Dna test

11-08-2015 17:47 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me eigen kapot voor deze vraag maar weet iemand of het mogelijk is om een vaderschaptest op een ongeboren kind te doen? Ben nu 16 weken zwanger en heb het nog niet aan de huisarts durven vragen... Graag serieuze reacties... schaam me al genoeg.
Dat kan, maar dat leidt ofwel tot verhoogd risico op een miskraam of het is heel duur (verschillende manieren om het te doen). Vertrouw je je huisarts? Praat er toch met haar/hem over, en kijk wat voor jou de beste optie is (en misschien is dat gewoon afwachten).
Je kunt wel seks hebben maar niet googlen?

DNA tests - moeten de mogelijke vaders wel meewerken
Je bent zelf een theepot
Even googelen? Staat letterlijk op het internet als je zoekt op DNA test ongeboren kind.
Ja kan inderdaad. Dmv een bloedtest en kost rond de 1500 euro. Of door een punctie (met risico's) wat zo een 300 kost. Na je zwangerschap kan je het laten doen voor zo een 100 euro.
Je loopt toch neem ik aan ook bij een verloskundige of gyneacoloog, daar kan het toch wel aan vragen, misschien kunnen die door terug te rekenen vanaf de conceptie wel uitsluitsel geven, als je nog precies weet op welke dagen je met wie seks hebt gehad, maar als dat heel kort op elkaar zit natuurlijk niet heel betrouwbaar. Als ik google kom ik dit tegen als prenatale testen, heb je natuurlijk wel medewerking van kandidaat vader nodig https://www.consanguinita ... prenatale-vaderschapstest
Had op google gekeken maar was beetje te gestresst om goed te kijken. de man waar ik niet wil dat het van is wil wel meewerken. Zo gauw ik hem kan uitsluiten is het ook goed. Kindje is wel gewenst maar het is een lastig verhaal. Weet ook niet wat ik moet doen mocht de baby van de ander blijken. schaam me echt kapot
Ik zou het toch eerlijk vertellen aan beide mannen. Of zijn ze beide op de hoogte?
.
Ik weet ook niet of een DNA test 100 % zekerheid geeft als beide mogelijke vaders familie van elkaar zijn. Wil eigenlijk ook geen risico lopen om de baby kwijt te raken. ben al 9 mnd bezig en mijn man is verminderd vruchtbaar
Waarom heb je niet meteen, toen je wist dat je zwanger was, abortus laten doen?
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:14:

Ik weet ook niet of een DNA test 100 % zekerheid geeft als beide mogelijke vaders familie van elkaar zijn. Wil eigenlijk ook geen risico lopen om de baby kwijt te raken. ben al 9 mnd bezig en mijn man is verminderd vruchtbaarWhut?
Omdat ik heel graag een kind wil, de man die niet mijn vriend is op de hoogte van de situatie
Wouw dus je hebt een man, je bent samen met je partner en je wilt een kind en gaat achter zijn rug om lopen naaien met iemand om een kind te krijgen?? Je moet je kapot schamen, leuk voor het kind wat op komst is...
Uhm je hebt het met zijn broer gedaan of zo?

Hoe dan ook, je moet het je man opbiechten, dit kun je toch niet verzwijgen voor hem.. Wat is dat nu weer voor iets
.
Is 1995 geboortejaar? Gewoon nieuwsgierig.
Zulke mensen gun ik geeneens kinderen wat een hypocriet kind ben jij je bent 19? 20 jaar en jij wilt nu al voor een kind gaan zorgen terwijl je niet eens voor je zelf kunt zorgen. Ziekelijk vind ik dit. Ik heb het echt te doen met je man. Jullie hadden ook Sámen een spermadonor kunnen opzoeken in plaats van buiten de deur je grot open stellen
Nou zo klinkt het wel heel doelbewust dat is niet hoe het gegaan is, het was eenmalig een fout na een giga ruzie met mijn vent over kinderen. Maar omdat hij verminderd vruchtbaar is denk ik dat de kans kleiner is dat het van hem is. En zoals ik al zei ik schaam me ook kapot
Dus wat wil je doen als het van die ander blijkt te zijn? Die kans is dus groot
.
Zo zeg. Dus omdat je zoveel van je man houdt en graag een kind met hem wil dacht je laat ik lekker seks hebben met een andere vent.

Die blijkbaar nog familie is ook, en dus op de hoogte van je relatie.

Wauw. Het arme kind, dit zal de basis zijn van je geboorte.

En nu blijkt het kind straks van die ander te zijn. En dan?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Weet ik nog niet hij wil dat ik het niet vertel als het zo is omdat mijn vent er toch nooit achter komt
quote:Simona1995 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:23:

Weet ik nog niet hij wil dat ik het niet vertel als het zo is omdat mijn vent er toch nooit achter komtAls het van die ander is , laat je het dus maar zo en zeg je niets?
.
Seks met een ander na een ruzie is een fout?

Je viel per ongeluk op die ander zijn penis?

Niks fout, vreemdgaan is een keuze.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Oh ja wel hoor alles komt vroeg of laat te boven geloof mij maar
Je man weet van niks?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2015 20:12
Reden: trollhunting
% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven