Baarmoedermond

08-08-2015 22:52 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds de 24 ste ligt mijn baarmoedermond hoger (dus vruchtbaarder) nu heb ik om de dag geklust. De 13de zou ik ongesteld moeten worden maar mijn baarmoedermond ligt nog steeds hoog en zelfs wat naar achteren gekanteld waardoor hij echt nauwelijks voelbaar is. Ook heb ik voller en voor mijn gevoel iets opgezette borsten. Iemand ervaring met de stand van je baarmoedermond in het begin van de evt zwangerschap. Normaal als ik ongesteld werd zakte de bm altijd.
Carpe Diem
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:13:

[...]

Om de dag wel lijkt me. Eén of twee keer zal het wel meevallen inderdaad.Nee toch? Benen wijd, spuitje er in en klaar.
Alhoewel ik betwijfel of dat gratis terugsturen hierbij ook geldt.
quote:yajes schreef op 08 augustus 2015 @ 23:16:

[...]

Maar blijkbaar is to er wel heel handig in dat ze zo goed weet wat de stand is.O nou goh weer wat geleerd joh op mijn vrije zaterdagavond. Dat mensen dat doen joh, goh.... Bijzonder zeg maar.
Zou je niet gewoon even wachten tot de 13e in plaats van constant in je doos te zitten wroeten? Dat is toch niet normaal?!
Die werklui hoeven waarschijnlijk niet naar de sportschool.

Ik had er onlangs welke over de vloer en eentje kreeg het warm en deed zijn trui uit. Toen hij dat deed, kwam zijn T-shirt onder de trui mee omhoog, dat zag ik toevallig..

Zag er ongeveer zo uit

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 23:17:

[...]

Nee toch? Benen wijd, spuitje er in en klaar.Iets zegt me dat deze TO er meer werk van maakt dan jij
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:20:

[...]

Iets zegt me dat deze TO er meer werk van maakt dan jij Seks kost me iig meer werk dan insemineren
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:17:

[...]

Gewoon via Zalando hoor.Oh, dat wist ik niet. Nou ja, ik wacht het paniektopic "HELP mijn pakje is nog steeds niet bezorgd!!!" wel af.
quote:Honeymoonquiz schreef op 08 augustus 2015 @ 23:20:

Zou je niet gewoon even wachten tot de 13e in plaats van constant in je doos te zitten wroeten? Dat is toch niet normaal?!Ben blij dat ik niet de enige ben die zo denkt....
quote:GateKeeper schreef op 08 augustus 2015 @ 23:19:

[...]

O nou goh weer wat geleerd joh op mijn vrije zaterdagavond. Dat mensen dat doen joh, goh.... Bijzonder zeg maar.Ik heb mijn baarmoedermond zelfs nog nooit zelf gevoeld.
quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 23:22:

[...]

Ik heb mijn baarmoedermond zelfs nog nooit zelf gevoeld.Zo'n kunst is dat niet hoor. Maar ik heb die vaardigheid nog nooit gebruikt om te onderzoeken of ik vruchtbaar was. Ik wist geeneens dat dat kon eerlijk gezegd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:24:

[...]

Zo'n kunst is dat niet hoor. Maar ik heb die vaardigheid nog nooit gebruikt om te onderzoeken of ik vruchtbaar was. Ik wist geeneens dat dat kon eerlijk gezegd.Ik heb nog nooit een reden gehad om dat te doen eigenlijk.
Wat was je precies van plan te gaan doen met de ervaringen van anderen met hun baarmoederstand, TO?

*niet meedenken, lummel, alleen LUISTEREN. Dat weet je al sinds je eerste verkering
quote:Moiren_ schreef op 08 augustus 2015 @ 23:26:

[...]

Ik heb nog nooit een reden gehad om dat te doen eigenlijk.Het ging bij mij dan ook min of meer per ongeluk .
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:26:

*niet meedenken, lummel, alleen LUISTEREN. Dat weet je al sinds je eerste verkeringGoed zo jongen. Je kunt hier alleen maar je voordeel mee doen, voor de toekomst.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:28:

[...]

Het ging bij mij dan ook min of meer per ongeluk .Nu moet je het hele verhaal vertellen natuurlijk, dat snap je zelluf ook wel hè
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:30:

[...]

Nu moet je het hele verhaal vertellen natuurlijk, dat snap je zelluf ook wel hè Grapjurk
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:28:

[...]

Het ging bij mij dan ook min of meer per ongeluk .Brrrr.
quote:Renate1988 schreef op 08 augustus 2015 @ 23:01:

Kwestie van googlen; )Google dan ook eens op 'klussen'. Alsjeblieft...
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 23:29:

[...]

Goed zo jongen. Je kunt hier alleen maar je voordeel mee doen, voor de toekomst.Nee, dank u beleefd. Ik heb genoeg kinderen.
quote:Amand schreef op 08 augustus 2015 @ 23:34:

[...]

Nee, dank u beleefd. Ik heb genoeg kinderen.Daarom
Je kan ook te druk bezig zijn met zwanger worden. Dit is echt niet gezond hoor! (Geestelijk dan)

Wat is er mis met lekker seks hebben, dan heb je meer succes dan met klussen. Klussen doe je als je eenmaal zwanger bent, als de babykamer klaargemaakt moet.
If you can dream it, you can do it.
TO, dus jij hebt je ovulatie rond 24 juli en wordt dan rond 13 augustus ongesteld? Dan heb je een erg lange luteale fase zeg...
Sjees Kuuk, doe niet zo ingewikkeld joh.
O jee, ik heb google alweer nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven