Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Hai Viev5, wil je even een blik werpen op het topic in de link?

Lullige smsjes......

Het "schijnt" volgens TO een topic te moeten zijn om te lachen. Maar het er staan alleen maar postings van haar hand die ik vol vind staan van discriminerende uitspraken. En anders flinke vooroordelen in negatieve zin. Geen idee of dit kan en mag volgens de regels van viva, maar ik vind het smaakloos!

Thanks
Dushi,

ik heb even overlegd met de achterban, maar het is wel toegestaan, ik verplaats het tópic echter wel naar overige, want vind het hier niet horen.
Oke, bedankt Angel5
Willen jullie mijn postings in "nasleep van relatie met narcist" verwijderen?
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Je hebt mail angel
quote:Lin67 schreef op 09 september 2008 @ 21:47:

Willen jullie mijn postings in "nasleep van relatie met narcist" verwijderen?

Lin, je kunt je zelf editten dmv het editknopje rechtsboven je posts.

Shining: back at ya
[ Ik heb hem zó'n een enorme rotstreek geleverd...... ]

Zou je ajb zsm dit onderwerp willen verwijderen?...Tsja ik weet het,ik ben een watje, maar de reactie zijn me iets te heftig. En ik weet niet hoe ik het zelf moet sluiten cq verwijderen...............Alvast bedankt!
.
anoniem_2659 wijzigde dit bericht op 13-09-2008 10:47
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ho ho ho, dat gaat zomaar niet.

Dat topic blijft gewoon bestaan.

Jammer hè dat je niet de recties krijgt waarop je had gehoopt?
quote:shining schreef op 13 september 2008 @ 11:08:

Ho ho ho, dat gaat zomaar niet.

Dat topic blijft gewoon bestaan.

Jammer hè dat je niet de recties krijgt waarop je had gehoopt?Wil je zo graag bloed zien?!? Als zij het wil laten sluiten lijkt mij dat daar gewoon gehoor aan gegeven moet worden..
Ik ben het met Shining eens. Karietje heeft dat zelf over zich afgeroepen. Ik ben in deze bikkelhard.
World of Warcraft: Legion
Dus een topic moet blijven bestaan omdat er mensen zijn die perse iemand verbaal helemaal de grond in willen trappen? Lijkt mij dat viva een ander doel heeft met het forum, en dat de wens van TO zwaarder weegt dan de wens van enkele forummers om een topic te laten bestaan enkel en alleen "omdat je iemand daar zo lekker af kan maken", want iets anders gebeurt daar namelijk niet...
quote:opperdepop schreef op 13 september 2008 @ 11:11:

[...]

Wil je zo graag bloed zien?!? Als zij het wil laten sluiten lijkt mij dat daar gewoon gehoor aan gegeven moet worden..

Ja. Ik heb geen medelijden met haar. Ze opent een topic waarin

ie-de-reen de reacties had kunnen voorspellen.

Als je die niet aankunt blijf je gewoon weg.

Dit was echt te voorspellen.
@Shining, van iemand die onder elke post iets mbt God heeft staan, zou ik zo'n reactie eerlijk gezegd niet verwachten..
Ik heb geen respect voor mensen die zulke dingen doen. En dan ook nog begripvolle reacties verwachten.

Ik heb daar totaal geen respect voor.

Maar laten we de discussie vooral voeren op het topic en niet hier.
Eens met opperdepop. Als forummers de behoefte hebben om door te praten over dit onderwerp kan dat m.i ook in een ander topic. Daarin zou je de discussie wat meer in het algemene kunnen houden i.p.v het op één persoon te richten.

Bovendien is volgens mij alles inmiddels wel gezegd op dit topic. Ik zou niet weten wat nog meer veroordelingen en preken nog voor TO of wie dan ook kunnen betekenen.
The time is now
quote:shining schreef op 13 september 2008 @ 11:43:

Ik heb geen respect voor mensen die zulke dingen doen. En dan ook nog begripvolle reacties verwachten.

Ik heb daar totaal geen respect voor.

Maar laten we de discussie vooral voeren op het topic en niet hier.Voor een discussie over het sluiten lijkt mij dit de juiste plaats. Ik dacht dat God iets was met barmhartigheid, liefde, medemens, vergeving, en dat soort dingen. Maar ik merk dat ik jaren geleden de juiste beslissing genomen heb door alle geloven te laten voor wat ze zijn...
quote:opperdepop schreef op 13 september 2008 @ 11:49:

[...]

Voor een discussie over het sluiten lijkt mij dit de juiste plaats. Ik dacht dat God iets was met barmhartigheid, liefde, medemens, vergeving, en dat soort dingen. Maar ik merk dat ik jaren geleden de juiste beslissing genomen heb door alle geloven te laten voor wat ze zijn...Als je een discussie over het geloof wilt, moet je eens op overig kijken. Of actueel. Zijn er verschillende.
Het topic is verwijderd. Wij zijn verplicht hier aan gehoord te geven (wettelijk) zie ook discussie eerder in dit topic.

Anyway: wat Banba oppert, mag (post van 11.44), hou het algemeen!
quote:Viva Angel5 schreef op 13 september 2008 @ 12:23:

Het topic is verwijderd. Wij zijn verplicht hier aan gehoord te geven (wettelijk) zie ook discussie eerder in dit topic.Angel, ik heb dit al een aantal keer eerder gelezen inderdaad, maar waar in de wet staat dat, kun je misschien een link naar een wetsartikel ofzo geven? Ik kom namelijk op diverse andere fora waar ze dat gewoon absoluut niet doen, dus ik ben wel benieuwd waarom jullie menen dat dit wettelijk verplicht zou zijn. Ik zeg niet dat dit niet zo is hoor, maar ik vraag me af waarom dit het enige forum is wat ik ken wat schermt met de wet en zou graag zien waarop jullie dit baseren.
Ik zal je vraag doorgeven aan Sanne Capibara. Zij heeft het uit laten zoeken
Bedankt alvast.
Ik ben ook benieuwd, aangezien ik beheerder ben van een ander forum. Maar op dat forum komen echter bijna nooit gevoelige kwesties aan de orde zoals hier op dit forum.

Ik heb maar één keer gehad dat ik een topic censureerde, omdat iemand te herkenbaar werd (in een opgenomen filmpje).
World of Warcraft: Legion
Het heeft met de wet van de privacy te maken, voor zover ik weet. Maar ik heb Sanne gemaild, dus ik hoop dat ze zich spoedig meldt hier
quote:Capibara schreef op 13 september 2008 @ 15:26:

[...]

Angel, ik heb dit al een aantal keer eerder gelezen inderdaad, maar waar in de wet staat dat, kun je misschien een link naar een wetsartikel ofzo geven? Ik kom namelijk op diverse andere fora waar ze dat gewoon absoluut niet doen, dus ik ben wel benieuwd waarom jullie menen dat dit wettelijk verplicht zou zijn. Ik zeg niet dat dit niet zo is hoor, maar ik vraag me af waarom dit het enige forum is wat ik ken wat schermt met de wet en zou graag zien waarop jullie dit baseren.

Hi Capibara,

Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.

Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.

Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven