Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Een kleine Mibbster, dat klinkt wel leuk
Aruba hoe voel je je?
Aruba, voel je je alweer wat beter? Hoe gaat het nu verder na dit onderzoek? Eerst weer wachten op uitslagen?

Zus, we duimen heeeel hard voor je!!

Mibb, goed nieuws allemaal, fijn hoor, je gaat beeb over een paar weken voelen en dan wordt het nog leuker!!

Controle bij vk vanmorgen was goed. Waarschijnlijk zit er een zenuw klem, waardoor ik niet goed op mijn linkerbeen kan staan. Niet ernstig, gaat wel weer over, maar is wel lastig. Moet nu goede balans vinden tussen rusten, maar juist ook blijven bewegen. Babykamertje is niet speciaal in een thema of kleur. Wiegje is rood, met rood/wit geruite bekleding en hemeltje. Verder donker houten meubelen (commode + grote ladenkast) en deels licht gele muren.

liefs

Freddy
Oei, kan je nu niet op je been staan Freddy?

Ik voel me prima. Je die buik is natuurlijk nog wel gevoelig maar ik mag niet klagen dat ik me binnen 24 uur al weer goed voel en ik heb sinds vanochtend ook geen pijnstillers meer geslikt.

Freddy, we mogen over 4 weken weer (helaas net mijn eisprong gemist) Dus we hebben nu groen licht. En ik sta dus niet meer on hold
aruba fijn dat je je wel weer goed voelt. Gaan ze nu verder nog iets doen of was dit het?

zus hoop zo voor je dat het raak is!

freddy je kamertje klinkt erg leuk! Wel vervelend van je been en de goede balans daarin vinden. Verder was alles wel goed bij de vk?

mibb lekker hoor alles goed en nu flink groeien maar!

Baby is weer heel rustig vandaag. Heeft gisteravond nog wel even laten voelen dat die er is en morgen naar de vk dus dan hartje horen en ben ik weer even gerust.

Moet nu eigenlijk thuiswerken maar veel last dus doe niets. Dit kan ik met laptop op de bank doen voor werk moet ik echt achter de pc gaan zitten.
Fijn dat je morgen hartje kan luisteren Pluis!

Nee dit was het, we wachten nu alleen nog op de chromosoomuitslagen (al 10,5 week) en dan hebben we alles gehad.
Ik ben jullie een beetje aan het verwaarlozen, sorry sorry.

Het is zo lekker om weer steeds meer te kunnen dat ik veel minder achter de computer zit.

Er staan foto's van Eva op het priveforum!

Ze is morgen alweer 2 weken oud en we genieten volop. Vandaag met Eva in de draagdoek en Floor in de driewieler naar de supermarkt. Ik kan dan zo genieten van mijn twee mooie meiden.

@aruba: super van het goede nieuws!!
Wat een goed nieuws allemaal zeg, ik word helemaal vrolijk van dit forum!! Ga nu lekker slapen, de volgende keer reageer ik weer.
peb bels wat klink je heerlijk blij! Kan me voorstellen hoe trots je moet zijn met je 2 meisjes op stap! Heb daar soms ook al de meest heerlijke dagdromen over.

Ga snel even prive kijken ben erg nieuwsgierig.

Enne pebbels schaam me diep kaartje dat ik voor jullie had gekocht en wilde posten heeft gewoon lang in een tas gezeten terwijl ik dacht dat die verstuurd was, maar........................hij komt eraan.
Pebbles wat een mooi meisje!!! En schattig je twee dochtertjes samen. Kan me voorstellen dat je volop geniet. Whahahah leuk detail de details over je broodbeleg

Goeiemorgen trouwens allemaal!
Pebbles, wat een fijn berichtje van je! Heerlijk dat het zo goed met jullie gaat!!

Aruba, wat fijn dat jullie weer groen licht hebben, dat worden weer (andere) spannende weken voor jullie!

Pluis, fijn weer even hartje luisteren vandaag! Misschien kun je proberen 's avonds even in alle rust in bed ofzo met wat olie of lotion je buik een tijdje masseren. Bij mij reageerde beeb daar vrij snel op, geeft je toch weer even fijn gevoel.

Ga even boodschapjes doen op de fiets, dat gaat nog beter dan lopen, want kan nog steeds niet goed op linkerbeen staan. Gaat 's morgens nog wel redelijk, 's avonds kan ik alleen nog maar waggelen tot groot vermaak van manlief....

liefs

Freddy
heb even prive op iedereen gereageerd.

mooie fotos pebbles. ga je ook nog foto's maken van je halfdoorbakken biefstuk

ik moet afstuderen....

doegies

morgen misschien koper voor ons huis...
super aruba! uit de onhold!

vervelend van je been feddy rustig aan doen nu...
Aruba JeeJ Groen licht, dat is zeker positief zeg! Fijn dat je je zo snel alweer goed voelt

Vlinder ik had ook al prive gereageerd, maar super dat jullie waarschijnlijk een koper hebben!

Pluis naar de vk vandaag. Ik kan me voorstellen dat als de baby zich wat minder beweegt je je algauw zorgen gaat maken. Kun je in ieder geval vandaag het hartje even horen en je laten geruststellen. Misschien voelt de baby dat jij wat rustiger aan moet doen en doet ie lekker met je mee. Dat van dat kaartje...hier nog zo'n oen...ik heb hem zelfs nog onbeschreven op mijn bureau klaarliggen...ik ben nooit zo'n ster geweest in kaartjes sturen... (Sorry Pebbles)

Wat betreft de babykamers ben ik nog steeds een voorstander van foto's foto's foto's Ik probeer me er nu wel een voorstelling van te maken en het klinkt allemaal superleuk, maar ik ben toch nieuwsgierig of mijn voorstelling ook klopt

Zus Spannend! Ik weet hoe het voelt die onzekerheid van de laatste week. Heel herkenbaar dat je zo heen en weer geslingerd wordt tussen het gevoel dat het wel gelukt is en daarna het gevoel dat het niet gelukt is...
aruba lekker weer groen licht en hopelijk snel door naar de bovenste tabel samen met bloem en zus!

Hartje weer gehoord bij de vk heel fijn. Minder voelen heeft ws te maken met dat de kleine is gaan verliggen en misschien meer vruchtwater.

Had een leerling vk bij het bezoek. Zij eerst bloeddruk op meten oei was wel heel hoog de echte vk schrok, nog een keer gedaan en gelukkig weer een normale.

Vervolgens zij voelen hoe groet de kleine is had ze een grote van een week of 4 verder. Echte vk ook gevoeld en alles was keurig op schema. Heeft de stagiaire nog een hoop te leren zo komt iedereen toch in een ziekenhuis uit zonder dat het nodig is.

Ga zo richting werk. Vanochtend thuis gewerkt is wle erg lekker hoor!
bloem, onze kamer is ok bijna af maar nog een beetje rommeltje, meubels staan erin maar nog niet op de juiste plek en de aankleding moet nog een beetje gebeuren, zal binnenkort een foto plaatsen voor de eerste indruk als het dan klaar is volgt er nog wel een.

fijn, pluis, je mannetje weer gehoord! rustig aan doen he?
Mibb, voor het schema verlof begint 7 november!

Pluis, tweee dagen BHV training op locatie met heel veel buitenofeningen. Erg leuk. mocht alleen niet meedoen met alle oefeningen i.v.m. veiligheid van ukkepuk.

Freddy, jij bent echt een bikkel he? Jammer dat je aan het einde opeens last krijgt. kan zelf ook niet op 1 been staan en doe nu zittend aankleden en afdrogen enzo. Ziet er een beetje lomp uit, maar het werkt wel.

Pebbles, fijn te horen dat het je zo heerlijk kan genieten. Ga zometeen je jongste dochter bewonderen. Ben heel benieuwd.

Bloem, ja leuk he dat we elkaar gaan ontmoeten. Wordt een dikke buiken parade. Hier kot ook wel hoor. Eerst nog een paar zwangeren erbij. Dan hebben wij straks en dikke buiken en ook al wat babies.

Zal van het weekend wat foto's maken van de vorderingen van de babykamer.

Aruba, super zeg dat jullie groen licht hebben. Toppie.

nog effies werken en dan .....weeeeeeekeeeeeenddddddd
Sorry, te moe om te reageren en om te lezen.

Kom wel weer terug in mijn verlof.
Liubi, doe rustig aan. Nog maar een paar daagjes werken en dan mag je met verlof.
rustig aan liubi.

ja plukkie ben benieuwd naar jouw kamertje!

morgen nog een week freddy, dan is de datum... geef je een seintje als we op onze relax-stoelen-tribune kunnen? ga ik vast blokjes kaas en plakjes worst snijden...

morgen de koper.... spannend....
snok, reageer ff prive als je dit leest... hoop dat alles goed is...
Pfff, vandaag 39 weken, zo'n raar idee, het kan gewoon elk moment gebeuren, maar ik heb dat gevoel nog helemaal niet. Het weekend hebben we nog wat plannen, zaterdag dingen kopen voor huis en zondag laatste dozen op zolder uitpakken en dan ben ik vanaf maandag er wel helemaal klaar voor....denk ik.... Als het lukt zal ik ook na het weekend nog een paar foto's (buik + babykamer) prive zetten.

Vlinder, begin dus maar langzaamaan met de voorbereidingen voor de tribune.... Spannend vandaag de koper, duim voor je!

Liubi, nog ff doorzetten, sterkte laatste dagen!!

Plukkie, onhandig he zittend aan- en uitkleden, moet ook mezelf vreselijk uitlachen!

Pluis, fijn dat je hartje gehoord hebt en ach, iedereen moet zijn vak leren toch, gelukkig ben je niet te erg geschrokken!

Kom zeker terug vandaag voor hopelijk nog wat goed nieuws!!

liefs

Freddy
Jaaaaaaa!!! Aruba, uit de On Hold, wat heerlijk meid!!!! Jammer dat je net je eisprong gemist hebt, maar goed, te weten dat het weer kan lijkt me alleen al een hele geruststelling! Hoop dat het snel raak is!

Kleine Mibbster... hmm neem ik in overweging, ik vond Mibbie ook wel schattig. Haha!

Freddy, lekker veel energie heb jij zeg! Balen van je heup, krijg je ook fysiotherapie? 39 weken alweer... binnen 3 weken heb jij je kleine!

Pebbles, goed te lezen dat alles zo goed gaat. Verwaarlozing hier geeft niks hoor! Genieten is nu veel belangrijker!

Zus, wat duren die 2 weken dan altijd lang he?! Ik vond dat ook altijd heeeeeeel irritant, waarom kan je lichaam niet meteen laten weten of het gelukt is... Maar helaas, nog even. Ga je lekker iets leuks doen komend weekend als afleiding?

Pluis, dat is ook schrikken dan, zo'n leerling vk! Dan ben je al een beetje onzeker of alles wel goed zit, zegt ze ook nog zulke gekke dingen. Gelukkig was de "echte" vk er ook bij en heeft zij je gerust kunnen stellen! Mag hopen dat die leerling nog lang niet klaar is met de opleiding!

Liubi, rustig aan meid! Neem je rust maar lekker hoor, we zien je wel weer als je weer wat fitter bent. Laat je wel af en toe even kort weten of het verder goed met je gaat? Bijna verlof!

Vlinder, spannend die koper! Ik hoop dat het door gaat. Zou een hele zorg minder zijn he?!

Hier alles ok. Met vlagen nog wel wat moe en misselijk en veel last van hoofdpijn. Schijnt een reactie op de hormonen te zijn, ik had het rond de menstruatie en in de pubertijd ook heel erg. Nou ja, dat neem ik dan ook maar op de koop toe!

Lekker weekend! Gaat iemand nog iets leuks doen? Ik doe weer een lekker rustig weekend, dat is me vorige week erg goed bevallen!
Schema = aangepast! Ik zie trouwens dat het gelijk op gaat met de jongens en de meiden, voor zover we het weten natuurlijk! Leuk!
He Mibb, je komt weer lekker energiek over!

Freddy, ja het kan elk moment maar kan ook nog even duren, gek is dat he. Wij gaan hier duimen voor een goede bevalling en voor een prachtige baby.

Liubi, hang in there!

Aruba, heel fijn dat je gewoon weer mag

.

Dames, pluis, bloem,vinder, snok, allemaal, u zijt in mijn gedachten. er is nog vrij weinig tijd om te iternetten, baby, arm, dingen regelen, bezoek en ook nog een beetje gewoon lekker genieten.

Update hier, gisteravond hebben we in de straat bij een restaurantje buiten gegeten, met de kleine mee. Spannend maar ging helemaal goed. Vandaag is ze een maand oud! Gek idee he? Vanmiddag heb ik afgesproken met een meisje die dezelfde ziekte heeft als ik (we hebben dezelfde fysio) Ben erg benieuwd naar haar verhaal, practische tips, ziektewet, etc etc. Kortom hoe zij haar leven heeft geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven