Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 12:45
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 12:08:
Hier heb je hem, misselijk ventje.
Zelden zie je zulke misselijkmakende achterbakse postings. En direct de vermoorde onschuld uithangen met je laatste zin.
Oei! Op de man spelen, schelden. Stafwaardig gedrag, Yassie. Je hebt geluk dat ik een grote jongen ben en niet met stafjes strooi.
Verder: inderdaad aannames. het is duidelijk wat ik met die laatste zin bedoel. Het staat er namelijk letterlijk. Ik weet dat er en forumster/forummer was/is die hpl heet(te), maar daar verwees ik niet naar.
Healthy Positive Living (google) levert veel hits op:
En dat was dan ook mijn welgemeende advies aan Hats. En nu ook aan jou.
Hier heb je hem, misselijk ventje.
Zelden zie je zulke misselijkmakende achterbakse postings. En direct de vermoorde onschuld uithangen met je laatste zin.
Oei! Op de man spelen, schelden. Stafwaardig gedrag, Yassie. Je hebt geluk dat ik een grote jongen ben en niet met stafjes strooi.
Verder: inderdaad aannames. het is duidelijk wat ik met die laatste zin bedoel. Het staat er namelijk letterlijk. Ik weet dat er en forumster/forummer was/is die hpl heet(te), maar daar verwees ik niet naar.
En dat was dan ook mijn welgemeende advies aan Hats. En nu ook aan jou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 13:01
Zon komt er nu eindelijk door hier.
Met een fris windje, dus helemaal mijn weer,
Net de eerste oogst bramen hier in de tuin eraf gehaald en verorberd met de kinderen.
Nu aan mijn favo hobby, knutselen en rommelen met de auto.
Altijd weer eer van mijn werk.
Met een fris windje, dus helemaal mijn weer,
Net de eerste oogst bramen hier in de tuin eraf gehaald en verorberd met de kinderen.
Nu aan mijn favo hobby, knutselen en rommelen met de auto.
Altijd weer eer van mijn werk.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 8 augustus 2015 om 13:13
quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 12:57:
Yasmijn ik vind jou post ook echt niet kunnen. Op de man spelen enz. Maar het was niet aan mij, en zal ook niet staffen maar wel mijn plasje doen
Wanneer wordt deze uitdrukking nou eens fatsoenlijk gebruikt hier op het forum?!
Als Yasmijn tegen TAM zegt 'ik vind je een naar mannetje' is dat niet op de man spelen.
En de mods kunnen nog steeds niet moderen, de post van TAM staat er nog steeds.
Yasmijn ik vind jou post ook echt niet kunnen. Op de man spelen enz. Maar het was niet aan mij, en zal ook niet staffen maar wel mijn plasje doen
Wanneer wordt deze uitdrukking nou eens fatsoenlijk gebruikt hier op het forum?!
Als Yasmijn tegen TAM zegt 'ik vind je een naar mannetje' is dat niet op de man spelen.
zaterdag 8 augustus 2015 om 13:17
quote:Star schreef op 08 augustus 2015 @ 13:13:
[...]
Ik denk dat dat er van afhangt of een opmerking gestafd wordt, of niet. Mods zullen niet de godsganse dag hier meelezen. Hoop ik.
Ik heb zojuist een waarschuwing gekregen voor op de man spelen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, maar kennelijk dacht iemand daar anders over. Nou ja, shit happens.
[...]
Ik denk dat dat er van afhangt of een opmerking gestafd wordt, of niet. Mods zullen niet de godsganse dag hier meelezen. Hoop ik.
Ik heb zojuist een waarschuwing gekregen voor op de man spelen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, maar kennelijk dacht iemand daar anders over. Nou ja, shit happens.
zaterdag 8 augustus 2015 om 13:21
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 12:45:
[...]
[afbeelding]
En dat was dan ook mijn welgemeende advies aan Hats. En nu ook aan jou.Kinderachtig. Als je een grote jongen bent ga je gewoon achter je sneren staan en verschuil je je niet achter een doorzichtige smoes.
[...]
[afbeelding]
En dat was dan ook mijn welgemeende advies aan Hats. En nu ook aan jou.Kinderachtig. Als je een grote jongen bent ga je gewoon achter je sneren staan en verschuil je je niet achter een doorzichtige smoes.
zaterdag 8 augustus 2015 om 13:22
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 13:17:
[...]
Ik heb zojuist een waarschuwing gekregen voor op de man spelen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, maar kennelijk dacht iemand daar anders over. Nou ja, shit happens.Flauw! Dus iemand heeft jou wel gestaft maar als ze zelf verdenken van staffen dan wordt er geflipt:(
[...]
Ik heb zojuist een waarschuwing gekregen voor op de man spelen. Persoonlijk vond ik dat wel meevallen, maar kennelijk dacht iemand daar anders over. Nou ja, shit happens.Flauw! Dus iemand heeft jou wel gestaft maar als ze zelf verdenken van staffen dan wordt er geflipt:(