Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Dus Tattou, dit is je kans.

Kaarten op tafel of opzouten.
Nee, maar die lezen hier wel (dus bij deze).

Grumpy heeft zelf gezegd dat ze in dat spel zich voordeed als dude om maar aan te pappen met vrouwen (die waarschijnlijk dudes waren lol) enkel en alleen om anderen voor gek te zetten of de fun die ze er zelf aan had. Ik ken dat soort gamers maar al te goed. Imo verdienen dat soort mensen totaal geen respect, maar draaf er maar lekker achter aan hoor als je dat wilt Kia (ik had jou eerlijk gezegd anders ingeschat).
Je staft me maar lekker hoor DP, met als grond wat? Dat ik het niet eens ben met jullie? :D

Ik heb je ooit advies gegeven trouwens in dat "we zijn nog heel erg laat wakker vrouwen topic" over een vriend van je die verslaafd is, toen kon je mijn mening wel waarderen.
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:01:

Grumpy heeft zelf gezegd dat ze in dat spel zich voordeed als dude om maar aan te pappen met vrouwen (die waarschijnlijk dudes waren lol) enkel en alleen om anderen voor gek te zetten of de fun die ze er zelf aan had. Ik ken dat soort gamers maar al te goed. Imo verdienen dat soort mensen totaal geen respect, maar draaf er maar lekker achter aan hoor als je dat wilt Kia (ik had jou eerlijk gezegd anders ingeschat).

Wie leest hier? Joni? Helemaal niet. Dus dat gezeik van die 2 topics moet ik niet hier hebben.

Het is een online wereld. Natuurlijk is alles daar fake.

Ik laat op The Sims mijn kinderen continu verhongeren, enkel en alleen omdat ik dat zo grappig vind. Ga je nu AMK bellen?
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:01:

Omdat ik je excuses niet als oprecht zie? Ben ik dan een meeloper? En omdat ik je vraag in het juiste topic bij de juiste mensen je excuses maken. Ik weet niet of die dames hier lezen dus dat kan jij ook niet weten.

Hoe had je mij ingeschat dan?

En ik kan met en om haar lachen dus waarom zou dat jou iets aangaan? Dat is het doel van het topic, lachen en lol hebben en geen oordelen over elkaar.
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:03:

Je staft me maar lekker hoor DP, met als grond wat? Dat ik het niet eens ben met jullie? :D

Ik heb je ooit advies gegeven trouwens in dat "we zijn nog heel erg laat wakker vrouwen topic" over een vriend van je die verslaafd is, toen kon je mijn mening wel waarderen.

Dus omdat ik het ooit met je eens was, moet ik het overal eens mee zijn?

En je staffen op welke grond? Nee, dan stuur ik morgen een mailtje naar de Mods. Met de mededeling dat je hier, gedurende ons 2-daags bestaan, al 2 dagen ruzie komt maken. Dat dit gezuig nergens voor nodig is en dat ik je nu al kansen genoeg heb gegeven om je frustraties kenbaar te maken/te stoppen met dit irritant gedrag.

Heb het al eerder gezegd: iedereen is welkom. Ik haat uitsluitgedrag of groepjesvorming. Maar je komt hier enkel moeilijk doen, en dat vind ik ook helemaal niet leuk! Ik zit hier voor mijn plezier. Iedereen is welkom. Als jij gegronde redenen hebt om hier lastig te komen doen, zeg ze dan.

Maar lastig doen om lastig te doen? Nee, dat duld ik niet. Ik heb jou niets misdaan. Kia ook niet. Kuiken ook niet. Lovestar ook niet. En na je huidige commentaren te lezen heeft Grumpy jou ook helemaal niets misdaan. Dus de reden van jouw kruistocht is me nog steeds niet duidelijk.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 02:07:

[...]

Wie leest hier? Joni? Helemaal niet. Dus dat gezeik van die 2 topics moet ik niet hier hebben.

Het is een online wereld. Natuurlijk is alles daar fake.

Ik laat op The Sims mijn kinderen continu verhongeren, enkel en alleen omdat ik dat zo grappig vind. Ga je nu AMK bellen?

Dit forum is van jou? Jij moet dat hier niet hebben? Je staft maar hoor, ik zal er geen nacht minder om slapen, ik zie alleen de reden niet zo geloof ik.

Sims is trouwens een standalone game, niet online met anderen zoals wat Grumpy deed in Secondlife (met echte mensen je weet wel).

Ow en ja hoor, die lezen dit wel, dat hebben jullie wel doorgegeven ondertussen ;).

Grappig hoe jij en Kia over wat Grumpy doet heenpraten maar ondertussen wel anderen aanvallen wegens het troll zijn. Ze doen beiden hetzelfde! Valt dat kwartje ooit of mag iemand trollen van jou als je 'm wel mag en niet als je 'm niet mag?
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:16:

[...]

Dit forum is van jou? Jij moet dat hier niet hebben? Je staft maar hoor, ik zal er geen nacht minder om slapen, ik zie alleen de reden niet zo geloof ik.

Sims is trouwens een standalone game, niet online met anderen zoals wat Grumpy deed in Secondlife (met echte mensen je weet wel).

Ow en ja hoor, die lezen dit wel, dat hebben jullie wel doorgegeven ondertussen ;).

Grappig hoe jij en Kia over wat Grumpy doet heenpraten maar ondertussen wel anderen aanvallen wegens het troll zijn. Ze doen beiden hetzelfde! Valt dat kwartje ooit of mag iemand trollen van jou als je 'm wel mag en niet als je 'm niet mag?Ze doet dat toch niet hier, als ze het ergens anders doet dan is het aan hen om daar iets mee te doen.
quote:KiaOraHoi schreef op 19 juli 2015 @ 02:08:

[...]

Omdat ik je excuses niet als oprecht zie? Ben ik dan een meeloper? En omdat ik je vraag in het juiste topic bij de juiste mensen je excuses maken. Ik weet niet of die dames hier lezen dus dat kan jij ook niet weten.

Hoe had je mij ingeschat dan?

En ik kan met en om haar lachen dus waarom zou dat jou iets aangaan? Dat is het doel van het topic, lachen en lol hebben en geen oordelen over elkaar.

Dan verschillen we daarin van mening. Als iemand zo openlijk toegeeft anderen bewust voor de gek te houden (misschien zelfs wel te kwetsen) dan heb ik daar niks meer mee. Dat valt voor mij onder de categorie " jamaar het is maar een grapje, daar kan je toch wel tegen". Moet je eens kijken hoe G zich aangevallen voelt door alles en iedereen die anders denkt of een grapje maakt. Waard en gasten enzo. Meten met 2 maten.

Dat jij met haar kan lachen vind ik prima, ik moest ook vaak om haar lachen als ik haar las, maar iets zegt me nu (dat second life verhaal bijvoorbeeld) dat het allemaal niet zo lachwekkend is.
En dan nu nog de vraag hoe had je mij dan ingeschat?
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:16:

[...]

Grappig hoe jij en Kia over wat Grumpy doet heenpraten maar ondertussen wel anderen aanvallen wegens het troll zijn. Ze doen beiden hetzelfde! Valt dat kwartje ooit of mag iemand trollen van jou als je 'm wel mag en niet als je 'm niet mag?

Dit forum niet. Dit topic wel.

Verwacht je nu echt dat ik mij schuldig ga voelen om dingen die Grumpy doet op second life? Verwacht je dat Grumpy zichzelf schuldig voelt? Ik speel dat hele spelletje niet eens, en zelfs ik weet dat dat fantasie is. 1 Groot gezever. Niet echt.

Doorgegeven? Nee hoor. En zelfs al zouden we dat doorgeven. Denk je echt dat Joni en de rest hier zouden lezen? Die vinden dit hele topic waarschijnlijk een jeugdige zonde. En opnieuw, het ene topic heeft geen enkele relatie tot het andere.

Ik heb nergens gezegd dat jij een troll bent. Ook nergens dat Grumpy een troll is.

Ik heb wel het verschil tussen een game-troll en een forum-troll uitgelegd. Je weet wel. Dat ding DAT JIJ VROEG (dacht even caps te gebruiken aangezien je het kennelijk niet zo goed begrijpt).
Minder als een volger.

Maar laat maar Kai, ik ben niet tegen jullie, begrijp me niet verkeerd, ook niet tegen Grumpy. Maar ik ben wel heel erg allergisch voor trollgedrag. Hoe grappig dat ook mag zijn voor de troller zelf. Hier op het forum, in games, op internet in het algemeen, overal.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 02:31:

[...]

Dit forum niet. Dit topic wel.

Verwacht je nu echt dat ik mij schuldig ga voelen om dingen die Grumpy doet op second life? Verwacht je dat Grumpy zichzelf schuldig voelt? Ik speel dat hele spelletje niet eens, en zelfs ik weet dat dat fantasie is. 1 Groot gezever. Niet echt.

Doorgegeven? Nee hoor. En zelfs al zouden we dat doorgeven. Denk je echt dat Joni en de rest hier zouden lezen? Die vinden dit hele topic waarschijnlijk een jeugdige zonde. En opnieuw, het ene topic heeft geen enkele relatie tot het andere.

Ik heb nergens gezegd dat jij een troll bent. Ook nergens dat Grumpy een troll is.

Ik heb wel het verschil tussen een game-troll en een forum-troll uitgelegd. Je weet wel. Dat ding DAT JIJ VROEG (dacht even caps te gebruiken aangezien je het kennelijk niet zo goed begrijpt).

Ik heb nergens gezegd dat je mij een troll noemt^^.

Wel anderen.

Wat ik niet snap zoals ik al zei is dat je de trollers op dit forums verguisd om het maar even zo te noemen, maar iemand die er openlijk voor uitkomt die je kennelijk leuk vind, mag het zomaar. Dat klopt toch niet?
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:23:

[...]

Dan verschillen we daarin van mening. Als iemand zo openlijk toegeeft anderen bewust voor de gek te houden (misschien zelfs wel te kwetsen) dan heb ik daar niks meer mee. Dat valt voor mij onder de categorie " jamaar het is maar een grapje, daar kan je toch wel tegen". Moet je eens kijken hoe G zich aangevallen voelt door alles en iedereen die anders denkt of een grapje maakt. Waard en gasten enzo. Meten met 2 maten.

Dat jij met haar kan lachen vind ik prima, ik moest ook vaak om haar lachen als ik haar las, maar iets zegt me nu (dat second life verhaal bijvoorbeeld) dat het allemaal niet zo lachwekkend is.

Als eerste vind ik dit een zwakke post. Je neemt dit "second life" verhaal nu als oorzaak voor jouw posts. Je bent gisteren begonnen en dat verhaal heeft Grump vandaag pas gezegd. Dus ik zie het niet als oorzaak, meer als rechtvaardiging van jouw gedrag.

Ten tweede snap ik het wel als mensen zich aangevallen voelen als ze effectief aangevallen worden. Ik ben het niet 100% eens met Grump. Maar in dit geval heb ik je nu al heel vaak gevraagd om normaal te reageren.

Ik snap niet waarom je hier ruzie blijft zoeken. En ja, ik vind dat heel jammer. Heb mijn motivatie nu al heel vaak uitgelegd.
Jij ziet het als ruzie, ik zie het als een discussie. Ik hou helemaal niet van ruzie.

En voor gisteren heb ik m'n excuses aangeboden.
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:31:

Minder als een volger.

Maar laat maar Kai, ik ben niet tegen jullie, begrijp me niet verkeerd, ook niet tegen Grumpy. Maar ik ben wel heel erg allergisch voor trollgedrag. Hoe grappig dat ook mag zijn voor de troller zelf. Hier op het forum, in games, op internet in het algemeen, overal.Je maakt je er wel makkelijk vanaf door te zeggen laat maar Kia! En daarbij startte jij gisteren al in de aanval en niemand anders. Dat trollen grijp je aan maar gisteren was het in jouw ogen plagiaat. Wat wordt het morgen? Maak je welgemeende excuses en ga lol met ons maken. Dat is voor ons allemaal veel leuker en gezelliger. Je hoeft geen vriendjes met iedereen te zijn maar dit gaat zeker niet in je voordeel werken als je door blijft gaan.
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:40:

Jij ziet het als ruzie, ik zie het als een discussie. Ik hou helemaal niet van ruzie.

En voor gisteren heb ik m'n excuses aangeboden.

Ik wil heel graag een discussie voeren. Heb ik je nu ook al verschillende keren gevraagd.

Ik zie enkel geen discussie. Ik zie enkel zwartmakerij.

