Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---

Binnenbos' nieuws

Beste Sprookjesbosbewoners, helaas moeten wij u vertellen dat de Smurfen hebben besloten om het Sprookjesbos te verlaten. Dit werd gisteren medegedeeld door Grote Smurf. Hoewel zij de overige bewoners de schuld gaven, weten wij uiteraard wel beter. Gebrek aan empathie, tsk.

Paddenpoel

De werkzaamheden aan de Paddenpoel vorderen gestaag. Inmiddels is alles af, behalve de duikplank. Omdat de Smurfen vertrokken zijn, en de Dwergen nog aan hun badpakken zitten te naaien, was lange tijd onduidelijk wie deze taak op zich ging nemen. Inmiddels heeft Tattou een mooi ontwerp gemaakt en is druk met de uitvoering.

Familieberichten

Grootmoeder heeft na alle commotie in haar bed nu al 24 uur geslapen, en is nog steeds niet wakker. De spiegelproef heeft uitgewezen dat ze nog ademt. Het was wel de spiegel van Stiefmoeder, dus garantie tot aan de deur. Voorgesteld werd om haar wakker te porren, maar zoals Roodkapje al zei, het is juist dat gepor waar ze zo moe van is. We wachten ongeduldig af.

Privé

De relatieperikelen tussen Elfje en Legolas nemen toe. Legolas is gesignaleerd, zoenend met een ander. Dat, of Elfje had zich die dag niet geschoren. Elfje ontkent in alle toonaarden dat er problemen zijn, Legolas maakte zich op de eenhoorn uit de voeten toen hem ernaar gevraagd werd.

Hoe gaat dit aflopen?

Evenementen

De paddenpoel is zo goed als klaar! De duikplank nog, en dan is alles gereed voor de Grand Opening. De taken zijn verdeeld. Sprookjesbosbewoners die nog willen helpen kunnen zich melden bij onderstaande personen:

Versiering: Elfje

Drankjes: VACATUEPRE

Hapjes: Puss en Goede Fee

Nanny voor het klein Sprookjesgrut: VACATURE (KOM OP WE KUNNEN REDBUIIETJE NIET VRAGEN!)

Opruimen achteraf: Doornroosje

Verslaglegging: Red

Muziek: Open Podium!

Donderdagavond om 20.00 uur is de Grand Opening!

Weerbericht

Vandaag vanaf de eerste minuut na het wakker worden warm en plakkerig weer. Niets wat een ventilator niet kan verminderen, maar enige vorm van inspanning dient dan wel te worden vermeden. Geadviseerd wordt om minimaal drie ijsjes te eten vandaag. Een roze Magnum, een Liuk, en een Split.

NB. Wie naar de Grand Opening komt wordt verzocht thuis even te douchen alvorens in de paddenpoel te duiken. We willen niet dat het al meteen een stinkpoel wordt tenslotte.
Aangezien ik voor het feest wel plaatjes moet plakken, moet ik nog 30, nee, 29 posts volkwekken.
Wat ik dus ook maar doe, er is hier tenslotte niemand verder.
Doe je dit in een vol bos, word je raar aangekeken hoor!
Kletsen tegen jezelf....
Of tegen Roderkapje, die is nu ook wakker.
Ah, de vogels fluiten.
De zon schijnt door de takken van de bomen.
Nog steeds alleen in het bos.
Het is nu nog lekker fris!
Zo, nog 20.
Ook handig.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen sprookjesvrienden.

Gelukkig is de poel af voordat we mogen gaan genieten van wederom een tropische dag.

Red, wat die vacatures betreft, ik moet er nog even over nadenken.

Volgens mij is roderkapje het enige kind in het bos, of zijn er meer die nazaten rond hebben lopen?

Drankjes, die zijn alleen leuk om te verzorgen als je plakjes mag plakken. Daar ben ik nog lang niet aan toe.
Noem mij maar Raponsje.
De geitjes, Roderkapje, dat grut van Fiona en Shrek, eh....
Of wacht. .. is roderkapje zo'n monster dat je Bulletje in wil schakelen.
Noem mij maar Raponsje.
Alleen het zevende geitje is nog over he, die is lief.
Noem mij maar Raponsje.
quote:Tangled schreef op 13 augustus 2015 @ 08:26:

Of wacht. .. is roderkapje zo'n monster dat je Bulletje in wil schakelen. Ik hoopte dat er iemand zou zeggen Neeeee dat kun je ze niet aandoen, ik doe het wel. ;)
quote:Tangled schreef op 13 augustus 2015 @ 08:28:

Alleen het zevende geitje is nog over he, die is lief.Volgens mijn sprookjesboek hadden moeder Geit en het kleine geitje de andere geiten uit de buik van de Wolf gesneden...
Goedemorgen *hips*

Ik heb gisteren wat drank uitgeprobeerd voor het feest *hips*

Deze zijn wel lekker:

Het zevende geitje schreef zelf dat zij als enige over was gebleven. Vond het ook al een vreemd verhaal.
Noem mij maar Raponsje.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 13 augustus 2015 @ 08:33:

[...]

Ik hoopte dat er iemand zou zeggen Neeeee dat kun je ze niet aandoen, ik doe het wel. ;)Ik vind eerlijk gezegd dat je het haar niet kan aandoen.

Ach ik durf het wel aan, ik ga het grut vermaken. Ik kan zelf toch niet zwemmen met dat lange haar, voor ik het weet zit het om mijn nek en dan stik ik.
Noem mij maar Raponsje.
quote:elfje12 schreef op 13 augustus 2015 @ 08:48:

Goedemorgen *hips*

Ik heb gisteren wat drank uitgeprobeerd voor het feest *hips*

Deze zijn wel lekker:

[img]http://bilder.desired.de/b/63/82/69/00/ ... -mixen.jpg[/img]Kijk dat bedoel ik Elfje. Ga jij de drankjes verzorgen?

Graag alcoholvrij voor mij, ik moet scherp blijven. De ouders van tegenwoordig vinden het niet meer nodig om hun kinderen op zwemles te doen.
Noem mij maar Raponsje.
Ben ik alleen?
Noem mij maar Raponsje.
quote:Tangled schreef op 13 augustus 2015 @ 09:01:

[...]

Kijk dat bedoel ik Elfje. Ga jij de drankjes verzorgen?

Graag alcoholvrij voor mij, ik moet scherp blijven. De ouders van tegenwoordig vinden het niet meer nodig om hun kinderen op zwemles te doen.Ja hoor, ik neem die taak wel op me. En uiteraard zijn er heerlijke drankjes zonder alcohol, want ik moet ook aan de kinderen denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven