Kitlers
woensdag 22 juli 2015 om 18:35
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 juli 2015 @ 17:54:
https://www.youtube.com/watch?v=2wfNi7p9LS0 Dit kende ik nog niet.
Waar ish het meischje
Ik ga btw straks White like me kijken.....Als ik mijn bord eten voor me heb
https://www.youtube.com/watch?v=2wfNi7p9LS0 Dit kende ik nog niet.
Waar ish het meischje
Ik ga btw straks White like me kijken.....Als ik mijn bord eten voor me heb
woensdag 22 juli 2015 om 18:37
quote:Grobbekuiken schreef op 22 juli 2015 @ 18:20:
Oh, gelukkig Lees niet alles terug, want jullie gaan op topsnelheid.
Vandaag weer een paar uur gewerkt, 's avonds kun je me sowieso afvoeren momenteel, dus van mij weinig zinnige (voor zover die er al waren) bijdragen.
Maar die heerlijke foto's maken heul veel goed!
Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel
Oh, gelukkig Lees niet alles terug, want jullie gaan op topsnelheid.
Vandaag weer een paar uur gewerkt, 's avonds kun je me sowieso afvoeren momenteel, dus van mij weinig zinnige (voor zover die er al waren) bijdragen.
Maar die heerlijke foto's maken heul veel goed!
Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel
woensdag 22 juli 2015 om 18:38
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 17:52:
[...]
Heel lekker, maar vullend?
Nee, niet echt. Maar wel goed genoeg om op naar huis te fietsen. Ik eet alleen vanavond, dus het wordt denk ik zo maar een gevulde omelet of iets.
En van dat plaatje, ja das ijs. En ik kan het schaamteloos eten, zonder stinkende ruften te laten en de gehele week onder de pukkels te zitten. En het ligt niet zwaar op de maag. En ik zou aandelen moeten hebben erin.
[...]
Heel lekker, maar vullend?
Nee, niet echt. Maar wel goed genoeg om op naar huis te fietsen. Ik eet alleen vanavond, dus het wordt denk ik zo maar een gevulde omelet of iets.
En van dat plaatje, ja das ijs. En ik kan het schaamteloos eten, zonder stinkende ruften te laten en de gehele week onder de pukkels te zitten. En het ligt niet zwaar op de maag. En ik zou aandelen moeten hebben erin.
woensdag 22 juli 2015 om 18:39
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 18:33:
[...]
Ik dacht dat ik veel moest bijlezen nadat ik 1,5 dag (in het weekend weliswaar) een echt leven had.....Maar jij
Aardappelgratin klinkt goeoed!
Hahaha! Mijn RL neemt verdomd veel vrije tijd in beslag.
Hopelijk is ie lekker. Hij staat in de oven. Voor het eerst dat ik dat maak. Ben niet zo kokerig. Man wel maar die is pas tegen 19.00 uur thuis, dus dan moet je wat hè.
[...]
Ik dacht dat ik veel moest bijlezen nadat ik 1,5 dag (in het weekend weliswaar) een echt leven had.....Maar jij
Aardappelgratin klinkt goeoed!
Hahaha! Mijn RL neemt verdomd veel vrije tijd in beslag.
Hopelijk is ie lekker. Hij staat in de oven. Voor het eerst dat ik dat maak. Ben niet zo kokerig. Man wel maar die is pas tegen 19.00 uur thuis, dus dan moet je wat hè.
woensdag 22 juli 2015 om 18:51
quote:Grobbekuiken schreef op 22 juli 2015 @ 17:54:
Nou, ik kan jullie echt niet bijhouden, ik breek gewoon af en toe maar in
Eten....je kan mij elke dag stamp voorzetten, ben er gek op. Helaas denken de heren er hier ook anders over.
Heb voor vanavond een aardappel gratin uit de oven met een rundervink en doppers.
Maar eigenlijk wil ik dus nu andijvie stamp met spekkies Lekker aardappelgratin.
Nou, ik kan jullie echt niet bijhouden, ik breek gewoon af en toe maar in
Eten....je kan mij elke dag stamp voorzetten, ben er gek op. Helaas denken de heren er hier ook anders over.
Heb voor vanavond een aardappel gratin uit de oven met een rundervink en doppers.
Maar eigenlijk wil ik dus nu andijvie stamp met spekkies Lekker aardappelgratin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juli 2015 om 18:52
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 18:37:
[...]
Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel Klopt ik heb al heel vroeg in de ochtend geen leven
[...]
Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel Klopt ik heb al heel vroeg in de ochtend geen leven
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juli 2015 om 18:53
De buren zijn weer terug van vakantie en dat is te merken aan de terrorkids in hun tuin. Ik kon het niet opnemen. Maar die kinderen zijn hiermee vergelijkbaar.
https://www.youtube.com/watch?v=UPHLaBNbZeE
https://www.youtube.com/watch?v=UPHLaBNbZeE
woensdag 22 juli 2015 om 19:05
woensdag 22 juli 2015 om 19:07
quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 18:38:
[...]
En van dat plaatje, ja das ijs. En ik kan het schaamteloos eten, zonder stinkende ruften te laten en de gehele week onder de pukkels te zitten. En het ligt niet zwaar op de maag. En ik zou aandelen moeten hebben erin. Ik dacht al, want ik vond het niet veel voor een avondmaaltijd als je verder normaal gegeten heb
[...]
En van dat plaatje, ja das ijs. En ik kan het schaamteloos eten, zonder stinkende ruften te laten en de gehele week onder de pukkels te zitten. En het ligt niet zwaar op de maag. En ik zou aandelen moeten hebben erin. Ik dacht al, want ik vond het niet veel voor een avondmaaltijd als je verder normaal gegeten heb
woensdag 22 juli 2015 om 19:08
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 19:03:
Wie wilt een hapje?
[afbeelding]Ziet er goed uit. Ik heb iets soortgelijks op. Eet smakelijk.
Wie wilt een hapje?
[afbeelding]Ziet er goed uit. Ik heb iets soortgelijks op. Eet smakelijk.