Ergenissen bij supermarkt

04-03-2015 20:06 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van "onbelangrijk, maar toch even lekker zeuren"... Heb me net kapot geërgerd bij de supermarkt! Stond netjes in de rij bij de kassa te wachten totdat ik mijn spullen op de band kon zetten, met nog twee wachtenden voor me. Komt er achter mij een man staan met een kar vol boodschappen. Op dat moment gaat de kassa naast ons open, de kassiere zegt dat de volgende aan de beurt is en ja hoor... mijnheer racet als een gek met zijn kar naar die kassa en gaat doodgemoedereerd zijn kar staan uitladen zonder op of om te kijken. Ik vind dat zo aso!

Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?

Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:15:

[...]

Vind ik niet. Iedereen hoort het verschil te kennen tussen boter en chemische troep.En dat vind ik dus hautain.
quote:gedanst schreef op 14 juli 2015 @ 17:15:

[...]

En dat vind ik dus hautain.Je vindt maar een eind weg.
verba volant, scripta manent.

[...]

Vind ik niet. Iedereen hoort het verschil te kennen tussen boter en chemische troep.

Nou als iemand mij vraagt naar de boter dan stuur hem naar het vak met de "boter". Magarine en halvarine en spul wat jij niet bedoelt dus.

Dat is namelijk wat 95% met boter zal bedoelen. Bij de appie staat de roomboter er trouwens gewoon naast.

Waar zou het anders moeten staan?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 14 juli 2015 @ 17:21:

[...]

Nou als iemand mij vraagt naar de boter dan stuur hem naar het vak met de "boter". Magarine en halvarine en spul wat jij niet bedoelt dus.

Dat is namelijk wat 95% met boter zal bedoelen. Bij de appie staat de roomboter er trouwens gewoon naast.

Waar zou het anders moeten staan?Bij de Appie hebben ze nogal eens de irritante gewoonte om een heleboel dingen te verplaatsen, dat doen ze bij iedere supermarkt maar niet om de paar weken.

[...]

Vind ik niet. Iedereen hoort het verschil te kennen tussen boter en chemische troep.Weer zo'n pareltje van MarianneDavids.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2015 @ 17:27:

[...]

Weer zo'n pareltje van MarianneDavids.Ik heb er nog wel meer.
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:24:

[...]

Bij de Appie hebben ze nogal eens de irritante gewoonte om een heleboel dingen te verplaatsen, dat doen ze bij iedere supermarkt maar niet om de paar weken.Ja dat is irritant. Loop je doelgericht naar het gangpad waar de kruiden oid staan hebben ze de kruiden oid verplaatst.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:31:

[...]

Ik heb er nog wel meer.Ja. Daar was ik al bang voor. Heb je het 'Handboek voor den Huischvrouw' van je oma ingeslikt?
quote:charlottew88 schreef op 14 juli 2015 @ 17:34:

[...]

Ja dat is irritant. Loop je doelgericht naar het gangpad waar de kruiden oid staan hebben ze de kruiden oid verplaatst.In een AH waar ik nooit eerder was geweest (pas geopend) vroeg ik waar ik de pasta kon vinden, een heel behulpzame jongen wees me naar het broodbeleg, daar stond de chocoladepasta. Vraag je i.p.v. pasta naar deegwaren sturen ze je naar de bakproducten.
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:38:

[...]

In een AH waar ik nooit eerder was geweest (pas geopend) vroeg ik waar ik de pasta kon vinden, een heel behulpzame jongen wees me naar het broodbeleg, daar stond de chocoladepasta. Vraag je i.p.v. pasta naar deegwaren sturen ze je naar de bakproducten.

Wij noemden chocopasta vroeger ook gewoon pasta. Ik snap heus wel wat die andere pasta is, maar misschien moet je zelf wat duidelijker zijn dan?

Als je mij vraagt naar de boter, dan verwijs ik je ook gewoon naar de koeling met de bak- en smeerboter.
Ik geloof dat ze het expres doen MD.
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2015 @ 17:36:

[...]

Ja. Daar was ik al bang voor. Heb je het 'Handboek voor den Huischvrouw' van je oma ingeslikt?Tijdens de avondcursussen koken voor gevorderden die ik ooit heb gevolgd kreeg je héél veel lessen over warenkennis en voedingsleer. Tegenwoordig heeft bijna niemand nog kaas gegeten van die dingen, zelfs niet van de betekenis, één van de redenen waarom veel Nederlanders ongezond eten en veel te dik worden.
quote:minnimouse schreef op 14 juli 2015 @ 17:39:

[...]

Wij noemden chocopasta vroeger ook gewoon pasta. Ik snap heus wel wat die andere pasta is, maar misschien moet je zelf wat duidelijker zijn dan?

Als je mij vraagt naar de boter, dan verwijs ik je ook gewoon naar de koeling met de bak- en smeerboter.Dan moet je niet verbaasd zijn als ik je raar aankijk.
quote:minnimouse schreef op 14 juli 2015 @ 17:39:

[...]

Als je mij vraagt naar de boter, dan verwijs ik je ook gewoon naar de koeling met de bak- en smeerboter.Als je om pindakaas vraagt sturen ze je toch ook niet naar de kaasafdeling?
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:41:

[...]

Tijdens de avondcursussen koken voor gevorderden die ik ooit heb gevolgd kreeg je héél veel lessen over warenkennis en voedingsleer. Tegenwoordig heeft bijna niemand nog kaas gegeten van die dingen, zelfs niet van de betekenis, één van de redenen waarom veel Nederlanders ongezond eten en veel te dik worden.En jij verwacht dezelfde kennis bij een knulletje van 15?
Of je vraagt gewoon duidelijk wat je wilt hebben: macaroni/spaghetti of roomboter of wat je dan verder ook nog meer zoekt. Loop niet zo moeilijk te doen over die 15-jarige vakkenvullers zeg.

[...]

In een AH waar ik nooit eerder was geweest (pas geopend) vroeg ik waar ik de pasta kon vinden, een heel behulpzame jongen wees me naar het broodbeleg, daar stond de chocoladepasta. Vraag je i.p.v. pasta naar deegwaren sturen ze je naar de bakproducten.Sorry maar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:44:

[...]

Als je om pindakaas vraagt sturen ze je toch ook niet naar de kaasafdeling?Voor spijkers sturen ze je naar het lage water.

[...]

In een AH waar ik nooit eerder was geweest (pas geopend) vroeg ik waar ik de pasta kon vinden, een heel behulpzame jongen wees me naar het broodbeleg, daar stond de chocoladepasta. Vraag je i.p.v. pasta naar deegwaren sturen ze je naar de bakproducten. sorry ik vind deze wel schattig eigenlijk.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2015 @ 17:45:

[...]

Voor spijkers sturen ze je naar het lage water.En als je een bakje slakken koopt geven ze je het zout erbij.
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2015 @ 17:45:

[...]

Voor spijkers sturen ze je naar het lage water.
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:45:

[...]

En als je een bakje slakken koopt geven ze je het zout erbij.Ja, daar zal jij wel veel ervaring mee hebben
quote:Isabela schreef op 14 juli 2015 @ 17:44:

Of je vraagt gewoon duidelijk wat je wilt hebben: macaroni/spaghetti of roomboter of wat je dan verder ook nog meer zoekt. Loop niet zo moeilijk te doen over die 15-jarige vakkenvullers zeg.Was geen vakkenvuller van vijftien, in dat geval had ik er nog wel begrip voor kunnen opbrengen.
Ik stel me nu echt Hyacinth Bouquet voor, die tussen het gepeupel in de supermarkt ronddwaalt op zoek naar haar kwaliteitsproducten
quote:MarianneDavids schreef op 14 juli 2015 @ 17:45:

[...]

En als je een bakje slakken koopt geven ze je het zout erbij.En als jij wilt neuken, wijst je man dan naar het mierennest in de tuin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven