Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 12:08:

Hier heb je hem, misselijk ventje.

Zelden zie je zulke misselijkmakende achterbakse postings. En direct de vermoorde onschuld uithangen met je laatste zin.

Oei! Op de man spelen, schelden. Stafwaardig gedrag, Yassie. Je hebt geluk dat ik een grote jongen ben en niet met stafjes strooi.

Verder: inderdaad aannames. het is duidelijk wat ik met die laatste zin bedoel. Het staat er namelijk letterlijk. Ik weet dat er en forumster/forummer was/is die hpl heet(te), maar daar verwees ik niet naar.

Healthy Positive Living (google) levert veel hits op:

En dat was dan ook mijn welgemeende advies aan Hats. En nu ook aan jou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 12:38:

Dus als je lijdt aan een gebrek aan diepere vragen moet je iets gaan doen met laminaat. Jaja.

Laminaat heeft dan ook wel iets rustgevends, qua spiritueel.
Nog altijd warm hier...
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:49:

Nog altijd warm hier... Ja hier ook. Warm vind ik prima, maar niet dat benauwde wat het nu is.
Dat krijg je als je zuidelijk woont Hier is het heerlijk, zonnetje komt er nu door.
Yasmijn ik vind jou post ook echt niet kunnen. Op de man spelen enz. Maar het was niet aan mij, en zal ook niet staffen maar wel mijn plasje doen
En ik hoop ook dat niemand anders staft want dan krijg ik daar zometeen weeeer de schuld van
Neu, TAM is een grote jongen en die kan daar prima tegen.
quote:doornroosje9 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:49:

Nog altijd warm hier... Hier is het drukkend warm. Ik zit met klotsende oksels te forummen.
Zon komt er nu eindelijk door hier.

Met een fris windje, dus helemaal mijn weer,

Net de eerste oogst bramen hier in de tuin eraf gehaald en verorberd met de kinderen.

Nu aan mijn favo hobby, knutselen en rommelen met de auto.

Altijd weer eer van mijn werk.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:59:

Neu, TAM is een grote jongen en die kan daar prima tegen.+1
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:55:

Dat krijg je als je zuidelijk woont Hier is het heerlijk, zonnetje komt er nu door.Helaas kun je (ik in dit geval) idd niet alles hebben
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

Hier is het drukkend warm. Ik zit met klotsende oksels te forummen. Idd, echt drukkend. Dan nog liever zon en wat minder benauwd.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 12:21:

Och is het weer tijd voor een potje Hatsebatsen? Laat dat mens dan links liggen als je haar zo vreselijk vervelend vindt. Of ga je gang, maar dan als ze per ongeluk een keertje geen weekban heeft.Hear hear.
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

Hier is het drukkend warm. Ik zit met klotsende oksels te forummen. Oh bah, dat vind ik toch zo'n ranzige uitdrukking
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 13:04:

[...]

Oh bah, dat vind ik toch zo'n ranzige uitdrukking

Sorry.

Mijn Axe kan helaas niet alles aan.
Het is wel het weer voor een lekker ijsje. Maar dat is het eigenlijk altijd wel, vind ik

quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 12:57:

Yasmijn ik vind jou post ook echt niet kunnen. Op de man spelen enz. Maar het was niet aan mij, en zal ook niet staffen maar wel mijn plasje doen

Wanneer wordt deze uitdrukking nou eens fatsoenlijk gebruikt hier op het forum?!

Als Yasmijn tegen TAM zegt 'ik vind je een naar mannetje' is dat niet op de man spelen.

En de mods kunnen nog steeds niet moderen, de post van TAM staat er nog steeds.
Mjam, ijs!

Ik denk dat ik a.s. maandag rond 6 uur wel zin heb in een ijsje.

*bergt glazen bol weer op*
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 13:14:

Mjam, ijs!

Ik denk dat ik a.s. maandag rond 6 uur wel zin heb in een ijsje.

*bergt glazen bol weer op*Dat zou zo maar eens kunnen natuurlijk.
quote:Star schreef op 08 augustus 2015 @ 13:13:

[...]

Wanneer wordt deze uitdrukking nou eens fatsoenlijk gebruikt hier op het forum?!

Als Yasmijn tegen TAM zegt 'ik vind je een naar mannetje' is dat niet op de man spelen.

En de mods kunnen nog steeds niet moderen, de post van TAM staat er nog steeds.

Ik denk dat dat er van afhangt of een opmerking gestafd wordt, of niet. Mods zullen niet de godsganse dag hier meelezen. Hoop ik.

Ik heb zojuist een waarschuwing gekregen voor op de man spelen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, maar kennelijk dacht iemand daar anders over. Nou ja, shit happens.
Edit: de opmerking was 'misselijk ventje'.

En ik ben geeneens ziek.
Hier was het gisteren stikbenauwd, echt niet normaal meer. Nu is het aangenamer en als ik dit type komt het zonnetje er net weer door.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 12:45:

[...]

Oei! Op de man spelen, schelden. Stafwaardig gedrag, Yassie. Je hebt geluk dat ik een grote jongen ben en niet met stafjes strooi.

Verder: inderdaad aannames. het is duidelijk wat ik met die laatste zin bedoel. Het staat er namelijk letterlijk. Ik weet dat er en forumster/forummer was/is die hpl heet(te), maar daar verwees ik niet naar.

Healthy Positive Living (google) levert veel hits op:

[afbeelding]

En dat was dan ook mijn welgemeende advies aan Hats. En nu ook aan jou.Kinderachtig. Als je een grote jongen bent ga je gewoon achter je sneren staan en verschuil je je niet achter een doorzichtige smoes.
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 13:17:

[...]

Ik denk dat dat er van afhangt of een opmerking gestafd wordt, of niet. Mods zullen niet de godsganse dag hier meelezen. Hoop ik.

Ik heb zojuist een waarschuwing gekregen voor op de man spelen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, maar kennelijk dacht iemand daar anders over. Nou ja, shit happens.Flauw! Dus iemand heeft jou wel gestaft maar als ze zelf verdenken van staffen dan wordt er geflipt:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven