Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik ga snel weer naar huis rijden. Vriend ligt hier al te snurken
Als je nu nog steeds vol gaat houden dat ik die shit jat dan Ook echt de stelligheid he ondanks mijn uitleg maar vol blijven houden ook
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 23:46:

Er zitten ook echte spinnen in dat topic.Oh ik had niet verder gekeken, zag alleen die op het toiletpapier en dat snoepje.
Mensen die andermans werk jatten zijn fakking kansloos vandaar dat ik echt denk van Wait whut what???
quote:DorothyParker schreef op 17 juli 2015 @ 23:48:

Ik ga snel weer naar huis rijden. Vriend ligt hier al te snurken Doe je wel voorzichtig!

En met deze vrolijke noot ga ik jullie een goede nacht wensen! Veel plezier nog en tot morgen .
Joehoe Tattou ben je er nog?
Welterusten lekkere PMSert!
quote:KiaOraHoi schreef op 17 juli 2015 @ 23:45:

[...]

Is veilig! Ze kunnen niet uit het scherm . Maar serieus, het zijn geen foto's van echte spinnen maar tekeningen enz.

NEE

Ik heb per ongeluk deze gezien. Ik kon uit angst niet meer weg klikken, want ik wist wat er ging gebeuren....

!!!!!!!!!!!!!!!Alleen kijken als je er tegen kan!!!!!!!!!!
quote:KiaOraHoi schreef op 17 juli 2015 @ 23:59:

[afbeelding]

En met deze vrolijke noot ga ik jullie een goede nacht wensen! Veel plezier nog en tot morgen .

Je kan altijd pm'en hé
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:19:

[...]

Als ik mijn kat borstel komt er genoeg haar vanaf om een nieuwe van te knutselen. Misschien zou ik al dat haar eens 10 jaar moeten gaan sparen en er een trui van breien ofzo. Denk je dat ze dan van Man bijt Hond aan mijn deur komen? Of smijten ze me gelijk in het gesticht en gooien ze de sleutel weg?wel nee. Google voor de grap eens op "knitting dog hair"
Ja hoor ik ben er nog en nee ik heb geen idee of je het gejat hebt of gewoon gekopieerd. Maakt me ook niet uit, ik vroeg het me alleen af. Die persoon tekende op een manier die iedereen aansprak, of jij dat nou bent, je vriend of who else, I dont care. Ik hekende alleen de tekenstijl.
*herkende*
quote:tattou schreef op 18 juli 2015 @ 00:08:

Ja hoor ik ben er nog en nee ik heb geen idee of je het gejat hebt of gewoon gekopieerd. Maakt me ook niet uit, ik vroeg het me alleen af. Die persoon tekende op een manier die iedereen aansprak, of jij dat nou bent, je vriend of who else, I dont care. Ik hekende alleen de tekenstijl.Kijk dan op de vorige pagina ik heb notabene NOG een tekening gemaakt. Wel een snelle krabbel hoor mijn kleurtjes liggen boven.
En net was je trouwens vrij stellig in dat ik het gejat had, nu maakt het ineens niet meer uit of ik het al dan niet ben. Mij om het even maar als crea is het niet leuk om van jatwerk beschuldigd te worden. Dan had ik met alle respect wel wat mooiers gejat dan die stomme spin.
En nu wil ik een tekening zien van die Wie is de mol tekenaar ik heb me suf gegoogled en ik kan niks vinden. Volgens mij bestaat ie nieteens en is dit gewoon 1 grote verlate 1 april grap.
PS ik voel een opvolger van het Farmville topic in de lucht hangen. 'Help mijn man speelt Euro Truck Simulator 2'.

Zit er hier eentje met een dikke grijns zijn eigen vrachtwagentje te bouwen waarbij hij er ook van die extra kermislichten op kan zetten. Ondertussen heeft hij volgens mij zelf niet door dat hij trots 'toettoet' zegt enzo. Over je werk mee naar huis nemen gesproken....
https://www.google.nl/search?q=vriendli ... 5yCh3rRADv

Nogmaals, aangezien de WIDM.comforum-link schijnbaar niet werkt.

Het spinnenplaatje zit er echter niet tussen, of ik heb niet ver genoeg gescrolled. Ik herken 'm wel daarentegen van een paar jaar geleden.

En ik heb niks tegen jou, dont get me wrong ^^.
Je KUNT hem niet herkennen van een paar jaar geleden want ik heb hem zelf getekend vorig jaar.

Ik heb net als bewijs een ietwat aangepaste versie getekend en hier in dit topic geplakt met de datum van vandaag erin jemig de pemig mozes kriebel.

Hier
Vind ik eigenlijk wel een andere manier van tekenen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 00:38:

Je KUNT hem niet herkennen van een paar jaar geleden want ik heb hem zelf getekend vorig jaar.

Ik heb net als bewijs een ietwat aangepaste versie getekend en hier in dit topic geplakt met de datum van vandaag erin jemig de pemig mozes kriebel.

Hier [afbeelding]Haha, "Grump heeft mij ontvoerd"
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 00:39:

Vind ik eigenlijk wel een andere manier van tekenen.ja compleet anders. Ik zie ook wel overeenkomsten hoor. Er zijn lijntjes gebruikt. En kleurtjes.
Ik vind het op zich wel leuke tekeningen grappige speelse stijl dus in zoverre geen oorlog. Maar je zou wat aan je stelligheid mogen doen dat ik het heb nageaapt/gejat. Thats all.

Ik hou het maar op dat soms muzikanten ook een akkoord in een liedje hebben zitten wat nagenoeg hetzelfde is terwijl ze elkaars werk nooit hebben gehoord.
Denk dat tattou het ook niet slecht bedoelde hoor

Zie het als een compliment. Je tekeningen zijn zo leuk dat mensen denken dat ze van een professional komen.

(En ja, snap jouw frustraties ook. Zit ook in de kunstwereld en zou ook flippen als ik van plagiaat beschuldigd word)
Oh god hij is een update aan het installeren voor wat k nu al 'liefkozend' Euro Fuck Simulator 2.0 noem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven