Dna test
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:47
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:56
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:58
Je loopt toch neem ik aan ook bij een verloskundige of gyneacoloog, daar kan het toch wel aan vragen, misschien kunnen die door terug te rekenen vanaf de conceptie wel uitsluitsel geven, als je nog precies weet op welke dagen je met wie seks hebt gehad, maar als dat heel kort op elkaar zit natuurlijk niet heel betrouwbaar. Als ik google kom ik dit tegen als prenatale testen, heb je natuurlijk wel medewerking van kandidaat vader nodig https://www.consanguinita ... prenatale-vaderschapstest
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:59
Had op google gekeken maar was beetje te gestresst om goed te kijken. de man waar ik niet wil dat het van is wil wel meewerken. Zo gauw ik hem kan uitsluiten is het ook goed. Kindje is wel gewenst maar het is een lastig verhaal. Weet ook niet wat ik moet doen mocht de baby van de ander blijken. schaam me echt kapot
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:17
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:20
Zulke mensen gun ik geeneens kinderen wat een hypocriet kind ben jij je bent 19? 20 jaar en jij wilt nu al voor een kind gaan zorgen terwijl je niet eens voor je zelf kunt zorgen. Ziekelijk vind ik dit. Ik heb het echt te doen met je man. Jullie hadden ook Sámen een spermadonor kunnen opzoeken in plaats van buiten de deur je grot open stellen
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:20
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:22
Zo zeg. Dus omdat je zoveel van je man houdt en graag een kind met hem wil dacht je laat ik lekker seks hebben met een andere vent.
Die blijkbaar nog familie is ook, en dus op de hoogte van je relatie.
Wauw. Het arme kind, dit zal de basis zijn van je geboorte.
En nu blijkt het kind straks van die ander te zijn. En dan?
Die blijkbaar nog familie is ook, en dus op de hoogte van je relatie.
Wauw. Het arme kind, dit zal de basis zijn van je geboorte.
En nu blijkt het kind straks van die ander te zijn. En dan?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.