En nu niet zeggen dat je geen podium kreeg. Ik heb het je heel vaak aangeboden.

Wat is er? Waarom ben je zo boos? Wat irriteert je zo? En waarom breng de 2 verschillende topics samen?
Kia, je bedoelt het heel lief. Ik zie de liefde in jouw posts.

Maar dit helpt nu ook niet, denk ik.

Ik wil dit gezeik vandaag oplossen, want vind dit een leuk topic.

Dus Tattou, opnieuw: leg je kaarten op tafel. Wat stoort je en hoe kunnen we dit oplossen?
quote:KiaOraHoi schreef op 19 juli 2015 @ 02:46:

[...]

Je maakt je er wel makkelijk vanaf door te zeggen laat maar Kia! En daarbij startte jij gisteren al in de aanval en niemand anders. Dat trollen grijp je aan maar gisteren was het in jouw ogen plagiaat. Wat wordt het morgen? Maak je welgemeende excuses en ga lol met ons maken. Dat is voor ons allemaal veel leuker en gezelliger. Je hoeft geen vriendjes met iedereen te zijn maar dit gaat zeker niet in je voordeel werken als je door blijft gaan.Mijn eerste vraag was heel netjes, of ze dat zelf getekend had. Maar misschien moeten we een andere keer doorgaan, als G er zelf bij is, dat is wel zo netjes. En voor gisteren nogmaals mijn excuses. Ik vind het niet fijn om anderen te kwetsen.
quote:tattou schreef op 17 juli 2015 @ 23:08:

[...]

Heb jij dit serieus zelf getekend of heb je dat gejat van het Wie is de Mol forum?

Netjes .

Ga je Door ook nog beantwoorden?
Geef jij dan nog antwoord op waarom de ene troll wel mag en de andere niet? Ik heb mijn excuses (al 2 keer) aangeboden, dat lijkt me (aangezien G er niet eens is nu) genoeg.

Ik ga lekker slapen en zal verder als jullie dat geruststelt van dit topic vandaan blijven.
quote:tattou schreef op 19 juli 2015 @ 02:59:

[...]

Mijn eerste vraag was heel netjes, of ze dat zelf getekend had. Maar misschien moeten we een andere keer doorgaan, als G er zelf bij is, dat is wel zo netjes. En voor gisteren nogmaals mijn excuses. Ik vind het niet fijn om anderen te kwetsen.

Je hebt zelf de keuze gemaakt om hier deze avond weer lastig te doen.

Grumpy heeft gisteren al genoeg geantwoord.

Ik heb al vaak genoeg achter je motivering gevraagd.

Je eerste vraag was helemaal niet netjes. En je gedrag deze avond was alles behalve netjes.

Ik heb je kansen genoeg gegeven. Maar dit eeuwig gevecht, daar doe ik niet aan.

Ik heb je me respect behandelt. Zowel gisterenavond als vandaag. Ik hoopte dat jij hetzelfde gedrag ging vertonen.

Daarentegen ging jij moeilijk doen, andere topics bij dit topic betrekken, steeds lelijk doen om wat 1 poster al dan niet deed (al eens gezien dat Grumpy niet de TO is, en dat er meerderen in dit topic posten?), en ik ben het nu helemaal beu.

Ik heb je zoveel kansen gegeven, zelfs andere posters gevraagd om hun even niet te moeien zodat we dit beschaafd kunnen oplossen. Blijkbaar was dit allemaal teveel gevraagd en ik stuur morgen dus een mail naar de Moderators. Ik blijf dit spelletje niet elke avond herhalen.

Ik verwijs je opnieuw naar de privéberichten en ik wil hier geen herhaling meer zien.
Je hebt nergens je excuses aangeboden.

Je blijft een van ons wel een troll noemen. We bestaan net, amper 10 (als het al zoveel zijn) mensen posten hier.

Al zou Grumpy een troll zijn, wat maakt dat uit. Dan is het toch ons ding? Dan zijn wij toch dom?

Waarom steeds dat irritant gepost waar je niet antwoord op onze vragen, maar wel beledigingen in het rond strooit?
*Fuck man, lijkt alsof ik aan het werken ben. Dacht ik op dit forum even lekker gezellig een 25jarige te kunnen zijn*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven