Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 18:11:

alsof er iets off topic kán zijn in het spuugpaleis

echt belachelijk dat er door de mod gehoor is gegeven aan het verzoek om te gummen

want ik ga er even vanuit dat de mod dat niet uit zichzelf heeft gedaanNee natuurlijk niet. En als een stel zwangerosaurussen een ledenstop inlast is het huis te klein, jaja.
Ah, ik lees net dat Grumpy afspraken heeft. Grump zal dus wel gevolgd worden. Maar dan nog is offtopic een idiote reden om iets te verwijderen uit het spuugpaleis.
De Pavlov-mod heeft dienst vandaag.

Waaaaah een stafje! Meteen gummen!
quote:Gingembre schreef op 06 augustus 2015 @ 18:19:

De Pavlov-mod heeft dienst vandaag.

Waaaaah een stafje! Meteen gummen!
Ik geloof niet dat de afsprakenforummers gevolgd worden eigenlijk. Het is puur stafje=gummen/bannen, maar net naar gelang het aantal stafjes ofzo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:19:

Ah, ik lees net dat Grumpy afspraken heeft. Grump zal dus wel gevolgd worden. Maar dan nog is offtopic een idiote reden om iets te verwijderen uit het spuugpaleis.

Jammer dat mijn post in het paleis is gegumd. Het is namelijk een grote misvatting dat ik een afsprakenforummer ben dat is mijn hele punt. Ik heb een onterechte ban gekregen en ben met de CM gaan mailen. Alles is netjes tot op de bodem uitgezocht en ze zijn hierbij niet over 1 nacht ijs gegaan. Vervolgens heb ik volkomen terecht mijn permaban zien worden opgeheven.

Waar ik dus vervolgens een beetje gallisch van wordt is dat een zeker clubje hier constant over blijft harrewarren en steken onder water blijft geven. Dit terwijl ik er al ruim 8 maanden over in de negeerstand sta (deels noodgedwongen door die perma). Nu zag ik weer nickhinten en gepiep in het Wie missen we topic en was het voor mij eens een keertje klaar.
Humpf. Je schrijft zelf in het afscheidstopic van de CM dat je hoopt dat de afspraken blijven gelden. Om je geheugen even op te frissen:

GrumpyCat2 in "Bedankt, en tot forums!"
Ik zie al 8 maanden (want meelezen kon wel) gehint, getreiter, en gepiep. Ook in diverse napraat topics is er regelmatig tegen me aangeschopt terwijl ik me daar zelf nieteens tegen kon verdedigen. Er worden constant sneren gegeven zoals laatst in het mod-topic waarin ik een compleet normale vraag stelde en ik weer een knauw kreeg dat ik een afsprakenforummer ben.

Zo ja dan ben ik heel benieuwd wat die afspraken dan zijn. Want ik heb ze niet te horen gekregen. Ik had de hoop dat het opheffen van mijn perma zou resulteren in dat het een keertje klaar zou zijn met het gehakketak. Triest om te constateren dat mensen het 8 (!) maanden later nog nodig vinden om steeds steken uit te delen. Zet me dan onder de negeer als je vind dat ik het forum niet waardig ben. Wat een gezeik dit.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:30:

Humpf. Je schrijft zelf in het afscheidstopic van de CM dat je hoopt dat de afspraken blijven gelden. Om je geheugen even op te frissen:

GrumpyCat2 in "Bedankt, en tot forums!"

Ja dat is dus sarcasme. Er wordt al maanden geroepen door deze en gene overwegend paleisbewoonsters dat ik een afsprakenforummer ben. Ik dacht laat ik dan ook eens getuigen van humor. Dat was voordat ik het gemekker in 'wie mis jij op het forum' las.

En nu is het uiteraard wachten op degenen die weer niet geloven dat het ironie was en roepen 'je lult je er weer uit' Het is ook nooit goed hier hahahaha.
Je kunt ook zelf die heksenjagers onder de mentale negeer zetten he. Ga gewoon forummen, dan drijft het vanzelf wel over. Mij maakt het niks uit hoor, ik ben altijd nogal van de tweede en derde kansen. Maar als je overal en nergens begint te fulmineren en zelf gaat zitten hinten dat er afspraken zijn krijg ik toch de indruk dat je het zelf ook wel lekker vindt, een beetje aandacht.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:34:

Je kunt ook zelf die heksenjagers onder de mentale negeer zetten he. Ga gewoon forummen, dan drijft het vanzelf wel over. Mij maakt het niks uit hoor, ik ben altijd nogal van de tweede en derde kansen. Maar als je overal en nergens begint te fulmineren en zelf gaat zitten hinten dat er afspraken zijn krijg ik toch de indruk dat je het zelf ook wel lekker vindt, een beetje aandacht.Dat heb ik 8 maanden lang gedaan. Maar ik heb gelezen in o.a. een paar napraats terug dat zij actief anderen die niks tegen me hebben lopen op te stoken met wat ik allemaal zogenaamd gedaan zou hebben. En dat mag hier gewoon. Daarom ben ik het paleis in gegaan. Zo van als je laffe spelletjes wil spelen kom maar op en doe het rechtstreeks in mijn gezicht. In plaats van door plaatjes te plakken met een grumpycat erop. Want dat is natuurlijk geen hinten. Ze zijn aan het jagen. Op accounts waarvan zij vinden/denken dat ik het ben. Dus ik kan morgen een nieuwe account aanmaken en proberen weer gewoon gezellig mee te forummen maar och en wee als iemand er lucht van krijg dat ik het ben. Dan begint het hele gelazer weer opnieuw. Dus het maakt niet uit of ik een bekende of onbekende nick zou maken. Ik ben gerehabiliteerd door de CM en heb hetzelfde recht als ieder ander om hier te posten. Dit is gewoon puur wegpesterij.
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:31:

[...]

Ja dat is dus sarcasme. Er wordt al maanden geroepen door deze en gene overwegend paleisbewoonsters dat ik een afsprakenforummer ben. Ik dacht laat ik dan ook eens getuigen van humor. Dat was voordat ik het gemekker in 'wie mis jij op het forum' las.

En nu is het uiteraard wachten op degenen die weer niet geloven dat het ironie was en roepen 'je lult je er weer uit' Het is ook nooit goed hier hahahaha.

Geen idee waar dit over gaat.

Ik ben forumruzies doorgaans zo weer vergeten, op een paar uitzonderingen na maar met mensen die daar mee te maken hebben praat ik hier gewoon weer of we negeren elkaar.

Dat zoiets zo lang voortsleept zeg. Sjonge, jonge.
Overigens vind ik het hilarisch dat ze me gestaft hebben in het paleis. Geeft wel weer aan met wat voor volk ik te maken heb. Mijn aanbod om de koek mee te nemen naar een eventuele volgende forummeet staat overigens nog steeds. Ik ben net als Viva. Niks te verbergen. En ik bak hele lekkere koek
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 18:38:

[...]

Geen idee waar dit over gaat.

Ik ben forumruzies doorgaans zo weer vergeten, op een paar uitzonderingen na maar met mensen die daar mee te maken hebben praat ik hier gewoon weer of we negeren elkaar.

Dat zoiets zo lang voortsleept zeg. Sjonge, jonge.Ja daar verbaas ik me ook over Eleonora. Zoals ik al zeg ik heb me 8 maanden de sneren en steken maar gewoon laten overkomen. Met de gedachte dat het wel over zou waaien. Wat het dus niet doet.
En dan uiteindelijk ben ik het zat en zeg ik er wat van en dan zeggen mensen 'zie je wel, die Grumpy maakt alleen maar ruzie'
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:39:

Overigens vind ik het hilarisch dat ze me gestaft hebben in het paleis. Geeft wel weer aan met wat voor volk ik te maken heb. Mijn aanbod om de koek mee te nemen naar een eventuele volgende forummeet staat overigens nog steeds. Ik ben net als Viva. Niks te verbergen. En ik bak hele lekkere koek Als ze echt hebben gestaft kots ik daar ook op.
Grumpy, ik ben ook wel eens gesommeerd het spuugpaleis te verlaten, blijkbaar is het heel normaal dat de mensen die daar schrijven besluiten dat anderen daar niet mogen komen.

Een soort besloten topic op het openbare viva forum. En blijkbaar zijn de Mods het daarmee eens.

Ik zou die mensen negeren, echt straal negeren, dan gaat de lol er vanzelf af.
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:42:

En dan uiteindelijk ben ik het zat en zeg ik er wat van en dan zeggen mensen 'zie je wel, die Grumpy maakt alleen maar ruzie' Ja, zo werkt dat. Vandaar mijn advies om de dames in kwestie zelf te negeren .
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:43:

[...]

Als ze echt hebben gestaft kots ik daar ook op.Tuurlijk is er gestaft, anders waren die postings niet verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik word beschuldigd van een heksenjacht, haha. De enige dingen die ik gedaan heb zijn motiveren waarom ik een bepaalde forummer liever niet zie, zonder die smerige exacte woorden opnieuw te noemen trouwens. Dat iemand zich daarin herkent: MOOI! Er zijn namelijk dingen die ik te laag vind om ooit nog aardig met iemand te babbelen.

En mijn stomme verbazing uitspreken. Helaas was die verbazing kennelijk terecht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:44:

Grumpy, ik ben ook wel eens gesommeerd het spuugpaleis te verlaten, blijkbaar is het heel normaal dat de mensen die daar schrijven besluiten dat anderen daar niet mogen komen.

Een soort besloten topic op het openbare viva forum. En blijkbaar zijn de Mods het daarmee eens.

Ik zou die mensen negeren, echt straal negeren, dan gaat de lol er vanzelf af.Dat is dus wat mij ook zo tegenstaat van dat spuugpaleis. Als je ava in de OP staat mag je meedoen, en anders word je gewoon genegeerd. Zielig gedoe.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:47:

[...]

Dat is dus wat mij ook zo tegenstaat van dat spuugpaleis. Als je ava in de OP staat mag je meedoen, en anders word je gewoon genegeerd. Zielig gedoe.Tja, beetje eerste klas middelbare school. Jij hoort er niet bij en jij wel en jij niet. Bij mijn groepje.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:45:

[...]

Tuurlijk is er gestaft, anders waren die postings niet verwijderd.Ja, dat begin ik nu ook weer te geloven. Grump schrijft hier precies wat ze daar schreef, en hier wordt ze niet meteen gegumd. Wat een lui zeg.
Joh het is maar een forum. Ik begrijp meestal al die hints niet eens en ik denk dat er meer zijn zoals ik.
quote:feow schreef op 06 augustus 2015 @ 18:46:

Ik word beschuldigd van een heksenjacht, haha. De enige dingen die ik gedaan heb zijn motiveren waarom ik een bepaalde forummer liever niet zie, zonder die smerige exacte woorden opnieuw te noemen trouwens. Dat iemand zich daarin herkent: MOOI! Er zijn namelijk dingen die ik te laag vind om ooit nog aardig met iemand te babbelen.

En mijn stomme verbazing uitspreken. Helaas was die verbazing kennelijk terecht.Nou babbel dan helemaal niet meer met of tegen Grump. Ik vind behoorlijk wat forummers eigenlijk helemaal niet zo leuk, stel je voor dat ik dan elke keer weer moest gaan zitten te motiveren waarom ik ze liever niet zie. Ik zou dagwerk hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven