Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 19:04:

Volgens mij heb ik geen waarschuwingen meer staan, dus kom ik er deze keer ongeschonden vanaf.Ik geloof dat ik inmiddels een stuk of drie waarschuwingen heb staan
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 19:10:

[...]

Ik geloof dat ik inmiddels een stuk of drie waarschuwingen heb staan Ohh living on the edge!

[...]

Ik geloof dat ik inmiddels een stuk of drie waarschuwingen heb staan Voor het geval je geband wordt alvast:

[...]

Ik geloof dat ik inmiddels een stuk of drie waarschuwingen heb staan Kleuter.
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 19:13:

[...]

Kleuter.Nee, daarvoor moet je echt in het spuugpaleis zijn.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:09:

even gekopieerd uit het mod topic

Beste Lady-Voldemort,

Jouw bericht was een reactie op een bericht dat wij hebben gezien als iets wat in het verleden zich heeft afgespeeld en om die reden off-topic. Om die reden hebben we verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

goh, dus alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld is off topic en daar mogen we het niet over hebben.

1. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen lekker zijn

2. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen frustrerend zijn

3. dat zou in geval van historische feiten belachelijk zijn

hoe dan ook, het wordt hier steeds gekker Ja mooi he? Topics over historische feiten: hup weg ermee. Vooral niet schrijven wat je gisteren hebt gegeten, want je wordt zonder pardon gegumd. Jeugdherinneringen? Uit den boze, want verleden, dus wegkoreanen maar. Het Nu, dat is waar het om gaat op het vivaforum!
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 19:13:

[...]

Kleuter.Na mijn laatste ban he. En nooit geband meer. Volgens mij ben ik een bevoorrechte forummer.
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 19:09:

Ik ben er wel uit inmiddels, het is gewoon een gedoogtopic voor forumgekkies.gekkies kunnen anders wel heel leuk zijn

https://www.youtube.com/watch?v=MM_TzzfdwAs
Zodra je iets typt wat je NU doet is het al achterhaald tegen de tijd dat het gepost is. Dus, alleen nog in de toekomst praten dan. Anders is het straks een blanco forum hier. Nou ja, zebra forum dan ;)
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 augustus 2015 @ 19:06:

[...]

Oh ik bedoel daar niet specifiek iets mee.Je bedoelt er niets specifieks mee, maar je haalt het wel aan. Wat is het nut dan van jouw opmerking?
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:14:

[...]

Nee, daarvoor moet je echt in het spuugpaleis zijn.Is dat de forum kleuterschool dan? Ik heb echt nog nooit iets begrepen van die topics, maar als ik zo allemaal lees is dat ook niet erg geloof ik.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 19:14:

[...]

Ja mooi he? Topics over historische feiten: hup weg ermee. Vooral niet schrijven wat je gisteren hebt gegeten, want je wordt zonder pardon gegumd. Jeugdherinneringen? Uit den boze, want verleden, dus wegkoreanen maar. Het Nu, dat is waar het om gaat op het vivaforum!Wie mis je op het forum mag dus niet en napraten al helemaal niet.
tja, met risico op een ban of een waarschuwing; ik twijfel sinds een tijdje echt aan hoe gekwalificeerd de mensen achter de mods hier tegenwoordig zijn. er worden zulke rare beslissingen genomen met de meest vreemde argumenten.

je kunt toch geen dingen wissen onder het mom off topic omdat ze over het verleden gaan?
Gekwalificeerd? Als in HBO moderatorschap oid?
quote:Gingembre schreef op 06 augustus 2015 @ 19:16:

Zodra je iets typt wat je NU doet is het al achterhaald tegen de tijd dat het gepost is. Dus, alleen nog in de toekomst praten dan. Anders is het straks een blanco forum hier. Nou ja, zebra forum dan ;)Ik ga morgen boodschappen doen! Joehoe!
Waar is Elsa eigenlijk?

Die is er normaal als de kippen bij als er reuring is op napraat.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:06:

[...]

Die militair wist ik, die wilde jou in een prinsesje veranderen. En dat kan natuurlijk nooit voor iemand die altijd op NIKES loopt!

Hopelijk wordt het wat met die andere meneer!

Nee dat kan écht niet. Air Maxjes roeleren in de keet

Laten we maar ff afwachten.
Huts!
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 19:19:

Gekwalificeerd? Als in HBO moderatorschap oid?ik wilde het woord 'intelligentie' vermijden
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 19:19:

[...]

Ik ga morgen boodschappen doen! Joehoe!Doe ook effe voor mij. Alles is welkom, alleen wc papier heb ik nog genoeg.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:18:

tja, met risico op een ban of een waarschuwing; ik twijfel sinds een tijdje echt aan hoe gekwalificeerd de mensen achter de mods hier tegenwoordig zijn. er worden zulke rare beslissingen genomen met de meest vreemde argumenten.

je kunt toch geen dingen wissen onder het mom off topic omdat ze over het verleden gaan?Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. En nee, dit heeft Hats niet eerder gezegd, ik verzin dit helemaal ter plekke uit mijn eigen hoofd!
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:19:

[...]

ik wilde het woord 'intelligentie' vermijden
quote:Grobbekuiken schreef op 06 augustus 2015 @ 19:17:

[...]

Is dat de forum kleuterschool dan? Ik heb echt nog nooit iets begrepen van die topics, maar als ik zo allemaal lees is dat ook niet erg geloof ik.Nou, ik overleef nog steeds zonder in die topics te komen, dus volgens mij is het inderdaad niet zo erg.
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 19:19:

Waar is Elsa eigenlijk?

Die is er normaal als de kippen bij als er reuring is op napraat.Die moet het paleis bewaken. Duh.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 19:16:

[...]

gekkies kunnen anders wel heel leuk zijn

https://www.youtube.com/watch?v=MM_TzzfdwAsWhahahahah ja die wel.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 19:19:

[...]

Nee dat kan écht niet. Air Maxjes roeleren in de keet

Laten we maar ff afwachten.

Air max forever.

We horen het nog wel! Hij is vast veeeeeeel leuker dan die andere. En minder 1950.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven