Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 21:53
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:
[...]
Maar Maackii vind je het zelf ook niet een beetje gek? Degene(n) om wie het gaat doen lekker pryttt pyrss en jij bent hier de boel aan het verdedigen terwijl jij niks verkeerd deed. Je begreep het alleen anders in den beginne.
Ik praat alleen voor mezelf en niet voor andere. Dat was hoe ik het toen zag (dacht dat grump verkeerd zat). De volgende stap was dat IK van van alles beschuldigd werd... En ja daar reageer ik op met hoe IK het zie.
Ik wordt niet opgezet tegen iemand door hun, en laat me dat ook niet doen tegen hun.
Heerlijk zwitserland!
[...]
Maar Maackii vind je het zelf ook niet een beetje gek? Degene(n) om wie het gaat doen lekker pryttt pyrss en jij bent hier de boel aan het verdedigen terwijl jij niks verkeerd deed. Je begreep het alleen anders in den beginne.
Ik praat alleen voor mezelf en niet voor andere. Dat was hoe ik het toen zag (dacht dat grump verkeerd zat). De volgende stap was dat IK van van alles beschuldigd werd... En ja daar reageer ik op met hoe IK het zie.
Ik wordt niet opgezet tegen iemand door hun, en laat me dat ook niet doen tegen hun.
Heerlijk zwitserland!
donderdag 6 augustus 2015 om 21:54
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:
[...]
Maar Maackii vind je het zelf ook niet een beetje gek? Degene(n) om wie het gaat doen lekker pryttt pyrss en jij bent hier de boel aan het verdedigen terwijl jij niks verkeerd deed. Je begreep het alleen anders in den beginne.Ik snap dat ook niet helemaal.
[...]
Maar Maackii vind je het zelf ook niet een beetje gek? Degene(n) om wie het gaat doen lekker pryttt pyrss en jij bent hier de boel aan het verdedigen terwijl jij niks verkeerd deed. Je begreep het alleen anders in den beginne.Ik snap dat ook niet helemaal.
donderdag 6 augustus 2015 om 21:54
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:53:
[...]
Heerlijk zwitserland!
Ok.
Nou zo kwam het geheel echt niet op mij over. Maar dan heb ik me vergist. Dat kan.
[...]
Heerlijk zwitserland!
Ok.
Nou zo kwam het geheel echt niet op mij over. Maar dan heb ik me vergist. Dat kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 augustus 2015 om 21:55
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:54:
[...]
Ik wilde alleen maar dat het paleis (wat voor mij echt als een heel leuk topic dient) leuk bleef Blijft het ook, alleen vandaag is het druk in zwembad. Morgen zwem je weer als vanouds.
[...]
Ik wilde alleen maar dat het paleis (wat voor mij echt als een heel leuk topic dient) leuk bleef Blijft het ook, alleen vandaag is het druk in zwembad. Morgen zwem je weer als vanouds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:35:
[...]
Zwart trekt niet alleen warmte aan maar een zwarte emmer of ballon aan een touwtje lijkt op een schommelende paardenderriere. En daar houden dazen van.
Ik ben een tikje allergisch voor dazen, ik had ooit een bult ter grote van een paardenbips op mijn voorhoofd. Héérlijk dat platteland.
Ja, genieten.
Vooral als ik wil gaan zwemmen in mijn luxe pool.
Eerst de dode dazen en andere vliegvriendjes er af scheppen, dan jezelf te water laten en dan onder water moeten blijven omdat je anders lekgestoken wordt door de collega's van die dode dazen.
En ik rageer er ook slecht op.
Van die dikke, brede, harde bulden overal.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.
[...]
Zwart trekt niet alleen warmte aan maar een zwarte emmer of ballon aan een touwtje lijkt op een schommelende paardenderriere. En daar houden dazen van.
Ik ben een tikje allergisch voor dazen, ik had ooit een bult ter grote van een paardenbips op mijn voorhoofd. Héérlijk dat platteland.
Ja, genieten.
Eerst de dode dazen en andere vliegvriendjes er af scheppen, dan jezelf te water laten en dan onder water moeten blijven omdat je anders lekgestoken wordt door de collega's van die dode dazen.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.
donderdag 6 augustus 2015 om 21:56
donderdag 6 augustus 2015 om 21:57
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:55:
[...]
Ja, genieten.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.ze ziet er ook best goed uit
[...]
Ja, genieten.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.ze ziet er ook best goed uit