Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 21:59
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:55:
[...]
Ja, genieten.
Vooral als ik wil gaan zwemmen in mijn luxe pool.
Eerst de dode dazen en andere vliegvriendjes er af scheppen, dan jezelf te water laten en dan onder water moeten blijven omdat je anders lekgestoken wordt door de collega's van die dode dazen.
En ik rageer er ook slecht op.
Van die dikke, brede, harde bulden overal.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.
Ach, een bultje meer op dat lijf van mij is hoogstens wat extra wulps.
Ik hoop dat je lijm en nep paardenbips helpen.
[...]
Ja, genieten.
Eerst de dode dazen en andere vliegvriendjes er af scheppen, dan jezelf te water laten en dan onder water moeten blijven omdat je anders lekgestoken wordt door de collega's van die dode dazen.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.
Ach, een bultje meer op dat lijf van mij is hoogstens wat extra wulps.
Ik hoop dat je lijm en nep paardenbips helpen.
donderdag 6 augustus 2015 om 22:00
Och soms moet je zwijgen om gehoord te worden.
Je kan alleen eigen schrijven beïnvloeden en helaas dat van anderen niet bepalen.
Laten gaan betekent klaar en jij kan er met een gerust hart vanuit gaan dat er zo nog velen langs gaan komen die nog even moeten plassen.
Je kan alleen eigen schrijven beïnvloeden en helaas dat van anderen niet bepalen.
Laten gaan betekent klaar en jij kan er met een gerust hart vanuit gaan dat er zo nog velen langs gaan komen die nog even moeten plassen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:55:
[...]
Ja, genieten.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.Heb je een scharrel/vriend? Wat leuk.
[...]
Ja, genieten.
Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.Heb je een scharrel/vriend? Wat leuk.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 augustus 2015 @ 21:50:
Eleonora, wist jij dat Rasjel een interview heeft gegeven over de dood van? Het is nu op drie. In geuren en kleuren. Ik ben in shoque, wij kennen het echte verhaal
Zit ik ouwe meuk te kijken von jahren her, is er echt iets goeds op drie!
Wat zegt ze?
Wat zegt ze?!
Eleonora, wist jij dat Rasjel een interview heeft gegeven over de dood van? Het is nu op drie. In geuren en kleuren. Ik ben in shoque, wij kennen het echte verhaal
Zit ik ouwe meuk te kijken von jahren her, is er echt iets goeds op drie!
Wat zegt ze?
Wat zegt ze?!
donderdag 6 augustus 2015 om 22:01
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 21:58:
[...]
Hou toch op, er is al meerdere malen tegen Maacki gezegd dat ze misschien maar moest stoppen voor haar eigen bestwil en dat was gemeend.Dat weet ik, het ging ook over één bepaalde opmerking. Ik vind ook dat Maackii beter kan stoppen nu.
[...]
Hou toch op, er is al meerdere malen tegen Maacki gezegd dat ze misschien maar moest stoppen voor haar eigen bestwil en dat was gemeend.Dat weet ik, het ging ook over één bepaalde opmerking. Ik vind ook dat Maackii beter kan stoppen nu.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 6 augustus 2015 om 22:03
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:59:
[...]
Nee, dat is afleiding!
Onze echte geheime verstopplaats is *fluistert in Kia's oor*. Heb je haar pak gezien! Man ik ben bang! Durf niet meer te rennen, *gaat in een hoekje zitten wiebelen . Ga zonder mij en haal Hulp! Als ze me opsluit breek jij mij dan uit?
[...]
Nee, dat is afleiding!
Onze echte geheime verstopplaats is *fluistert in Kia's oor*. Heb je haar pak gezien! Man ik ben bang! Durf niet meer te rennen, *gaat in een hoekje zitten wiebelen . Ga zonder mij en haal Hulp! Als ze me opsluit breek jij mij dan uit?