Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:39
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:40
quote:Dana schreef op 07 augustus 2015 @ 03:51:
Als je zelf een burnout, een rare ex en meervoudig PTSS hebt, dan geeft het geen pas om voor een ander te willen bepalen dat die een te ernstige aandoening heeft om op een forum te mogen posten. Dat is waar ik een probleem mee had (en heb).[...]
Als je zelf een burnout, een rare ex en meervoudig PTSS hebt, dan geeft het geen pas om voor een ander te willen bepalen dat die een te ernstige aandoening heeft om op een forum te mogen posten. Dat is waar ik een probleem mee had (en heb).[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2015 10:48
Reden: stoken/onrust zaaien
Reden: stoken/onrust zaaien
% gewijzigd
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:43
quote:KiaOraHoi schreef op 07 augustus 2015 @ 09:40:
Maar hoe kun je weten wat anderen denken/dachten? Ik kan alleen mijn eigen gedachten "horen" en niet die van anderen.Je kunt nooit weten wat een ander denkt maar veel mensen hebben vaak genoeg op topics van Bente geschreven dat ze vonden dat Bente hier niet langer een podium mocht krijgen.
Maar hoe kun je weten wat anderen denken/dachten? Ik kan alleen mijn eigen gedachten "horen" en niet die van anderen.Je kunt nooit weten wat een ander denkt maar veel mensen hebben vaak genoeg op topics van Bente geschreven dat ze vonden dat Bente hier niet langer een podium mocht krijgen.
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:45
quote:doornroosje9 schreef op 07 augustus 2015 @ 09:30:
Bella, bedoel je die post waardoor GC die perma gekregen had?
Nee, dat was absoluut niet wat veel mensen dachten, dat was er zover over, dat kan je je niet eens voorstellen.
Of ze dat nu wel of niet zelf geschreven had, ik weet het ook niet, dat laat ik in het midden.
Okee, prima.
Verkeerde aanname van mij dan.
Dank voor de uitleg.
Anyway, ik lees dat ik er niet meer over hoorde te beginnen ( ) dus laat maat zitten dan.
Hoe dan ook,
Bella, bedoel je die post waardoor GC die perma gekregen had?
Nee, dat was absoluut niet wat veel mensen dachten, dat was er zover over, dat kan je je niet eens voorstellen.
Of ze dat nu wel of niet zelf geschreven had, ik weet het ook niet, dat laat ik in het midden.
Okee, prima.
Verkeerde aanname van mij dan.
Dank voor de uitleg.
Anyway, ik lees dat ik er niet meer over hoorde te beginnen ( ) dus laat maat zitten dan.
Hoe dan ook,
Huts!
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:46
quote:rosemetijs schreef op 07 augustus 2015 @ 09:35:
[...]
Dat Bente hier niet langer een podium mocht krijgen met haar zelfdestructieve gedrag maar daar ging die ene post van het account van GC niet over..
Dat was dus wat ik dacht.
Nogmaals, verkeerde aanname.
Ik schei er gewoon maar over uit.
[...]
Dat Bente hier niet langer een podium mocht krijgen met haar zelfdestructieve gedrag maar daar ging die ene post van het account van GC niet over..
Huts!
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:46
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:49
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 augustus 2015 @ 09:46:
[...]
Maakt toch niet uit joh..
Die post was meer dan schandalig maar goed het was GC zelf niet zegt ze dus dat laat ik dan maar in het midden en denk er het mijne van..
[...]
Maakt toch niet uit joh..
Die post was meer dan schandalig maar goed het was GC zelf niet zegt ze dus dat laat ik dan maar in het midden en denk er het mijne van..
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:51
quote:misschriss schreef op 07 augustus 2015 @ 09:40:
[...]
Je mag meerdere accounts hebben hoor, zolang je ze maar niet samen in hetzelfde topic gebruikt.
Je bent niet zuiver bezig.
[...]
Je mag meerdere accounts hebben hoor, zolang je ze maar niet samen in hetzelfde topic gebruikt.
Je bent niet zuiver bezig.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2015 10:50
Reden: quote verwijderd ivm stoken/onrust zaaien
Reden: quote verwijderd ivm stoken/onrust zaaien
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrijdag 7 augustus 2015 om 09:53
quote:Alixane schreef op 07 augustus 2015 @ 09:51:
[...]
Je mag meerdere accounts hebben hoor, zolang je ze maar niet samen in hetzelfde topic gebruikt.Blijkbaar mag dat wel, ik heb laatst in een topic geschreven waar de dame in kwestie gewoon toegaf te dubbel nicken en dat mocht gewoon van de Mods.
[...]
Je mag meerdere accounts hebben hoor, zolang je ze maar niet samen in hetzelfde topic gebruikt.Blijkbaar mag dat wel, ik heb laatst in een topic geschreven waar de dame in kwestie gewoon toegaf te dubbel nicken en dat mocht gewoon van de Mods.
vrijdag 7 augustus 2015 om 10:00
quote:KiaOraHoi schreef op 07 augustus 2015 @ 09:53:
[...]
Blijkbaar mag dat wel, ik heb laatst in een topic geschreven waar de dame in kwestie gewoon toegaf te dubbel nicken en dat mocht gewoon van de Mods.Ik neem aan dat wanneer iemand eerlijk vertelt onder een andere nick eerder in een topic te hebben gepost er een uitzondering wordt gemaakt. Met dubbelnicken bedoelen ze dat jezelf met een tweede nick bijvalt in een discussie.
[...]
Blijkbaar mag dat wel, ik heb laatst in een topic geschreven waar de dame in kwestie gewoon toegaf te dubbel nicken en dat mocht gewoon van de Mods.Ik neem aan dat wanneer iemand eerlijk vertelt onder een andere nick eerder in een topic te hebben gepost er een uitzondering wordt gemaakt. Met dubbelnicken bedoelen ze dat jezelf met een tweede nick bijvalt in een discussie.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.