Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Eindje, je bent veels te laat

Volgende week gewoon om 20.30 meldplicht hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Positieve man is het zeker hij heeft het daar wel geprobeerd en nu pakt die de draad gewoon weer op.
quote:Summerdance schreef op 01 augustus 2015 @ 21:18:

[...]

Wel positief doen hè

Niet lopen azijn te pissen
The best is yet to come
quote:Summerdance schreef op 01 augustus 2015 @ 21:29:

Volgende week gewoon om 20.30 meldplicht hoor

Ja lieverd, klopt.

Maar ik heb de ''originele'' uitzending gezien, en daarna was Martien al bij de Leeuw laat geweest, en vertelde dat het kasteel verkocht was, en hij en Eer uit elkaar.

Dus nu de follow-up zat op de punt van mijn stoel, Martina kreeg mijn onverdeelde aandacht

Sorry
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Summerdance schreef op 01 augustus 2015 @ 21:29:

Volgende week gewoon om 20.30 meldplicht hoor Komt helemaal goed, Sum staat genoteerd !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik had het niet gezien eerder, maar die vrouw! Mijn hemel wat een werk om die mee te moeten slepen zeg. Ik vroeg me ook af waarom ze niet een kok inhuurden als hij niet meer wilde koken? Sowieso is dat toch veel te veel voor erbij?

Hij is inderdaad van alles, maar vooral positief. En wat een geweldig chateau is het geworden. Echt zonde dat ie daar met Erika zat.
Ik lees hier veel negatiefs over Erica, maar ik kijk daar toch heel anders tegenaan.

Heb de aflevering destijds ook al gezien, dus vandaag was grotendeels herhaling voor mij.

Ze hebben vrij jong een relatie gekregen met elkaar. Ik kan me zo voorstellen dat ze toen nog niet zag, te bleu was, om te zien dat hij misschien ook wel op mannen viel.

Ik zag hun meer als hij die allerlei ideeën in zijn hoofd had (chateau) en zij die daar (teveel?) in mee ging. Als dat niet lekker zit, en hij walst misschien over haar wensen/behoeften heen (zo'n blij ei is het ook wel weer ben ik bang...) dan word je vanzelf zuur als je er niets aan doet.

Dat zij hem liet koken en hem niet ging helpen, vond ik héél sterk. Topics worden er hier vol geschreven met advies aan vrouwen om duidelijker hun grenzen aan te geven en niet over zich heen te laten lopen. Nou Erica deed dat dus gewoon. Hij wilde zo nodig een chateau met 'koken', zij was het er niet mee eens, dan ga ook maar lekker koken dan.

Verder: hij oogde enorm gay. Daar kan je gewoon niet om heen. Maar misschien was hij minder uitgesproken toen ze (jong) bij elkaar kwamen. En vervolgens sta je te dicht op iemand om de ontwikkelingen te zien.

Ze hebben 2 kinderen. Dus zo gay was hij dan ook weer niet... Biseksueel kan ook hè.

En hij zei nog in deze aflevering dat hij het heel goed had met Erica, ook al woonden ze niet meer samen. Nu in het laatste bericht heeft zij een nieuwe man, dus het heeft inderdaad geen stand meer gehouden tussen Martien en haar, maar het had ook zomaar wél gekund. Niet alle relaties zien er standaard uit.

Martien vind ik trouwens ook erg innemend, dus het is niet zo dat ik het een eikel vind.

Ik denk alleen dat er 2 kanten aan dit verhaal zitten.
Ik ken van nabij ook een vergelijkbaar huwelijk. Er zijn kinderen, die hebben een geweldige jeugd gehad, ze zijn een heel warm en fijn gezin. Voor die mensen werkt dit echt. Ik snap er niet veel van, maar wellicht ben ik te bekrompen.
Is dit die van de Chambre dood?
quote:-Courage- schreef op 01 augustus 2015 @ 23:04:

Ik lees hier veel negatiefs over Erica, maar ik kijk daar toch heel anders tegenaan.

Heb de aflevering destijds ook al gezien, dus vandaag was grotendeels herhaling voor mij.

Ze hebben vrij jong een relatie gekregen met elkaar. Ik kan me zo voorstellen dat ze toen nog niet zag, te bleu was, om te zien dat hij misschien ook wel op mannen viel.

Ik zag hun meer als hij die allerlei ideeën in zijn hoofd had (chateau) en zij die daar (teveel?) in mee ging. Als dat niet lekker zit, en hij walst misschien over haar wensen/behoeften heen (zo'n blij ei is het ook wel weer ben ik bang...) dan word je vanzelf zuur als je er niets aan doet.

Dat zij hem liet koken en hem niet ging helpen, vond ik héél sterk. Topics worden er hier vol geschreven met advies aan vrouwen om duidelijker hun grenzen aan te geven en niet over zich heen te laten lopen. Nou Erica deed dat dus gewoon. Hij wilde zo nodig een chateau met 'koken', zij was het er niet mee eens, dan ga ook maar lekker koken dan.

Verder: hij oogde enorm gay. Daar kan je gewoon niet om heen. Maar misschien was hij minder uitgesproken toen ze (jong) bij elkaar kwamen. En vervolgens sta je te dicht op iemand om de ontwikkelingen te zien.

Ze hebben 2 kinderen. Dus zo gay was hij dan ook weer niet... Biseksueel kan ook hè.

En hij zei nog in deze aflevering dat hij het heel goed had met Erica, ook al woonden ze niet meer samen. Nu in het laatste bericht heeft zij een nieuwe man, dus het heeft inderdaad geen stand meer gehouden tussen Martien en haar, maar het had ook zomaar wél gekund. Niet alle relaties zien er standaard uit.

Martien vind ik trouwens ook erg innemend, dus het is niet zo dat ik het een eikel vind.

Ik denk alleen dat er 2 kanten aan dit verhaal zitten.

Mooie post Cour, en helemaal eens.

Ook ik denk dat Martien bi-sexueel is, wat hem in mijn ogen geen mindere vader, echtgenoot, klusser maakt.

Ik vind hem top !!!!
Trouwens in de 1ste aflevering, vond ik Eer wel erg leuk.

Dan hadden ze een klus geklaard, en riepen naar elkaar ( kontenschuddend) '' spoelen'',

en gingen heerlijk aan de sjampie, wijn.

Echt leuk!
Onbezonnenheid (2015)

,,We volgen nu een stel dat via internet een pand in Hongarije heeft gekocht dat ze allebei nog niet gezien hadden. Ze waren zelfs nog nooit in Hongarije geweest. ''

Het kan dus nog erger.
Ik ben er gister halverwege ingevallen, dacht eerst ook dat het broer en zus waren

Volgende week lekker vanaf het begin kijken
Leuk dat ze deze twist gegeven hebben aan ik vertrek.

Ben van veel gezinnen ook idd heel benieuwd wat er met ze gebeurd is.

Tja die Martien, het verbaasde mij ook niet. Vond het wel mooi dat ze nog zulk goed contact met elkaar hebben
quote:bankje schreef op 02 augustus 2015 @ 10:25:

Onbezonnenheid (2015)

,,We volgen nu een stel dat via internet een pand in Hongarije heeft gekocht dat ze allebei nog niet gezien hadden. Ze waren zelfs nog nooit in Hongarije geweest. ''

Het kan dus nog erger.Is dat met dat koppel dat hun varken mee verhuisde?
Dames, ik kom mij voor vanavond even afmelden.

Ik zou er zijn, maar straks komt de herhaling van die dame uit Oostenrijk, die genezen was en wederom kanker kreeg.

Een heel dappere dame.

Ik ben mijn zus verloren aan kanker, die minstens zo dapper was, dus dit is voor

mij wel erg confronterend.

Ik wens jullie een leuke, mooie aflevering, en niet meer zo mopperen als die man met de leenauto

de inkopen voor het hotel gaat doen

Fijne trash
Volgende week ben ik er bij.
Eindeloos.
Och lieve Eindje, een dikke knuffel vanuit huize Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind hier dingen van.
O, deze aflevering. Dan haak ik ook af.

Eindeloos
Ik vind hier dingen van.
och deze is wel een beetje verdrietig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
eindeloos.

Deze aflevering heeft op mij ook veel indruk gemaakt.

Dappere sterke mensen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Kan er niks aan doen, maar ik vind het geen leuke man tot nu toe. Zie hem ook niet werken, en dat vreemde gedoe met die auto, beetje stiekem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven