordt in de pubertijd in onzekere periode gedaan om ergens bij te horen. Het waren wel enorme tatoos!!!.Ze had ook psoriasis en dat doet ook een hele hoop aan mensen, die worden daar vaak op aangekeken en dat maakt ze ontzettend onzeker. Ik zag gewoon dat alles 100 % echt was, a.d. lichaamstaal! Hoop dat het ook echt helpt, Datzouden ze na een paar maanden eigenlijk moeten checken of ze echt zekerder is geworden en ook gelukkiger.
Ik heb een beetje gemengde gevoelens over het programma. Ik weet niet waarom maar af en toe had ik het gevoel dat het nep was, in scene gezet. Vraag me niet waarom maar dat gevoel had ik gewoon.

Daphne vind ik trouwens wel een erg leuke meid, schrijft leuk, droge humor en vond haar ook leuk in Hollands Next Top Model.

Volgende week kijk ik weer maar ik blijf de Engelse versie leuker vinden.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik vind Daphne juist heel mooi in die promo (maar ik vind haar zoiezo wel leuk) en ik denk dat het prgramma ook best leuk wordt.
Ooh, programma al geweest dus... niet gezien.
quote:lin da schreef op 04 september 2008 @ 16:22:

Volgens mij was dat rode setje van Marie Jo.

Het programma vond ik wat slapjes vergeleken bij de engelse versie. Ik vind het alleen vreemd dat ze Daphne Deckers hebben gekozen. Het gaat erom om je happy met jezelf, in je eigen lichaam te voelen zonder medische kunstgrepen. Dan zetten ze Daphne er neer die haar borsten heeft laten liften/vergroten en haar hele gezicht heeft laten veranderen door de botox. Laatst stond ze in een blad, het was dat haar naam erbij stond, anders had ik haar bijna niet herkend. Ze doet het niet onaardig, maar ik vind het wel heel tegenstrijdig.Is dat zo? Hoe weet je dat? Ik vind namelijk dat ze er helemaal niet gelift en gebotoxt uitziet!
quote:tjilla schreef op 05 september 2008 @ 18:48:

[...]

Is dat zo? Hoe weet je dat? Ik vind namelijk dat ze er helemaal niet gelift en gebotoxt uitziet!Als er iemand NIET gebotoxed is dan is het Daphne wel.
quote:dufty schreef op 05 september 2008 @ 21:24:

[...]

Als er iemand NIET gebotoxed is dan is het Daphne wel.Dat dacht ik nou ook altijd.
En dat ze er in een tijdschrift onherkenbaar uitziet, heet photoshop, niet botox!
Laat je niet voor de gek houden, aan dit soort programma's doen vooral de eerste aflevering gewoon mensen mee die zich hebben ingeschreven bij een castingbureau. Mensen dus die graag op tv willen en acteren.
Ik vond het prachtig om te zien hoe ze uitbloeide tot vrouw! En wat voor 1! Schitterend! Ze heeft een mond om jaloers op te zijn!

Trouwens, je kunt tattoeages toch weg laten halen? Zal wel veel kosten, maar volgens mij kan het wel?
...
Leuke reacties. Het was een zware week, maar ook bijzonder om mee te maken. groeten Wendy
Gisteravond weer een nieuwe aflevering. De make-over van het haar vond ik afschuwelijk. Ze had een heel kaal voorhoofd. Bij de fotoshoot en de modeshow was er iets aan gedaan, toen zat het ook wel beter. Ik vind dat Daphne het best aardig doet, alleen zo'n vast format gaat op den duur vervelen. Weer op het strand met badpak ..... doe eens iets origineels!
Wat kunnen sommige vrouwen toch ontzettend gemeen over elkaar doen. Het hele programma gaat over vrouwen die er misschien niet volmaakt uitzien, maar die zichzelf leren accepteren zoals ze zijn. Zou het dan ook niet prettig zijn als wij vrouwen onder elkaar een beetje solidair zijn en elkaar niet naar beneden halen zoals sommigen hier bij Daphne Deckers proberen? Zij accepteert zichzelf zoals ze is en dat mag blijkbaar niet. Kop eraf schroeven, waar slaat dat op? Hoe zou jij je voelen als je zoiets over jezelf las? Hoe je kop eruit ziet zegt niets over hoe lief, leuk, aardig of vervelend je bent. De wereld zou een stuk minder gefrustreerd zijn als we elkaar nou eens nemen zoals we zijn.
Ik heb het programma ook gezien en dacht op een gegeven moment ook dat het een actrice was. Het is dat er veel tranen vloeiden anders vond ik het nep.

Ik vond haar als een 12 jarig meisje en soms een beetje dommig, mutserig overkomen vooral op het moment dat ze haar wetsuit in het water moest gooien. Stond ze raar aarzelend te giebelen.

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n programma een echt onzeker iemand permanent zeker maakt.

Als de kleurspoeling is vervaagt, de make up is afgewassen en er geen fraai verzachtend kunstlicht is maar confronterend daglicht ben je gewoon weer dezelfde persoon.

Ik heb op Wendy's site gekeken en het heeft haar goed gedaan, sowieso haar deelname daar heb ik veel respect voor.

Ik hoop verder dat ze een keer kandidaten kiezen die echt reden hebben om onzeker te zijn, waarvan je denkt, ja, dat jij je lelijk voelt, dat begrijp ik.

Dat lijkt me een grotere uitdaging dan mensen waarvan je meteen ziet dat er heus wel wat van te maken valt.
Patcience dat gevoel had ik dus ook bij haar!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Up. Nou wat vonden jullie er gisteren van??

Was het nou een bikini of ondergoed wat ze droeg op de catwalk?
Het was wel ondergoed, dacht ik. Vond het mooi. Heel mooi model bh.

Ik vraag me ook af of de verandering blijvend is.

En ik vraag me af of je wel durft mee te doen aan zo'n programma, als je je zo slecht voelt over je lijf.

Daarom vraag ik me toch ergens wel af of het geen actrices zijn.. wat is nog echt?

Veel vragen op de vrijdagochtend.
Het was een lingerieronde, ondergoed dus.

Ik heb ook twijfels over de echtheid van het programma.

Vind het wel heel bijzonder dat je in zo korte tijd van niet naar jezelf durven kijken in de spiegel naar naaktfoto's kan gaan.
Het was lingerie van Marie Jo wordt ondertussen ook nog reclame voor gemaakt.Vindt het meer een make over programma .
En weer zo'n mooie meid.

Waarom doen die eigenlijk mee?

Ik ben benieuwd wat ze met mij zouden kunnen, maar ik zou echt never nooit meedoen met zo'n programma. Naaktfoto's, te eng!
ik vond dat ze een oma-onderbroek aan had.

en naaktfoto's eng? Je zag er helemaal niets op. ze hield een groot laken voor zich. Zo wil ik ook wel naakt op de foto hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven