December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Vannacht had ik soms erge pijnlijke buiken en hoopte dus dat het nu echt eens ging beginnen. Nee dus.

Boyd was om half 6 al wakker van de honger. Nils heeft hem eten gegeven en daarna heeft hij hem weer in bed gedaan. Toen heb ik mooi tot 10.00 uur kunnen uitslapen. Boyd werd wat later wakker, maar was alleen niet te genieten.

Hij is nu weer bij mijn ouders, hier thuis kan ik het niet echt gezellig voor hem maken. En als hij zo mopperig is, dan heb ik altijd extra veel harde buiken omdat ik het niet leuk vind dat ik er niet voor hem kan zijn.

De slechte nachten los ik nu op door het slikken van paracetamol. Bij de gyn. had ik nagevraagd in hoeverre dat kwaad kon, maar ik mag er officieel 8 op een dag en daar kom ik toch niet aan.

Boyd is verder niet ziek geworden, gisteravond had hij wel zomaar 38.4 koorts, maar hij is nog verkouden en erg vol in zijn longen.

Nils bood nog heel lief aan om volgende week woensdag en vrijdag vrij te nemen, zodat hij mij kan ontlasten. Ik hoop eigenlijk dat er voor die tijd al een baby is.

A1mee

Wat een bevallingsverhaal zeg! Ik ben blij dat jij er heel goed op terugkijkt.

Floddertje

He? Ik wist helemaal niet dat jullie bezig waren ! Wat een verrassing. Het jonkt hier ook maar aan he?

Tinus

Jij mag toch pas over 2-3 maanden beginnen? Zolang hoef ik toch niet te wachten met bevallen?
Knor: Geeft niet hoor, heb ik tenminste wat te lezen tijdens het werk. Ik heb het niet zo druk, alleen heb zijn er twee collega's vrij dus eigenlijk heb ik het dan meteen wel druk, snappie?

En ik slik de pil nog tot de strips die ik heb op zijn. Gaat extra hard omdat ik maar 1x in de 3 maanden een stopweek inlas, dus ben wel eerder klaar dan 1 november. Ach ik kan het wel willen, maar misschien duurt het nog wel een jaar voor het lukt dit keer. Bij Manuel ging het best snel: 3 maanden. Hopelijk gaat het nu weer zo vlot.

Lekker uiensoep!! Gaat je huis lekker van ruiken.

Joni: Haha, nee jij hoeft geen 2 maanden te wachten hoor!

Als Nils vrij neemt en er is al een baby dan kun je ook wel wat hulp gebruiken toch?!

Wel lekker dat Boyd vanmorgen nog even wilde slapen, maar jammer dat ie zo chaggo is. Toch last van zijn verkoudheid nog steeds, zeker?

Ainne: Ach, Leah weer de gevolgen van het virusparadijs ondervonden!

Enne... Soest. Had het echt niet geweten hoor! Weet alleen dat WimLex en Maxima in Wassenaar wonen (toch???????).

Ik moet weer door!
Oh vergeet ik bijna mijn bijna-buufie: Jaaa Loewyz, ik heb er echt zin in hoor! Planning is om 25 oktober te verhuizen.

Nessevesting is volgens mij langs de Laan v A-G toch? (ben er niet helemaal in thuis) Mocht het doorgaan dan kom je volgens mij nog dichterbij te wonen toch?
Oh, verrek! Je had het hier ookal bekend gemaakt Flodder! (zat op HM

Hahaha! en ik maar denken, oooh, dr heeft nog niemand gereageerd alleen Yora... ben zowat de eerste die het weet dus

Hou het verder kort dames, mn laptop kan het netwerk maar niet vinden dus ik zit nu boven maar beneden is nog een rotzooi en M. is over een uur alweer thuis en dan wil ik het netjes hebben zodat ik boodschappen kan gaan doen.

Dikke kus!
quote:Tinus1977 schreef op 05 september 2008 @ 13:36:

Ainne: Ach, Leah weer de gevolgen van het virusparadijs ondervonden!

Enne... Soest. Had het echt niet geweten hoor! Weet alleen dat WimLex en Maxima in Wassenaar wonen (toch???????).

Ik moet weer door!

Juliana woonde in paleis soestdijk, net bij ons om de hoek. Heb er vroeger als kind op koninginnedag nog weleens met vlaggetjes staan zwaaien!

Enne, flikker die pil toch gewoon nu weg joh!
Om te beginnen:

Flodder, wat een goed nieuws!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! En alles behalve stiekeme hints naar HM jij gooit het gelijk maar in de groep!

Wat leuk dat Floortje het gymmen zo leuk vond!

Ainne, leuk dat je Ainhoa gevonden hebt, zag inderdaad dat haar heel wat te wachten staat....

Indian, hoe was je eerste dag? fijn idee dat Sophie het wel goed dot op het kdv!

Oef, succes met klussen en verhuizen en maak je niet te druk he met die ukkies in je buik....maar ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan....

Loewyz, is Merijn weer helemaal de oude?

Knorretje, ga zo even je foto's kijken!

shopse vanmiddag!

Amber heeft gisteren het kdv geterroriseerd (hoe schrijf je dat?)

Ze schijnt de kinderen echt hard te meppen alles is van Amber ze hebben haar maar even apart genomen.

Hmm, ze ligt al weer te roepen, had gehoopt dat ze even ging slapen, misschien wordt het nog stil...
Hoorde even later dus een bonk, toen even niks en later weer mama! Ga ik kijken, staat ze inclusief slaapzak naast haar bed bij de poppenwagen! De strondlucht komt me tegemoet en heel de kamer ligt bezaaid met haar knuffels en andere dingen waar ze nog bij kon komen hihi
Haha, lekker, Marloes!

Leah kan trouwens ook heel goed zaklopen in haar slaapzak.
quote:Ainne schreef op 05 september 2008 @ 14:00:

[...]

Enne, flikker die pil toch gewoon nu weg joh!

Was het maar zo makkelijk. Ik mag het risico niet nemen, want de kans dat het mis gaat is zo groot met die medicijnen. Heb zelfs gehoord dat ze die medicijnen geven aan vrouwen met een buitenbaarmoederlijke zw-schap om een miskraam op te wekken.

Dus nee Ainne... die pil moet echt nog even!

Haha, Marloes: Wat is Amber toch een dondersteentje. Lekker aan de haal op het kdv.

Manuel is ook zo erg. Er is een meisje die hetzelfde temperamentvolle karaktertje heeft als hij en die twee kunnen mekaar echt afmaken!

Amber is zeker niet meer gaan slapen?!
Oh ja, was ik vergeten Tinus. Balen
Heb even wat op HM getypt, komen jullie kijken
Weeeer zwanger, IR? ;o)
Indian:

Gefeliciteerd!

(met je oplettende oog haha! )

Sorry, ben een beetje melig Spring lekker onder de douche, M. is even op pad met zn meiden

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 05-09-2008 19:12
Reden: smiley vergeten, hihi
% gewijzigd
Vanmorgen met de kids en hond naar een strandje en bosje aan een meer geweest. De kids lekker met het zand spelen en lekker uitgewaaid. Heerlijk !!

Timo is vandaag ook weer voor het eerst naar de gym geweest.

Morgen ochtend naar zwager in Brabant. Is jarig. Morgen avond heeft P slaapdienst. Zondag hockeyen. Ben benieuwd of me zus het gaat raden. Of dat ik mijn mond kan houden haha. Ik vind het nog erg erg raar om hardop te zeggen dat ik zwanger ben.

Oh en zondag middag komt Piet Piraat (of copie) naar de kroeg waar ik wel eens kom. Is het kindermiddag. Dusssss...druk druk.

Tinus; ben me wel degelijk bewust zo als ik dat bv van jou lees hoe ik in mijn handjes mag knijpen !! En natuurlijk alle anderen bij wie het niet vanzelf gaat !!
meiden tabel is aangepast... dus floddertje... je staat erin.

Ik moet echt even wat aan verzinnen hoor op die lengte van de tabel is nu haast niet meer leesbaar zo klein zijn de letters...
Ja zie het !! Leuk leuk hahaha.

Is wel lang ja en heb net op hm gevraagd of Timo er ook nog bij mag :-)
Zal ff kijken hoe we dat bij maart hebben gedaan.....
Hoii allemaal, ik ben er weer!

A1mee; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yahnoa, prachtige naam! Net je bevallingsverhaal gelezen, petje af hoor meis, goed gedaan!

Flodder: Wauw!!!!!!!!!! Sjee, zit even lekker de pagina's door te scrollen opeens een vette plus in het scherm, whahaha! Super voor jullie!

O ja, misschien een late eisprong gehad waardoor je iets later kon testen?

Wij hebben een héérlijke vakantie gehad, veel gelachen en genoten van de kinderen. Begin van de week heerlijk weer gehad, 2 avonden de bbq aan. Voor de rest 'van de week alleen 's avonds wat regen gehad. Lekker dagje geshopt met zus, we zijn naar de Koningin Juliana Toren geweest wat helemaal top was, Noof wilde overal in, en je kan als ouder overal mee in, dus dat was grappig

Het park was zo geweldig, in de bossen, heerlijk huisje, prachtig zwembad, en heel indoor speelpaleis, overal speeltuinen en dieren, en een heel leuk animatieteam die ook voor de kleintjes van alles organiseerde.

We hadden de eekhoorntjes op de tafel 's morgens (een bakje met pelpinda's op tafel), en zelfs op een avond een hert in de tuin.

Het was alleen veel te kort, en we hebben veel te veel was.. haha!

Noof is ontzettend vooruit gegaan, ze trekt zich zo op aan d'r nicht. Maar het zet ook thuis door, vanmiddag heeft ze al 2x op de pot geplast!

Ze zegt een paar hele zinnen, zo schattig! Wel weer met inpakken een drama vanmorgen. Toen ik vanmiddag wilde gaan plassen dacht ze ook dat ik wegging en dan zegt ze; Ik wil ook mee!

Ik ga lekker op de bank hangen, en dan zo naar bed!

x
Heey Mette !! Klinkt erg gezellig !! Jaja, zo zie je maar, je kan geen week missen hier hahaha !!

Loewyz; bij maart hebben we alle kids achter onze naam staan.
Heb de tabel nog een keer geupdate...zo zonder lengte en gewichtsgegevens kan ik hem veel korter maken.

Ik zal timo, renske Justin en sander? er ook inplaatsen.

@Mette

Welcome back!!!
omdat ik zo lekker bezig ben... nog maar weer een update...

alle kids staan erin

@Marloes & Ainhoa

willen jullie de geboortedatum van Justin en Sander doorgeven?

@floddertje

door al die zwangeren hier kan ik de oudste er niet naast zetten... ach zo is het probleem (voorlopig) opgelost...
Snap het nu al niet meer. Maar goed dat ik dat ding niet bij hou hahahaha.
Loewyz; ziet er goed uit meid !!! Voel me weer compleet
Goh ik heb net Nederland 1 opgezet. Daar is nu "Vrije geluiden". Een soort van open podium lijkt het met allerlei verschillende muziek. Davina zat echt helemaal geboeid te kijken hahaha. Dr is nu een of ander kerkachtig koor bezig dus nu is dr aandacht wat verslapt hihi. Maar wel grappig dat ze dit zo interessant vind.
Even aan mijn meldplicht voldoen.

Hier alles nog goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven