Cheers!
woensdag 10 september 2008 om 14:01
Drie huisjes? Echt, wauw, zijn we met zovelen? Ik blijf Bloesesnoes, dus kan meestofzuigen enzo.
Verder beetje te moe en te veel aan het nadenken enzo, dus weinig gezellig hier vrees ik. Komt wel weer.
Filmpje dan maar? Zoek Toet!
http://player.omroep.nl/?...art=00:00:00&end=00:00:48
Verder beetje te moe en te veel aan het nadenken enzo, dus weinig gezellig hier vrees ik. Komt wel weer.
Filmpje dan maar? Zoek Toet!
http://player.omroep.nl/?...art=00:00:00&end=00:00:48
woensdag 10 september 2008 om 14:46
woensdag 10 september 2008 om 15:56
Als we die pesto maar weer hebben, dan is Alex tevree
En 't was toch wel 't weekend van de 10e toch? Ik dacht namelijk dat ik het in m'n agenda had opgeschreven, maar na nadere inspectie bleek dat niet het geval te zijn. Uiteraard volgde die inspectie pas nadát ik tegen Man had lopen bitchen dat hij het niet in zijn agenda had opgeschreven
Oh en ik blijf t/m zondag, want moet maandag weer fris en fruitig op 't werk verschijnen.
En 't was toch wel 't weekend van de 10e toch? Ik dacht namelijk dat ik het in m'n agenda had opgeschreven, maar na nadere inspectie bleek dat niet het geval te zijn. Uiteraard volgde die inspectie pas nadát ik tegen Man had lopen bitchen dat hij het niet in zijn agenda had opgeschreven
Oh en ik blijf t/m zondag, want moet maandag weer fris en fruitig op 't werk verschijnen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
woensdag 10 september 2008 om 16:49
Een voorstel voor chili?
Dat is sabotage! Welke gek stelt dat nou voor?! Chili!
En dan met iemand een kamer delen zeker?!
Zit in pesto alcohol?
Ik ben blij met alcohol.
Want van sterk water sta je gewoon strak op. De dag erna is alleen een hel. Maar dan is het dinsdag, en kan je baas je niet meer van weekendmisbruikblessuremalaise beschuldigen.
Nog 1 maand
Nog 1 maand
Nog 1 maand
Nog 1 maand
Nog 1 maand..!!!!!!!
En dan word ik eens niet een nacht door baby op mijn schouder gekotst. Dan kots ik gewoon op jullie schouder.
(Mm. Of jullie op die van mij. Of Bam in de ooto.. Nou ja...)
Nog 1 maand!!!
"Partij voor de Vrijheid zoekt energieke en enthousiaste secretaresse"
Zal ik?
Woehahaha...
(Oja, werken, daarvoor was ik hiero)
Dat is sabotage! Welke gek stelt dat nou voor?! Chili!
En dan met iemand een kamer delen zeker?!
Zit in pesto alcohol?
Ik ben blij met alcohol.
Want van sterk water sta je gewoon strak op. De dag erna is alleen een hel. Maar dan is het dinsdag, en kan je baas je niet meer van weekendmisbruikblessuremalaise beschuldigen.
Nog 1 maand
Nog 1 maand
Nog 1 maand
Nog 1 maand
Nog 1 maand..!!!!!!!
En dan word ik eens niet een nacht door baby op mijn schouder gekotst. Dan kots ik gewoon op jullie schouder.
(Mm. Of jullie op die van mij. Of Bam in de ooto.. Nou ja...)
Nog 1 maand!!!
"Partij voor de Vrijheid zoekt energieke en enthousiaste secretaresse"
Zal ik?
Woehahaha...
(Oja, werken, daarvoor was ik hiero)
woensdag 10 september 2008 om 16:51
woensdag 10 september 2008 om 17:09
Dream, volgens mij is het je fanatiekste hobby/lichaamsbeweging: rolstoelduwen.
Bam, al eens een paardelul voor je bakkes geprobeerd?
Bloes, je bent te ijverig. Waar haal jij in godinnennaam de tijd vandaan zo RUIM tevoren een LIJST te maken voor 16 mensen?
Doe zoals de meesten zouden doen hier: op 9 okt paniekeren, en op zaterdag 11 oktober een fieldtrip naar de dichtsbijzijnde super/markt organiseren. En dan organiseren als in de melding: "meiden, het is op. En dat is jullie probleem".
Toet, alles doet het op het werk, behalve jouw fillumpie. Hoe komt dat? Moet ik betalen? Heb je aandelen?
(Geen zin meer om te werken)
Meave, lik.
Alex, psies, zo moet ik geknuffeld.
Of zoals ik, na 1 flinke telefoontirade, 3 dreig-sms-en, en een heel vuil mailtje naar mijn Meneer, met mijn zoetste stemmetje aan hem vertelde:
'Ik hoef mijn excuses daar niet voor aan te bieden, want je wéét heus wel dat ik zo doe omdat ik je zo mis, en als ik in zo'n verongelijkjte schreeuwbui ben wéét je ook dat je me gewoon in mijn haar moet grijpen, me vast moet klemmen en me op de bek moet zoenen tot ik niet meer spartel. Maar ja je bent er niet. En dat is niet míjn schuld. Dat ik je mis.'
En dezelfde dag kreeg ik permissie van hem mijn haar te laten knippen.
Maar ja, toen mocht het ineens, en nu wil ik niet meer.
Ik ga eerst eens even naar jullie schoolpleinmoederhoofden kijken bij slemp, dan weet ik hoe ik het niét moet laten doen...
(Jullie zijn gek. Ik vind jullie helemaal niet categorie C&A afprijsrek.)
Ik heb 3 lagen in mijn haar.
En dan niet langste onder (tegen huid aan), maar juist de kórtste onder. (Vanwege hormonale schommelingen met uitval de afgelopen jaren) En de lange lagen bedekken dat. Of dat proberen ze. Maar dat lukt niet zo. Dus moet er wat aangedaan worden. Maar ik wil het niet zo kort als het kortste-onderop. En als ik het langste-bovenop laat knippen, dan zie je het verschil in lagen temeer. Dus eignelijk heb ik geen keus het te laten zoals het is.
En dat terwijl ik dus net wel permissie kreeg.
En nu voel ik me net een kind.
Als ik het mag, dan hoeft het niet meer.
(Oja, nog effe werken en dan Monsters ophalen, waarvan de jongste al jongensgek is. De kleine slet. En dat wordt dan ook nog een grote slet. Goddes help me!)
Bam, al eens een paardelul voor je bakkes geprobeerd?
Bloes, je bent te ijverig. Waar haal jij in godinnennaam de tijd vandaan zo RUIM tevoren een LIJST te maken voor 16 mensen?
Doe zoals de meesten zouden doen hier: op 9 okt paniekeren, en op zaterdag 11 oktober een fieldtrip naar de dichtsbijzijnde super/markt organiseren. En dan organiseren als in de melding: "meiden, het is op. En dat is jullie probleem".
Toet, alles doet het op het werk, behalve jouw fillumpie. Hoe komt dat? Moet ik betalen? Heb je aandelen?
(Geen zin meer om te werken)
Meave, lik.
Alex, psies, zo moet ik geknuffeld.
Of zoals ik, na 1 flinke telefoontirade, 3 dreig-sms-en, en een heel vuil mailtje naar mijn Meneer, met mijn zoetste stemmetje aan hem vertelde:
'Ik hoef mijn excuses daar niet voor aan te bieden, want je wéét heus wel dat ik zo doe omdat ik je zo mis, en als ik in zo'n verongelijkjte schreeuwbui ben wéét je ook dat je me gewoon in mijn haar moet grijpen, me vast moet klemmen en me op de bek moet zoenen tot ik niet meer spartel. Maar ja je bent er niet. En dat is niet míjn schuld. Dat ik je mis.'
En dezelfde dag kreeg ik permissie van hem mijn haar te laten knippen.
Maar ja, toen mocht het ineens, en nu wil ik niet meer.
Ik ga eerst eens even naar jullie schoolpleinmoederhoofden kijken bij slemp, dan weet ik hoe ik het niét moet laten doen...
(Jullie zijn gek. Ik vind jullie helemaal niet categorie C&A afprijsrek.)
Ik heb 3 lagen in mijn haar.
En dan niet langste onder (tegen huid aan), maar juist de kórtste onder. (Vanwege hormonale schommelingen met uitval de afgelopen jaren) En de lange lagen bedekken dat. Of dat proberen ze. Maar dat lukt niet zo. Dus moet er wat aangedaan worden. Maar ik wil het niet zo kort als het kortste-onderop. En als ik het langste-bovenop laat knippen, dan zie je het verschil in lagen temeer. Dus eignelijk heb ik geen keus het te laten zoals het is.
En dat terwijl ik dus net wel permissie kreeg.
En nu voel ik me net een kind.
Als ik het mag, dan hoeft het niet meer.
(Oja, nog effe werken en dan Monsters ophalen, waarvan de jongste al jongensgek is. De kleine slet. En dat wordt dan ook nog een grote slet. Goddes help me!)
woensdag 10 september 2008 om 18:19
Haihai
Nou, ik heb geen rolstoel geduwd vandaag, dat deed LD, en hij kan ook weer terug, aangezien LE door de dierentuin kon rennen en springen. Voelde me behoorlijk voor gek lopen, met een jongen in een rolstoel, die er af en toe uitsprong en achter z'n zus aanrende Dierentuindagje was wel heerlijk. (maar ik had thuisgekomen wel wijn nodig )
Kjong, neem jij mijn bakblik mee, over 'n maandje?
Ja, ik eet wel vis
Ik vind jullie leuk en lief
Nou, ik heb geen rolstoel geduwd vandaag, dat deed LD, en hij kan ook weer terug, aangezien LE door de dierentuin kon rennen en springen. Voelde me behoorlijk voor gek lopen, met een jongen in een rolstoel, die er af en toe uitsprong en achter z'n zus aanrende Dierentuindagje was wel heerlijk. (maar ik had thuisgekomen wel wijn nodig )
Kjong, neem jij mijn bakblik mee, over 'n maandje?
Ja, ik eet wel vis
Ik vind jullie leuk en lief
Later is nu
woensdag 10 september 2008 om 20:54
quote:kjong schreef op 10 september 2008 @ 17:09:
Kutje, waar haal je in godinnennaam de gekkigheid vandaan????
Kutje, waar haal je in godinnennaam de gekkigheid vandaan????
woensdag 10 september 2008 om 21:55
Getverdegetverdegloeiendegatverdamme...
Waarom wilde ik oooooit kinderen?
Waarom hebben we een grijze en een groene kliko, maar geen roze voor als je je kind niet meer wil?
Mops slaapt nog niet.
Mops is wakker.
En Mops huilt.
Mopsey heeft ook geen onderbroek aan.
Ze ligt op haar buik en knietjes in bed, met haar ronde kadettenbillen pontificaal de lucht in.
Af een toe roept ze me, omdat ze pijn heeft, en jeuk.
En dan is het mijn taak om haar te verlossen van de wormpjes die ze heeft.
Oh joy.
Oh joydiejoy.
Nu heb ik ook overal jeuk.
Oh, de snikkende prinses roept; ik mag weer komen plukken....
Waarom wilde ik oooooit kinderen?
Waarom hebben we een grijze en een groene kliko, maar geen roze voor als je je kind niet meer wil?
Mops slaapt nog niet.
Mops is wakker.
En Mops huilt.
Mopsey heeft ook geen onderbroek aan.
Ze ligt op haar buik en knietjes in bed, met haar ronde kadettenbillen pontificaal de lucht in.
Af een toe roept ze me, omdat ze pijn heeft, en jeuk.
En dan is het mijn taak om haar te verlossen van de wormpjes die ze heeft.
Oh joy.
Oh joydiejoy.
Nu heb ik ook overal jeuk.
Oh, de snikkende prinses roept; ik mag weer komen plukken....
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 11 september 2008 om 06:53
Een inside joke? Ik snap 'm in elk geval niet.
*zet koffie neer en thee.. neemt stiekem een koffie*
Ik ben gewassen, aangekleed en gevoed enzo, daaruit zou je kunnen opmaken dat ik ook wakker ben.. maar eigenlijk zou ik het liefst zo m'n bed weer inrollen.. Ik dacht deze week dat met de menstruatie ook de moeheid weer zou verdwijnen, maar kennelijk moet je daarvoor wel gewoon op tijd naar bed blijven gaan, nouja, ik dan.. als ik weer kijk naar de tijd dat jullie gepost hebben..
Is het nog goed gekomen met Mops, Mims? Hielp een vette creme niet?
*zet koffie neer en thee.. neemt stiekem een koffie*
Ik ben gewassen, aangekleed en gevoed enzo, daaruit zou je kunnen opmaken dat ik ook wakker ben.. maar eigenlijk zou ik het liefst zo m'n bed weer inrollen.. Ik dacht deze week dat met de menstruatie ook de moeheid weer zou verdwijnen, maar kennelijk moet je daarvoor wel gewoon op tijd naar bed blijven gaan, nouja, ik dan.. als ik weer kijk naar de tijd dat jullie gepost hebben..
Is het nog goed gekomen met Mops, Mims? Hielp een vette creme niet?
Later is nu
donderdag 11 september 2008 om 07:55
Hier de kinderen ook al ready to go to school en het is nog niet eens acht uur!
Goedemorgen iedereen.
Mims, ging de rest van de nacht nog een beetje? Wat een gedoe en wat sneu!
Ik mis de inside joke ook hoor Dream. (en we lopen menstrueel gezien dus synchroon? Blegh, ik ben er zat van eigenlijk, toch maar eens Mirena info uitzoeken ofzo...)
Moet ik eerst ook nog naar de kapper voordat we weekend weg gaan, of is het niet een vereiste? Ik zag mezelf terug in dat filmpje (een halve nanoseconde, meer is het niet hoor) en bedacht me dat ik er uitzie als een dikke duffe moeke. Wel een vrolijke dikke duffe moeke, dat dan weer wel. Helaas vandaag niet zo vrolijk. Lijf wil niet zo meewerken qua wakker worden en fijn voelen. Heeft wat meer tijd nodig en is het niet eens met ochtenden... Dat kinderen, tassen en lunchpakketjes klaar staan vind ik dan ook een hele prestatie eigenlijk!
Koffie en/of thee dan maar?
Goedemorgen iedereen.
Mims, ging de rest van de nacht nog een beetje? Wat een gedoe en wat sneu!
Ik mis de inside joke ook hoor Dream. (en we lopen menstrueel gezien dus synchroon? Blegh, ik ben er zat van eigenlijk, toch maar eens Mirena info uitzoeken ofzo...)
Moet ik eerst ook nog naar de kapper voordat we weekend weg gaan, of is het niet een vereiste? Ik zag mezelf terug in dat filmpje (een halve nanoseconde, meer is het niet hoor) en bedacht me dat ik er uitzie als een dikke duffe moeke. Wel een vrolijke dikke duffe moeke, dat dan weer wel. Helaas vandaag niet zo vrolijk. Lijf wil niet zo meewerken qua wakker worden en fijn voelen. Heeft wat meer tijd nodig en is het niet eens met ochtenden... Dat kinderen, tassen en lunchpakketjes klaar staan vind ik dan ook een hele prestatie eigenlijk!
Koffie en/of thee dan maar?
donderdag 11 september 2008 om 08:48
Nou Toet, als ik jou zie denk ik echt niet aan een duffe moeke hoor! Enneh.. ik denk niet dat ik naar de kapper ben geweest, voor 't weekendje. Mischien ook wel, maar dat is, omdat het nu eigenlijk alweer nodig is.
Ben toch wel blij met menstruatie, trouwens, want aan stokjes heb ik écht geen boodschap meer.
Werd trouwens wel heel blij van Meave's berichtje in de AK
Ben toch wel blij met menstruatie, trouwens, want aan stokjes heb ik écht geen boodschap meer.
Werd trouwens wel heel blij van Meave's berichtje in de AK
Later is nu
donderdag 11 september 2008 om 12:29
donderdag 11 september 2008 om 12:47
~rent binnen tussen de presentaties door~
Heb ik vage pannekoeken voor je gemaakt Kjong? Ik weet het niet eens meer. Was het niet iets met spinazie, van dat ik dat wel aansterkend verantwoord voer vond?
Mims, voor wormpies hebben ze pilletjes. Of tegen wormpjes, goed beschouwd. Afijn. Pilletjes: ff slikken en weg wormpjes. Ook preventieverig te gebruiken, geloof ik: vraag uw drogist of apotheek.
Ik heb nog ruim een uur om te pogen 3 andere presenaties stand by te krijgen voordat ik Zoon ga halen, dat lukt niet, dus het wordt avondweekendproppen. Maar niet moeilijk, dus komt wel goed. Afijn & kortom, ik ga weer wat doen.
Heb ik vage pannekoeken voor je gemaakt Kjong? Ik weet het niet eens meer. Was het niet iets met spinazie, van dat ik dat wel aansterkend verantwoord voer vond?
Mims, voor wormpies hebben ze pilletjes. Of tegen wormpjes, goed beschouwd. Afijn. Pilletjes: ff slikken en weg wormpjes. Ook preventieverig te gebruiken, geloof ik: vraag uw drogist of apotheek.
Ik heb nog ruim een uur om te pogen 3 andere presenaties stand by te krijgen voordat ik Zoon ga halen, dat lukt niet, dus het wordt avondweekendproppen. Maar niet moeilijk, dus komt wel goed. Afijn & kortom, ik ga weer wat doen.
donderdag 11 september 2008 om 13:49
Ieuw, wormen voor Mops. Hoe kom je eigenlijk aan die dingen?? Eraf schijnt inderdaad met een paar pillen te lukken, toch? Heeft meissie nog geslapen, Mims? En heb je d'r naar school gestuurd, of hou je haar al scratchend thuis...
Toet... hier een beeeetje hetzelfde probleem. Ik wil liever ook niets meer met hormonen te maken hebben, maar jeminee.... ik ben met het Cu-spiraal wel ERG ongesteld. En op de een of andere manier denk ik steeds vaker zo tijdens de dag; "Verhip, zo fel (of soms juist zo oppervlakkig) reageerde ik anders nooit". Ben ook wel eens wat vaker dan vroeger down, of zie de boel wat zwartgallig enzo. Kweenie... beetje instabieler dan voor de kids, zeg maar.
Al met al dus ook wel "zin" om weer aan de pil te gaan, en spiraal te laten verwijderen. Maar eigenlijk ook weer niet.... Dubdubdub.
Net even een half uurtje gerend. Manman; WARM!
Toet... hier een beeeetje hetzelfde probleem. Ik wil liever ook niets meer met hormonen te maken hebben, maar jeminee.... ik ben met het Cu-spiraal wel ERG ongesteld. En op de een of andere manier denk ik steeds vaker zo tijdens de dag; "Verhip, zo fel (of soms juist zo oppervlakkig) reageerde ik anders nooit". Ben ook wel eens wat vaker dan vroeger down, of zie de boel wat zwartgallig enzo. Kweenie... beetje instabieler dan voor de kids, zeg maar.
Al met al dus ook wel "zin" om weer aan de pil te gaan, en spiraal te laten verwijderen. Maar eigenlijk ook weer niet.... Dubdubdub.
Net even een half uurtje gerend. Manman; WARM!
donderdag 11 september 2008 om 13:54
Over fruit gesproken. Om Lieke toch wat enthousiast te krijgen voor de "overblijf" en BSO, vandaag, mocht ze zelf fruit-om-mee-te-nemen kiezen. Ze kon niet kiezen tussen rode druiven, witte druiven of frambozen. Vlak voor ze in slaap viel had ze het er nog moeilijk mee. Hahaha, en ze was gisteren zooooo uberlief geweest, dat ik zo gek ben geweest om 's avonds nog even naar de winkel te fietsen. Mevrouw heeft vandaag een trommeltje met daarin witte en blauwe druiven en framboosjes. Verwend kreng .
donderdag 11 september 2008 om 14:22
Oeh Xop, wat een heerlijk lunchtrommeltje!!
Ben blij dat Pompel gesteriliseerd is, nix geen hormoonfratsen meer aan/ in mijn lijf. Heb al genoeg last van de normale hormonen.
Soewan , coole kaart!
Zaterdag gaat een vriendin van me trouwen, wij zijn er alle 6 de hele dag bij (ben erg benieuwd hoe dat gaat...) mijn moeder is nu prachtige jurken voor mijn dochters aan het naaien, ben vanmorgen even geweest en het wordt écht superleuk!!
Ben blij dat Pompel gesteriliseerd is, nix geen hormoonfratsen meer aan/ in mijn lijf. Heb al genoeg last van de normale hormonen.
Soewan , coole kaart!
Zaterdag gaat een vriendin van me trouwen, wij zijn er alle 6 de hele dag bij (ben erg benieuwd hoe dat gaat...) mijn moeder is nu prachtige jurken voor mijn dochters aan het naaien, ben vanmorgen even geweest en het wordt écht superleuk!!
donderdag 11 september 2008 om 14:29
Pilletjes zijn in the pocket, jullie deken toch niet dat ik nóg zo'n nacht wil, toch?
Vandaag voor het eerst Mopsey 's middags thuisgehouden van school, ze was zo ongelooflijk moe.
Nu is ze op de bank in slaap gevallen en aan haar wiebelende teentjes te zien heeft ze leuke dromen,
Lief Xop, je meisje heeft gewoon fruitsalade mee naar school!
Hier nu bijna 3 jaar hormoon-loos, en ik merk het wel. De PMS blijft flink binnen de perken en ook mijn migraine-aanvallen in de stopweek zijn achter de rug. En ik ben al drie jaar niet meer depressief, wat volgens sommige psychologen al een wonder op zich is;
Geen hormonen voor mij meer, dus. Dan nog liever een stokje (of twee stokjes, of drie, of vier.... )
Ik ben trouwens een geweldige huisvrouw, wisten jullie dat? In onze flat heerst schijnbaar een muizenplaag....en ik heb ze Niet!!!
Getver...wat een vieze buren heb ik dan eigenlijk,
Vandaag voor het eerst Mopsey 's middags thuisgehouden van school, ze was zo ongelooflijk moe.
Nu is ze op de bank in slaap gevallen en aan haar wiebelende teentjes te zien heeft ze leuke dromen,
Lief Xop, je meisje heeft gewoon fruitsalade mee naar school!
Hier nu bijna 3 jaar hormoon-loos, en ik merk het wel. De PMS blijft flink binnen de perken en ook mijn migraine-aanvallen in de stopweek zijn achter de rug. En ik ben al drie jaar niet meer depressief, wat volgens sommige psychologen al een wonder op zich is;
Geen hormonen voor mij meer, dus. Dan nog liever een stokje (of twee stokjes, of drie, of vier.... )
Ik ben trouwens een geweldige huisvrouw, wisten jullie dat? In onze flat heerst schijnbaar een muizenplaag....en ik heb ze Niet!!!
Getver...wat een vieze buren heb ik dan eigenlijk,
Wat wilde ik nou toch typen?