Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 1 augustus 2015 om 08:42
quote:Roland303 schreef op 01 augustus 2015 @ 08:39:
Dat is fijn Rosé, erg vervelend als apparaten het niet doen. Moet je in de weer met een schrobbord en wringer.
Krijg je wel spieren van haha maar aangezien ik een lui wijf ben heb ik ff een wasje elders gedaan
Maar idd je mist zo'n ding meteen als hij het niet doet,het is zo gewoon om dat ding aan te slingeren..
Gelukkig was het maar een kleinigheidje..
Dat is fijn Rosé, erg vervelend als apparaten het niet doen. Moet je in de weer met een schrobbord en wringer.
Krijg je wel spieren van haha maar aangezien ik een lui wijf ben heb ik ff een wasje elders gedaan
Maar idd je mist zo'n ding meteen als hij het niet doet,het is zo gewoon om dat ding aan te slingeren..
Gelukkig was het maar een kleinigheidje..
zaterdag 1 augustus 2015 om 09:12
Goedemorgen.
Bij mij in de flat hebben we een gemeenschappelijke wasruimte. Toen ik hier kwam wonen had ik zelf een wasmachine en die doet het nog steeds, maar als die er mee ophoudt koop ik geen nieuwe.
En altijd fijn dat er wel een wasmachine is die het doet.
Bij mij in de flat hebben we een gemeenschappelijke wasruimte. Toen ik hier kwam wonen had ik zelf een wasmachine en die doet het nog steeds, maar als die er mee ophoudt koop ik geen nieuwe.
En altijd fijn dat er wel een wasmachine is die het doet.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 1 augustus 2015 om 09:28
quote:rosemetijs schreef op 01 augustus 2015 @ 09:18:
O dat is handig Solo,alleen heb je dan wel weer dat je altijd moet kijken of de wasmachine 'vrij' is als je een was wilt draaien..
Maar goed dat is ook een kwestie van wennen denk ik..Er zijn 4 wasmachines, dus meestal is er wel eentje vrij. Maar idd vind ik dat wel een voordeel van mijn eigen wasmachine hoor.
O dat is handig Solo,alleen heb je dan wel weer dat je altijd moet kijken of de wasmachine 'vrij' is als je een was wilt draaien..
Maar goed dat is ook een kwestie van wennen denk ik..Er zijn 4 wasmachines, dus meestal is er wel eentje vrij. Maar idd vind ik dat wel een voordeel van mijn eigen wasmachine hoor.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
zaterdag 1 augustus 2015 om 22:01