Dna test
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:47
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:26
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:23:
Weet ik nog niet hij wil dat ik het niet vertel als het zo is omdat mijn vent er toch nooit achter komt
En waarom zou je dan een dna test doen als je toch niks ermee doen wil.
Wat sneu kan hij straks zorgen voor kind dat niet van hem is.
Weet ik nog niet hij wil dat ik het niet vertel als het zo is omdat mijn vent er toch nooit achter komt
En waarom zou je dan een dna test doen als je toch niks ermee doen wil.
Wat sneu kan hij straks zorgen voor kind dat niet van hem is.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
En wat als je kind ernstig ziek blijkt te zijn?
Iets war erfelijk bepaald is?
Buiten dat, vind je zelf ook niet dat een kind het recht heeft om te weten wie zijn biologische vader is?
En wat als je kind ernstig ziek blijkt te zijn?
Iets war erfelijk bepaald is?
Buiten dat, vind je zelf ook niet dat een kind het recht heeft om te weten wie zijn biologische vader is?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Weet ik nog niet hij wil dat ik het niet vertel als het zo is omdat mijn vent er toch nooit achter komtDus de vriend weet het wel en je man niet? En mocht het van die vriend zijn zeg je niks tegen je man?
Weet ik nog niet hij wil dat ik het niet vertel als het zo is omdat mijn vent er toch nooit achter komtDus de vriend weet het wel en je man niet? En mocht het van die vriend zijn zeg je niks tegen je man?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:33
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:28:
Erfelijk bepaald is niet het probleem, het kind zou mogelijk van zijn broer zijn.
DNA test zou ik wel willen voor mezelf en als ik het nu vertel stort de wereld voor hem echt in
Oh...ja ...nee....dan niks vertellen hoor
Beetje makkelijk allemaal, maar hey! Who cares, jij hebt zometeen je kind, de rest doet er niet toe.
Erfelijk bepaald is niet het probleem, het kind zou mogelijk van zijn broer zijn.
DNA test zou ik wel willen voor mezelf en als ik het nu vertel stort de wereld voor hem echt in
Beetje makkelijk allemaal, maar hey! Who cares, jij hebt zometeen je kind, de rest doet er niet toe.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:33
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:35
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:20:
Nou zo klinkt het wel heel doelbewust dat is niet hoe het gegaan is, het was eenmalig een fout na een giga ruzie met mijn vent over kinderen. Maar omdat hij verminderd vruchtbaar is denk ik dat de kans kleiner is dat het van hem is. En zoals ik al zei ik schaam me ook kapot
Gewoon je mond houden. Als het kind van zijn broer is valt het echt niet op.
Tenzij die broer weer een andere vader heeft natuurlijk
Nou zo klinkt het wel heel doelbewust dat is niet hoe het gegaan is, het was eenmalig een fout na een giga ruzie met mijn vent over kinderen. Maar omdat hij verminderd vruchtbaar is denk ik dat de kans kleiner is dat het van hem is. En zoals ik al zei ik schaam me ook kapot
Gewoon je mond houden. Als het kind van zijn broer is valt het echt niet op.
Tenzij die broer weer een andere vader heeft natuurlijk
Je bent zelf een theepot
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:35
quote:Grobbekuiken schreef op 11 augustus 2015 @ 18:33:
[...]
Nou idd. Het arme kind. Komt er op een dag achter dat papa niet papa is maar oom en oom is eigenlijk papa.
En dat hebben ome papa en mama al die tijd geweten ook.
Het kind zal er flink van in de war raken.
Het is nu al erg laat maar je had jezelf een hoop ellende kunnen besparen met een overtijdbehandeling.
Je bent egoistisch en denkt alleen aan jezelf.
Ikke ikke ikke, als dat kind er maar komt.
[...]
Nou idd. Het arme kind. Komt er op een dag achter dat papa niet papa is maar oom en oom is eigenlijk papa.
En dat hebben ome papa en mama al die tijd geweten ook.
Het kind zal er flink van in de war raken.
Het is nu al erg laat maar je had jezelf een hoop ellende kunnen besparen met een overtijdbehandeling.
Je bent egoistisch en denkt alleen aan jezelf.
Ikke ikke ikke, als dat kind er maar komt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:36
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:32:
heb in die week met beide mannen gedaan ( schaam). Mensen die het niet geloven kunnen ook gewoon niet reageren. voor mij is het behoorlijk werkelijk. En ik weet wel dat het me eigen schuld isReken is exact terug. Je bent 16 weken en hoeveel dagen?
heb in die week met beide mannen gedaan ( schaam). Mensen die het niet geloven kunnen ook gewoon niet reageren. voor mij is het behoorlijk werkelijk. En ik weet wel dat het me eigen schuld isReken is exact terug. Je bent 16 weken en hoeveel dagen?