December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Moge!

Loewyz: Nee het derde huis van links! Nr 36.

Waar slaap je nu dan??

Joni: Meld!! Hoe is het vannacht gegaan?

Ik ga nu op kraamvisite bij vriendinnetje. Kom zo nog ff terug hier!

X
Net voor ik de deur uit wilde gaan (had net de laptop uitgezet) kreeg ik een sms van onze Joni:

Om half drie vannacht weeën. Om half acht bevallen in ziekenhuis van een zoon, naam is Eize. Gewicht 3100 gram. Mogen al naar huis als ik heb geplast. Het was een goede bevalling. Al meteen aangelegd aan borst.

LEUK hè?!! We hebben er weer een baby bij!
OMG! Waauuuw! geweldig nieuws zo op de maandagmorgen, nóg een vent erbij voor Joni, wiieehaaaaaa!

En klinkt allemaal lekker vlot ook, super!

anoniem_40939 wijzigde dit bericht op 08-09-2008 10:19
Reden: plaatjes-trouble
% gewijzigd
Joni, N. en Boyd van harte gefeliciteerd!!!!!! En wat een aparte naam. Vind hem erg leuk bij Boyd passen.
JONI!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Jeetje das toch best een snelle bevalling!!! Fijn dat jullie al zo snel naar huis mogen... GENIETSE!!!

Pas thuis de tabel weer aan!!

Enne.... als het een beetje meezit ben ik de volgende met bevallen hahaha das een gek idee... tja of Oef natuurlijk met dr 2 guppies ;)

@tinus oke thanks

Wij slapen in de voorkamer... waar de pc staat. Die gaat strakjes de vide op en dan is de voorkamer weer leeg om daar Merijns nieuwe plekje van te maken.
Joni, Nils en Boyd Gefeliciteerd!!!!! en het gewicht valt nog best wel mee, zo'n ukkie is het niet! Hoe vind Boyd het?

Trouwens ook nog een mooie vouwwagen!

A1mee, tja het is wel even wennen he met 2 kids! en tja en als dan je vent ook nog eens zegt dat de nachten zo lekker zijn terwijl jij er 100 keer uit gaat....maar goed gelukkig kan je er aardig tegen!

Mette, wat goed dat ze al zo veel op de po plast, Amber vraagt nog steeds bijna dagelijks om de po, maar er komt nog niks....

Tinus, wat leuk dat je het kaartje van je vriendin hebt gemaakt!

Flodder, werkt je zus op de poli gyn dan of zo?

Loewyz, succes met klussen!

Amber heeft tot 10:00 geslapen (ik helaas maar tot 7:00 omdat Justin naar school moest...)

Vannacht lag ze denk ik te dromen, ze lag steeds wat te hulen/piepen, maar je hoorde dat het in haar slaap was, ineens was het heel hard opa! hihi nachtmerrie over opa dus!...die gaat haar altijd pakken!
Joni, N. en Boyd van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Dat klinkt als een goede en snelle bevalling... Wat een leuke naam, past echt goed bij Boyd!

Lekker genieten nu en hoop snel je verhaal te lezen en foto's te zien hihi!

Veel liefs
Ik wilde het net hier neer gaan zetten, maar ik zag dat Tinus mij al voor was.

Ook hier; JONI VAN HARTE MET EIZE!!

Mooie naam ook!!

En meteen al aan de borst, super!

Ik hoop dat jullie snel thuis zijn en lekker mogen genieten van jullie mannen. Ben benieuwd hoe Boyd zijn broer vindt!

xx
Joni, Joniman en Boyd, Gefeliciteerd met de geboorte van Eize!!!

Wat een vlotte bevalling zeg! Ben benieuwd naar je verhaal, ik hoop dat het ècht een vlotte bevalling was en niet zo'n weeënstorm-verhaal want 5 uurtjes is echt snel zeg. Pfoe, ben er bijna jaloers op, bijna want ik heb het gelukkig ook achter de rug

Mette: Wauw! 3 keer op het potje! Het valt me echt op dat Nova zo vlot is met vanalles, praten, zindelijkheidstraining enzo. Net of ze haar armpje op alle andere ontwikkelingsvlakken compenseert! Ook op die foto's met Joerie vond ik haar zo groot! Echt een peutertje!

Mmm... Yahnoa is het niet eens met de wipstoel geloof ik, ga hem maar even mn pink aanbieden, kan zn pa ook even wat voor zichzelf doen want die heeft het er ook maar druk mee. Heel de dag Kaya entertainen, mij van dienst zijn en ook nog zijn zoon in de gaten houden omdat moeders graag even op viva rondhangt

Tot binnenkort dan maar weer!
Zo, heb de hele dag gewerkt, en lees nu het blijde nieuws! Jeetje, Joni!! Wat snel!!! Gefeliciteerd met Eize! Aparte naam, maar wel leuk!

Geniet maar lekker van je kleine nieuwe verse manneke en geef Boyd maar een dikke knuf!

Ben benieuwd naar het verhaal!

Ik ga nu even rustig bijkomen, boodschappen doen, hond uitlaten en dan Joeri halen, tijd vliegt! Vanavond maar weer eens vroeg naar bed proberen...gaat vanaaf denk ik wel lukken, vriendlief werkt tot 21:30 uur, dan lig ik hoop ik al op 1 oor!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ik had beloofd nog even terug te komen maar het is niet echt gelukt. Ben druk met van alles regelen en helaas bedacht Manuel dat anderhalf uur slaap vanmiddag wel genoeg was, dus er bleef weinig mama-tijd over.

Verder heb ik een conflict met een buurvrouw per e-mail. Moeilijk verhaal, maar ik kan er niet van wakker liggen. Gek mens... die zoekt echt naar ellende en narigheid en verwijt mij dat ik haar niet steun in de overlast die ze heeft van andere buren. Ik heb haar gezegd dat ik niet de politie ga bellen als ik geen overlast heb en dat verwijt ze me blijkbaar. Nou ja, zoek het uut! Ik ga lekker eten. (en binnenkort ben ik hier toch weg!)

X

Joni, Man en Boyd:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE!

Je kunt hier ook werkelijk geen paar dagen je niet laten zien of je mist vanallerlei nieuws!

Erg ongezellig maar ik ga weer op de bank, ben bekaf en mn laptop doet t niet meer moet nu dus boven gaan zitten als ik wil computeren, iets wat niet erg gezellig is voor M.

Fijne avond allemaal!

xx
zo ik scan even snel langs mn vriendinnetjes en opeens zie ik dat er weer een kindje bij is!!

joepie!

Joni Gefeliciteerd! Lekker zo'n vlotte bevalling!

Loewyz inderdaad jij bent de volgende of ik. Maar ik gok op jou.

Raar idee zeg

Misschien kom ik later nog even maar ik beloof niks....

x voor jullie ik denk dat ik pas na de verhuizing (26e) weer echt kan komen bijkletsen
Oef veel succes met de verhuizing!! Hopelijk verloopt alles vlotjes.
allereerst de felicitaties

Aimee, gefeliciteerd met Yahnoe

En Joni met Eize

(poeh, ik moet even wennen aan de namen... apart hoor)

net even door alle pagina's gescrold, want je kan niet weten.. En natuurlijk even checken op foto's

vakantie was super, echt genoten!!! gewandeld, casper was gek op de zee en het zwembad.. En gewoon heerlijk, 2 weken geen computer, internet.. Gewoon lekker elkaar. Nu zijn we 2 dagen terug en we zien elkaar bij het eten, maar tussendoor steeds weer druk, druk druk.. (okee, vanmorgen ook even samen naar de stad geweest...

Het gaat hard nu met alle babies en zwangeren, spannend hoor.. Ik heb net alle kleertjes uitgezocht. Een tas jongenskleren voor een vriendin, 3 jaar meisjes kleren zoeken nog een bestemming, een stapel poppekleding... Hier is het helemaal compleet. Het klopte helemaal. Ook op vakantie. met z'n allen in het zwembad. En omstebeurt tijd voor een kind..

nu mijn man maar eens op gaan zoeken.. Nu ga ik het weer echt volgen...
Moge allemaal!

Sannie: welkom thuis. Klinkt als een heerlijk relaxte vakantie zo met je gezin.

Oef: Verhuizing schiet al op dus! Succes!

Ik kreeg vanmorgen nog een smsje van Joni:

We mochten om half twaalf al naar huis. opa's en oma's hadden ons opgehaald met Boyd erbij. Die vond baby meteen al interessant. Hier gaat alles lekker.

en daarna nog eentje:

De nacht ging goed. Eize pakt borst snel maar sabbelt graag als hij slaperig is.

Gaat prima dus in huize Joni!
Gggg ik ben helemaal zenuwachtig dat ik over 2 dagen de sleutel krijg. Moet nog zooooveel doen, regelen, en piekeren! Zal Manuel het allemaal wel leuk vinden? Whaaa, even een klein (gezond) paniekaanvalletje... gaat wel weer over hoor.
Jippiiiiiee, we hebben ein-de-lijk een babysitter gevonden. mèn wat heeft dat een hoop tijd gekost zeg. Voordat er uberhaupt eentje op kwam dagen waren we al een maand verder.

Maar deze kwam gisterenavond kennis maken en ik heb haar meteen mee laten helpen met badderen en aankleden enzo en Leah had haar al meteen om haar pink gewonden, dus prima. Pools meisje, maar perfect Engels en woont hier al een paar jaar. Vanmorgen bij haar werk (creche) een referentiecheck gedaan en ze wordt van harte aangeraden, heeft EHBO-diploma enzo, dus als ze zelf ook wil (ga ik wel van uit), dan wordt zij het. Als ze kan, mag ze donderdag voor het eerst komen.

Wel duuuuuur hier, ¤12 per uur!! Jaja, Dublin-prijzen.... Nou ja, het is maar voor een paar uurtjes per keer, dus dan wel te doen.

Hè Joni wat fijn dat het zo soepeltjes gaat allemaal. Wat zal Boyd het gek vinden zo ineens competitie erbij! Maar hij wordt vast ook flink verwend door alle familieleden.

Sannie, leuk dat jullie zo'n goede vakantie hadden! Dus geen derde voor jullie! Nou hier ook niet hoor, vind het wel welletjes zo met de drukte.

Oef, succes, en sterkte, de komende dagen.

Tinus, wat vervelend zeg, dat gedoe met je buurvrouw. Beetje sneu ook, dat ze jou probeert te dwingen met haar mee te doen.

Blegh Leah loopt zooo te kloten te laatste tijd met slapen 's nachts, word er echt helemaal niet goed van. Iedere nacht is het bal, wakker worden en gewoon krijsen tot we haar uiteindelijk bij ons in bed knallen. Niet de oplossing, maar jemig, we hebben toch onze slaap nodig. Ze is erg verkouden en haar kiezen zijn aan het doorkomen, dus helemaal lekker is ze sowieso niet, maar voor het grootste gedeelte is het volgens mij echt peuterpuberteit, bah!

Gelukkig is Aimee textbook-baby momenteel, die hoor je de hele nacht niet (bijna eng weer).
Oh jee, helemaal vergeten Tinus dat je al zo snel gaat! kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt, maar komt allemaal vast wel goed joh. Lekker enthousiast doen en dan wordt Manu dat ook vanzelf toch!
spannend spannend tinus. tuurlijk gaat manuel het leuk vinden, alleen even wennen...

die joni, druk aan het smsen... lekker genieten joh van Eize...
wat een prijzen ainne. Ik zal maar niet zeggen wat ik hier voor de oppas betaal. Binnenkort maar eens bellen of de dames eigenlijk nog wel willen dit jaar... Balen van de slaapproblemen..
Joni Nils en Boyd gefeliciteerd met jullie zoon en je broertje!!!

Mooie naam Joni.

Ben heel benieuwd naar het verhaal en de foto's.

A1mee: Hoe gaat het nu met jullie? Waar blijven de foto's??

Hoe gaat het nu met je zus en haar man?

Ainne: Toen ik druk op zoek was naar een gastouder kreeg ik ook een reactie van iemand die 10 euro per uur vroeg. Ik vond dat echt een belachelijk uurtarief. Maar ik vind dat bedrag voor een gastouder echt niet normaal voor hier. Gelukkig woon ik niet in Dublin:p Zou niet weten hoe ik dat zou moeten betalen dan.

Sannie: Leuk dat je er weer bent! Grote opruiming dus thuis... en duidelijk geen kriebels meer voor een derde ;)
Wat een heerlijk weertje ineens weer!

A1mee, hoe is het met je bekken nu?

Knorretje, is het gelukt om er lekker op tijd in te liggen, wij lagen ook lekker al om 22:00! Was echt kapot gisteren....

Tinus, jeetje het schiet ineens op ja! Gaat wel goed komen joh!

Wat een gedoe zeg met de buurvrouw! Ze weet toch ook dat je gaat verhuizen!

Sannie, klinkt lekker de vakantie!

Joni, fijn dat het allemaal zo lekker loopt!

Ainne, men wat duur die oppas! ik hoop voor je dat ze het gaat doen!

Amber is ook erg aan het spoken de laatste week 's nachts, de ene keer is ze aan het huilen in haar slaap (klinkt echt anders, maar lig er toch mooi wakker van...) en een andere keer is het inderdaad weer en groot drama om haar weer in slaap te krijgen, zelfs bij ons werkt dan niet, dat is dan weer veul te gezellig...zucht! heb ook het idee dat er kiezen meespelen.

Ja ik vind het ook erg duur hoor. Had vantevoren wel mijn huiswerk gedaan en het is echt "normaal" hier. Ongeveer ¤10 voor 1 kind en in dit geval dus 2 kinderen. En ze heeft eigen transport, dus we hoeven niet ook nog haar taxi naar huis te betalen. Woepie. Nou scheelt het natuurlijk wel dat zij gekwalificeerd is, en dat vind ik ook wel fijn, 't blijft een vreemde natuurlijk. Helaas ken ik geen 16-jarig buurmeisje of zo.

Nou ja, het zal voornamelijk voor een uurtje of drie zijn of zo, uit eten of bioscoop of zo. Uitgebreid stappen tot diep in de nacht doe ik liever met mijn eigen vriendinnen en hij met zijn vrienden, haha

Amber ook al aan het spoken dus, irritant hè? Doodvermoeiend, helemaal nu het 's morgens weer donkerder is, kan m'n bed haast niet uitkomen nu.
Wel relaxed zo'n oppas Ainne! Ik vraag meestal mijn schoonzusje maar die is net een nieuwe studie begonnen en die woont nu op kamers in een andere stad. Ik ga straks na de verhuizing ook maar op zoek naar een betaalde oppas zodat we vaker een avondje weg kunnen.

Balen van die nachten. Wat kun je je vreselijk verrot voelen hè, als je slecht slaapt. Toch merk ik dat het bij Manuel juist slechter gaat als we hem bij ons in bed nemen. Doen we dus echt niet meer!

Marloes: Jullie dus ook weer rotnachten, bah! Hopelijk zijn het inderdaad kiezen dan is het snel weer voorbij.

Tja die buurvrouw: het is iemand met veel psychische problemen, mede veroorzaakt door een hele geschiedenis van burenoverlast. Ik heb het met mijn andere buren besproken (zij kregen namelijk diezelfde vervelende mailtjes vol met verwijten) en zij vinden het net zo erg als ik. Klinkt rot maar ik geloof dat ze gewoon niet snapt hoe ze met mensen moet omgaan. Ze had bijvoorbeeld bij haar bovenburen (de 'veroorzakers') een briefje in de bus gedaan 'namens alle buren'. MEN ik was laaiend dat ze dat zomaar zonder mijn toestemming had gedaan. En ik heb me nog aardig ingehouden en heel genuanceerd gemaild wat ik daarvan vond. De bovenbuurvrouw kwam bij mij aan de deur verhaal halen. Die vroeg zich af of ze inderdaad zoveel overlast veroorzaakten en of de hele straat nu tegen hen was... Sneu hoor! Ben blij dat ik persoonlijk mijn verhaal heb kunnen doen aan haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven