Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 19:14
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:09:
even gekopieerd uit het mod topic
Beste Lady-Voldemort,
Jouw bericht was een reactie op een bericht dat wij hebben gezien als iets wat in het verleden zich heeft afgespeeld en om die reden off-topic. Om die reden hebben we verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
goh, dus alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld is off topic en daar mogen we het niet over hebben.
1. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen lekker zijn
2. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen frustrerend zijn
3. dat zou in geval van historische feiten belachelijk zijn
hoe dan ook, het wordt hier steeds gekker Ja mooi he? Topics over historische feiten: hup weg ermee. Vooral niet schrijven wat je gisteren hebt gegeten, want je wordt zonder pardon gegumd. Jeugdherinneringen? Uit den boze, want verleden, dus wegkoreanen maar. Het Nu, dat is waar het om gaat op het vivaforum!
even gekopieerd uit het mod topic
Beste Lady-Voldemort,
Jouw bericht was een reactie op een bericht dat wij hebben gezien als iets wat in het verleden zich heeft afgespeeld en om die reden off-topic. Om die reden hebben we verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
goh, dus alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld is off topic en daar mogen we het niet over hebben.
1. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen lekker zijn
2. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen frustrerend zijn
3. dat zou in geval van historische feiten belachelijk zijn
hoe dan ook, het wordt hier steeds gekker Ja mooi he? Topics over historische feiten: hup weg ermee. Vooral niet schrijven wat je gisteren hebt gegeten, want je wordt zonder pardon gegumd. Jeugdherinneringen? Uit den boze, want verleden, dus wegkoreanen maar. Het Nu, dat is waar het om gaat op het vivaforum!
donderdag 6 augustus 2015 om 19:16
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 19:09:
Ik ben er wel uit inmiddels, het is gewoon een gedoogtopic voor forumgekkies.gekkies kunnen anders wel heel leuk zijn
https://www.youtube.com/watch?v=MM_TzzfdwAs
Ik ben er wel uit inmiddels, het is gewoon een gedoogtopic voor forumgekkies.gekkies kunnen anders wel heel leuk zijn
https://www.youtube.com/watch?v=MM_TzzfdwAs
donderdag 6 augustus 2015 om 19:17
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 19:14:
[...]
Ja mooi he? Topics over historische feiten: hup weg ermee. Vooral niet schrijven wat je gisteren hebt gegeten, want je wordt zonder pardon gegumd. Jeugdherinneringen? Uit den boze, want verleden, dus wegkoreanen maar. Het Nu, dat is waar het om gaat op het vivaforum!Wie mis je op het forum mag dus niet en napraten al helemaal niet.
[...]
Ja mooi he? Topics over historische feiten: hup weg ermee. Vooral niet schrijven wat je gisteren hebt gegeten, want je wordt zonder pardon gegumd. Jeugdherinneringen? Uit den boze, want verleden, dus wegkoreanen maar. Het Nu, dat is waar het om gaat op het vivaforum!Wie mis je op het forum mag dus niet en napraten al helemaal niet.
donderdag 6 augustus 2015 om 19:18
tja, met risico op een ban of een waarschuwing; ik twijfel sinds een tijdje echt aan hoe gekwalificeerd de mensen achter de mods hier tegenwoordig zijn. er worden zulke rare beslissingen genomen met de meest vreemde argumenten.
je kunt toch geen dingen wissen onder het mom off topic omdat ze over het verleden gaan?
je kunt toch geen dingen wissen onder het mom off topic omdat ze over het verleden gaan?
donderdag 6 augustus 2015 om 19:19
donderdag 6 augustus 2015 om 19:19
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:06:
[...]
Die militair wist ik, die wilde jou in een prinsesje veranderen. En dat kan natuurlijk nooit voor iemand die altijd op NIKES loopt!
Hopelijk wordt het wat met die andere meneer!
Nee dat kan écht niet. Air Maxjes roeleren in de keet
Laten we maar ff afwachten.
[...]
Die militair wist ik, die wilde jou in een prinsesje veranderen. En dat kan natuurlijk nooit voor iemand die altijd op NIKES loopt!
Hopelijk wordt het wat met die andere meneer!
Nee dat kan écht niet. Air Maxjes roeleren in de keet
Laten we maar ff afwachten.
Huts!
donderdag 6 augustus 2015 om 19:20
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:18:
tja, met risico op een ban of een waarschuwing; ik twijfel sinds een tijdje echt aan hoe gekwalificeerd de mensen achter de mods hier tegenwoordig zijn. er worden zulke rare beslissingen genomen met de meest vreemde argumenten.
je kunt toch geen dingen wissen onder het mom off topic omdat ze over het verleden gaan?Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. En nee, dit heeft Hats niet eerder gezegd, ik verzin dit helemaal ter plekke uit mijn eigen hoofd!
je kunt toch geen dingen wissen onder het mom off topic omdat ze over het verleden gaan?Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. En nee, dit heeft Hats niet eerder gezegd, ik verzin dit helemaal ter plekke uit mijn eigen hoofd!
quote:Grobbekuiken schreef op 06 augustus 2015 @ 19:17:
[...]
Is dat de forum kleuterschool dan? Ik heb echt nog nooit iets begrepen van die topics, maar als ik zo allemaal lees is dat ook niet erg geloof ik.Nou, ik overleef nog steeds zonder in die topics te komen, dus volgens mij is het inderdaad niet zo erg.
[...]
Is dat de forum kleuterschool dan? Ik heb echt nog nooit iets begrepen van die topics, maar als ik zo allemaal lees is dat ook niet erg geloof ik.Nou, ik overleef nog steeds zonder in die topics te komen, dus volgens mij is het inderdaad niet zo erg.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:16:
[...]
gekkies kunnen anders wel heel leuk zijn
https://www.youtube.com/watch?v=MM_TzzfdwAsWhahahahah ja die wel.
[...]
gekkies kunnen anders wel heel leuk zijn
https://www.youtube.com/watch?v=MM_TzzfdwAsWhahahahah ja die wel.