Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zondag 9 augustus 2015 om 00:35
quote:KiaOraHoi schreef op 09 augustus 2015 @ 00:32:
[...]
Ook niet bij de Jamin? Daar hebben ze ook de echte Peanut Butter . Wel cool dat jullie weer naar de VS gaan .Ja schoonmoeder wil een reunie met haar broers en zussen organiseren en als het doorgaat gaan de kinderen ook mee. Zou echt wel heel tof zijn! Want zelf hebben we daar geen geld voor.
[...]
Ook niet bij de Jamin? Daar hebben ze ook de echte Peanut Butter . Wel cool dat jullie weer naar de VS gaan .Ja schoonmoeder wil een reunie met haar broers en zussen organiseren en als het doorgaat gaan de kinderen ook mee. Zou echt wel heel tof zijn! Want zelf hebben we daar geen geld voor.
zondag 9 augustus 2015 om 00:37
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 00:28:
[...]
s'mores zijn echt zo lekker! Ik baal dat we die koekjes hier niet kunnen kopen. Maar ik heb net te horen gekregen dat we volgend jaar weer naar Amerika gaan dankzij schoonmoeders dus dan wordt het weer klemvreten aan alle ongezonde meuk!!!
Wat leuk!!!!
Mag ik mee?
[...]
s'mores zijn echt zo lekker! Ik baal dat we die koekjes hier niet kunnen kopen. Maar ik heb net te horen gekregen dat we volgend jaar weer naar Amerika gaan dankzij schoonmoeders dus dan wordt het weer klemvreten aan alle ongezonde meuk!!!
Wat leuk!!!!
Mag ik mee?
zondag 9 augustus 2015 om 00:38
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 00:36:
Nee bij de jamin verkopen ze alleen snoep hier. Ik haal daar wel mijn Reeses peanutbuttercups en Milkduds en hier en daar eens een doos poptarts.Ik zal hier eens kijken of ze die hebben, kunnen ze die bij jou misschien bestellen of ik stuur ze naar je op .
Nee bij de jamin verkopen ze alleen snoep hier. Ik haal daar wel mijn Reeses peanutbuttercups en Milkduds en hier en daar eens een doos poptarts.Ik zal hier eens kijken of ze die hebben, kunnen ze die bij jou misschien bestellen of ik stuur ze naar je op .
zondag 9 augustus 2015 om 00:40
quote:KiaOraHoi schreef op 09 augustus 2015 @ 00:38:
[...]
Ik zal hier eens kijken of ze die hebben, kunnen ze die bij jou misschien bestellen of ik stuur ze naar je op .
Ja gewoon die koekdingen/crackers. De reep chocola en de marshmallows kunnen we wel aan komen.
(al zit ik na 1 s'more echt al vol hoor, mega calorieënbom BOOOM)
[...]
Ik zal hier eens kijken of ze die hebben, kunnen ze die bij jou misschien bestellen of ik stuur ze naar je op .
Ja gewoon die koekdingen/crackers. De reep chocola en de marshmallows kunnen we wel aan komen.
(al zit ik na 1 s'more echt al vol hoor, mega calorieënbom BOOOM)
zondag 9 augustus 2015 om 04:33
quote:Tjuptjup schreef op 09 augustus 2015 @ 04:27:
Waarschijnlijk een heeele domme vraag...maar wat is kitleren?
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden .
In dit topic plakken we plaatjes, maken we grapjes, kletsen we met elkaar en houden we van zwartgallige humor. Zie de OP voor de andere delen .
Waarschijnlijk een heeele domme vraag...maar wat is kitleren?
In dit topic plakken we plaatjes, maken we grapjes, kletsen we met elkaar en houden we van zwartgallige humor. Zie de OP voor de andere delen .
zondag 9 augustus 2015 om 06:49
quote:KiaOraHoi schreef op 09 augustus 2015 @ 04:33:
[...]
Domme vragen bestaan wel degelijk!
Je hebt er zelf eentje geplaatst.... (China en 12 uur tijdsverschil en WTC)
[...]
Domme vragen bestaan wel degelijk!
Je hebt er zelf eentje geplaatst.... (China en 12 uur tijdsverschil en WTC)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.