Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 10 september 2008 om 23:45
quote:Donkeyshot schreef op 10 september 2008 @ 23:41:
Lieve meiden: zonder dollen: ik ben ook een man en ik kreeg vanavond een sms'je om een uur of 9 vanavond. Die hoorde ik wel binnenkomen (mobieltje ligt in de keuken) maar ik ga heus niet direkt kijken. Kwartiertje geleden kwam een vriend van me op msn en die vroeg: heb je mijn sms al gelezen ?
Eeehhh ... nee dus. Ik ben namelijk een man en die zitten niet altijd met hun neus op hun mobieltje. Dus wees aub niet tè snel met je conclusies
* gaat hard zitten duimen voor Winkelmandje en Miranda *
Lief van je DS
Ik zie wel hoe het loopt...maar ik laat nu even niets van mij horen.
De zet is nu bij hem.....
Miranda ik hoop ook voor jouw!!
Lieve meiden: zonder dollen: ik ben ook een man en ik kreeg vanavond een sms'je om een uur of 9 vanavond. Die hoorde ik wel binnenkomen (mobieltje ligt in de keuken) maar ik ga heus niet direkt kijken. Kwartiertje geleden kwam een vriend van me op msn en die vroeg: heb je mijn sms al gelezen ?
Eeehhh ... nee dus. Ik ben namelijk een man en die zitten niet altijd met hun neus op hun mobieltje. Dus wees aub niet tè snel met je conclusies
* gaat hard zitten duimen voor Winkelmandje en Miranda *
Lief van je DS
Ik zie wel hoe het loopt...maar ik laat nu even niets van mij horen.
De zet is nu bij hem.....
Miranda ik hoop ook voor jouw!!
woensdag 10 september 2008 om 23:45
quote:IvyRosa schreef op 10 september 2008 @ 23:41:
Knap dat jij dat kan. Met iemand die mij echt heel diep gekwetst heeft kan ik niet gezellig meer wat drinken.
Ben nogal van het zwart-wit Zit er ook niet echt op te wachten, maar ben ook wel nieuwschierig. Dus laat hem enorme moeite doen maar......
Knap dat jij dat kan. Met iemand die mij echt heel diep gekwetst heeft kan ik niet gezellig meer wat drinken.
Ben nogal van het zwart-wit Zit er ook niet echt op te wachten, maar ben ook wel nieuwschierig. Dus laat hem enorme moeite doen maar......
woensdag 10 september 2008 om 23:47
woensdag 10 september 2008 om 23:53
quote:Donkeyshot schreef op 10 september 2008 @ 23:41:
Lieve meiden: zonder dollen: ik ben ook een man en ik kreeg vandaag een sms'je om een uur of 9 vanavond. Die hoorde ik wel binnenkomen (mobieltje ligt in de keuken) maar ik ga heus niet direkt kijken. Kwartiertje geleden kwam een vriend van me op msn en die vroeg: heb je mijn sms al gelezen ?
Ik kan dat ook niet hoor DS
En SD heeft het opgegeven mannen OOIT te begrijpen hoor Ivy
Miran, als hij je heeft gekwetst waarom zou je hem dan nog willen zien?
Heeeey....nog een man
Gelijk ff testen
Salo,
Check jij je smsjes gelijk als ze binnenkomen?
Welkom trouwens..
*geeft DS vast een nachtzoentje omdat SD toch echt zo maar richting slaapkamer gaat*
Lieve meiden: zonder dollen: ik ben ook een man en ik kreeg vandaag een sms'je om een uur of 9 vanavond. Die hoorde ik wel binnenkomen (mobieltje ligt in de keuken) maar ik ga heus niet direkt kijken. Kwartiertje geleden kwam een vriend van me op msn en die vroeg: heb je mijn sms al gelezen ?
Ik kan dat ook niet hoor DS
En SD heeft het opgegeven mannen OOIT te begrijpen hoor Ivy
Miran, als hij je heeft gekwetst waarom zou je hem dan nog willen zien?
Heeeey....nog een man
Gelijk ff testen
Salo,
Check jij je smsjes gelijk als ze binnenkomen?
Welkom trouwens..
*geeft DS vast een nachtzoentje omdat SD toch echt zo maar richting slaapkamer gaat*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 september 2008 om 23:54
quote:Miranda01 schreef op 10 september 2008 @ 23:48:
WM, jij bent al een enorme stap verder ....echte date....zoenen en zo......dus voor jou is nu erger dan voor mij....
*gaat hard duimen voor WM*
Lief van je!
Maar het begon als een grapje....gewoon vriendschappelijks.
Wist natuurlijk dat hij er goed uit zag.....maar naar mate de avond vorderde...tsja. De rest heb je gelezen Beetje raar gelopen allemaal!
But we will see
WM, jij bent al een enorme stap verder ....echte date....zoenen en zo......dus voor jou is nu erger dan voor mij....
*gaat hard duimen voor WM*
Lief van je!
Maar het begon als een grapje....gewoon vriendschappelijks.
Wist natuurlijk dat hij er goed uit zag.....maar naar mate de avond vorderde...tsja. De rest heb je gelezen Beetje raar gelopen allemaal!
But we will see
woensdag 10 september 2008 om 23:58
Salo aan het daten ja EN nee
Hoe doe je dat dan?
*SD vind wel dat Salo dames trekjes vertoont...shoppen, niet kunnen kiezen....*
Oja, normaal ben ik echt heel aardig en voorkomend hoor, maar zit al de hele avond aan de rosee dus een beetje aangeschoten zo ondertussen.....
Hoe doe je dat dan?
*SD vind wel dat Salo dames trekjes vertoont...shoppen, niet kunnen kiezen....*
Oja, normaal ben ik echt heel aardig en voorkomend hoor, maar zit al de hele avond aan de rosee dus een beetje aangeschoten zo ondertussen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 september 2008 om 23:59