Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5

dinsdag 26 augustus 2008 om 17:30
woensdag 27 augustus 2008 om 09:14
@Angel: kun je even in de "singles-topic voor serieuze mensen" kijken? Op de laatste pagina's zijn Ivy en SummerDance elkaar i.m.o. aan het opgeilen en virtuele kusjes aan het geven. Daar is die topic niet voor bedoeld.
Overigens is het niet mijn bedoeling om ze geband te krijgen ofzo. Voor zowel Ivy als SD heb ik alle sympathie.
Overigens is het niet mijn bedoeling om ze geband te krijgen ofzo. Voor zowel Ivy als SD heb ik alle sympathie.
woensdag 27 augustus 2008 om 09:50
quote:Geleerd schreef op 26 augustus 2008 @ 17:31:
@SD: okee, maakt niet uit.... ik begrijp het.
Maar willen jullie ajb ophouden met die "opgeilpraatjes". Dat is verboden, en bovendien ik vind het niet leuk dat ik er niet bij betrokken word.
Angel ik weet dat ik niet mag quoten vanuit een ander topis, maar denk je zelf ook niet dat Geleerd een probleem had met het gesprek wat ik met Ivy had omdat hij zelf niet mee mocht doen????
Sorry, zal je topic niet verder vervuilen
Greetz,Summer
@SD: okee, maakt niet uit.... ik begrijp het.
Maar willen jullie ajb ophouden met die "opgeilpraatjes". Dat is verboden, en bovendien ik vind het niet leuk dat ik er niet bij betrokken word.
Angel ik weet dat ik niet mag quoten vanuit een ander topis, maar denk je zelf ook niet dat Geleerd een probleem had met het gesprek wat ik met Ivy had omdat hij zelf niet mee mocht doen????
Sorry, zal je topic niet verder vervuilen
Greetz,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 augustus 2008 om 10:25
Angel5, weet jij of angel4 er weer is? Ik had bij eten (net pas hoor!!!) gevraagd of een topic gesloten mocht worden maar bedacht me net dat je ergens schreef dat niet alle angels er zijn. Dus ik dacht ik check het even.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 27 augustus 2008 om 10:41
woensdag 27 augustus 2008 om 10:43