Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 2 augustus 2015 om 13:30
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 13:26:
Ik zou niet weten waarom iemand Hitler niet mag bespreken of mag vinden dat hij ook goede dingen heeft gedaan.
Maar kennelijk is dat een trol geweest, wist niet dat er al een ander topic verwijderd was.
Wie zegt dat het niet mag?
Maar staffen mag ook toch? Ik begrijp Bieb wel.
Ik zou niet weten waarom iemand Hitler niet mag bespreken of mag vinden dat hij ook goede dingen heeft gedaan.
Maar kennelijk is dat een trol geweest, wist niet dat er al een ander topic verwijderd was.
Wie zegt dat het niet mag?
Maar staffen mag ook toch? Ik begrijp Bieb wel.
zondag 2 augustus 2015 om 13:40
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 13:26:
In Nederland hebben wij nog steeds kinderbijslag. Dankzij de invasie van 1940.
En andere meningen mogen ook gehoord worden. De nazi's verbrandden boeken vanwege afwijkende meningen die erin stonden. Ik begeef mij niet graag op dat pad.
Trouwens, ik heb begrepen dat Adolf geen populaire naam meer is in Duitsland.
In Nederland hebben wij nog steeds kinderbijslag. Dankzij de invasie van 1940.
En andere meningen mogen ook gehoord worden. De nazi's verbrandden boeken vanwege afwijkende meningen die erin stonden. Ik begeef mij niet graag op dat pad.
Trouwens, ik heb begrepen dat Adolf geen populaire naam meer is in Duitsland.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zondag 2 augustus 2015 om 13:41
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 13:31:
Omdat ik in eerste instantie niks geks zag aan dat topic. Niks wat de regels overtrad of niet door de d
Beugel kon. Dus dan komt staffen niet bij me op, vandaar.Het leek mij duidelijk bedoeld om te rellen. Als je zegt: Hitler was best ok. En dan met 0 inhoudelijke argumenten komen.
Omdat ik in eerste instantie niks geks zag aan dat topic. Niks wat de regels overtrad of niet door de d
Beugel kon. Dus dan komt staffen niet bij me op, vandaar.Het leek mij duidelijk bedoeld om te rellen. Als je zegt: Hitler was best ok. En dan met 0 inhoudelijke argumenten komen.