Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:50:

Er zit geen prins met een baard tussen

Wie moet ik dan kiezenEen koning !
quote:pussywillow schreef op 15 augustus 2015 @ 12:48:

Yes briljant plan!! De ondergrondse kliko, thanks alvast voor het lenen van je kliko pasje .

Ik droomde vannacht dit:

[afbeelding]

Maar met 1 van deze neem ik ook genoegen . Zou er een plek bestaan waar we alle griezels en ongure, vrouwonvriendelijke types in kunnen ruilen voor de prinsen van Enora ? ( Eric, Eric, Eric!!! Laten we die gewoon duizend maal klonen!)

[afbeelding]Hey I called dibs on Eric! Paws of!

quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:48:

O trouwens Enora ik zou maar uitkijken met jezelf een Bounty noemen. Want ik doe daar altijd hele erge dingen mee! Ik peuter eerst het bruine eraf en eet het op, om vervolgens van het witte kleine balletjes te rollen alvorens ik ze opeet. Overigens eet ik een Milky Way op dezelfde manier Ach vind je me op z'n minst lekker ! Ik lust geen Bounty haha!
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 12:51:

[...]

Een koning !
Ik neem deze Eric wel..

O trouwens even iets anders wat ik me gister zat af te vragen.... totaal offtopic I know maar met alle knappe koppen in dit topic...

Mijn man heeft een opa en een oma van moeders kant en de broer van die opa was getrouwd met de zus van oma. Dus de tante van man heeft dan toch in principe net zoveel DNA gemeen met zijn moeder alsof het een zus zou kunnen zijn?

Ik zat naar foto's van de neef van man te kijken en vond het net broers en bedacht me dat bij een 'gewone' neef maar 25% DNA overeenkomt maar in dit geval dus veel meer. Of ben ik nou gek? Echt he soms kan mijn hoofd zo lekker met 1001 dingen bezig zijn hahaha

Mans moeder en tante lijken een 1 eiige tweeling zoveel hebben ze gemeen qua uiterlijk. Haar zoon had zo een halfbroer van man kunnen zijn qua uiterlijk ik vond het echt scary zelfde blik zelfde maniertjes, zelfde neus en oorlellen.
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 12:54:

Ik neem deze Eric wel..

[afbeelding]Oke die Eric mag je hebben .

Ik neem deze Eric wel..

[afbeelding]

Nah....te gladjes

Beetje ruiger, met worstborsthaar, baardje....mjammie
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

Nah....te gladjes

Alle reacties Link kopieren

Ik neem deze Eric wel..

[afbeelding]Jum!
Zeg, IK moet dokken, en anderen krijgen een voetreis naar een zwemparadijs op eigen kosten aangeboden? Lekker is dat...

Kamer dochter is klaar... serieus, al die tijd bezig geweest. Wat zes weken vakantie met een kinderkamer doet En zoon kan wel, gelukkig, dus die had in een kwartiertje zijn kamer aan kant want die maakt ook gewoon minder troep. En verzamelt niet alles wat los en vast zit . Dochter is zo'n chaos in haar hoofd dat een kamer opruimen alleen maar een grotere bende oplevert. Ze trekt dan alles uit de kasten met het voornemen het er allemaal weer netjes in te zetten, maar raakt dan volledig de draad kwijt, met woedeaanval tot gevolg en daarna een wanhopig snikkend kind in mijn armen. Dat is zo frustrerend voor haar dat ik haar dat niet meer aan doe.
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:58:

O trouwens even iets anders wat ik me gister zat af te vragen.... totaal offtopic I know maar met alle knappe koppen in dit topic...

Mijn man heeft een opa en een oma van moeders kant en de broer van die opa was getrouwd met de zus van oma. Dus de tante van man heeft dan toch in principe net zoveel DNA gemeen met zijn moeder alsof het een zus zou kunnen zijn?

Ik zat naar foto's van de neef van man te kijken en vond het net broers en bedacht me dat bij een 'gewone' neef maar 25% DNA overeenkomt maar in dit geval dus veel meer. Of ben ik nou gek? Echt he soms kan mijn hoofd zo lekker met 1001 dingen bezig zijn hahaha

Mans moeder en tante lijken een 1 eiige tweeling zoveel hebben ze gemeen qua uiterlijk. Haar zoon had zo een halfbroer van man kunnen zijn qua uiterlijk ik vond het echt scary zelfde blik zelfde maniertjes, zelfde neus en oorlellen.

Oeh genetica! I lovez!

Ik ga ff denken hoe ik dit goed uit kan leggen ^^
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:58:

Denk dat je gelijk hebt.

Wel bijzonder zo. Geen broers/zussen, maar zó dichtbij dat het niemand zou verbazen. Best lollig
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

Nah....te gladjes

Zoiets Grobbie? Heet ook Eric .

Alle reacties Link kopieren
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

[afbeelding]

Deze?
Mag ik dit over de app ff doen? Want het typen is pokkewerk.
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

[afbeelding]

die ja!! Ben blij meer de beharing van man, heerlijk!

Hij heeft wel z'n hoofdhaar onderste boven gedraaid. Kale bats maar wel (sorry Sauce, gestyleerde maar mooi lichtgrijze) baard.
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 13:03:

[...]

Zoiets Grobbie? Heet ook Eric .

[afbeelding]Zó! Nou! Die Eric vind ik idd een smakelijke vent
quote:OlympeMaxime schreef op 15 augustus 2015 @ 13:02:

Zeg, IK moet dokken, en anderen krijgen een voetreis naar een zwemparadijs op eigen kosten aangeboden? Lekker is dat...

Kamer dochter is klaar... serieus, al die tijd bezig geweest. Wat zes weken vakantie met een kinderkamer doet En zoon kan wel, gelukkig, dus die had in een kwartiertje zijn kamer aan kant want die maakt ook gewoon minder troep. En verzamelt niet alles wat los en vast zit . Dochter is zo'n chaos in haar hoofd dat een kamer opruimen alleen maar een grotere bende oplevert. Ze trekt dan alles uit de kasten met het voornemen het er allemaal weer netjes in te zetten, maar raakt dan volledig de draad kwijt, met woedeaanval tot gevolg en daarna een wanhopig snikkend kind in mijn armen. Dat is zo frustrerend voor haar dat ik haar dat niet meer aan doe.

Jouw arrangement is nog in aanbouw! Die is vele malen luxer, dus nog even geduld!

Ach dat arme kindje! Wel herkenbaar, ik trek ook alles uit de kast maar raak gelukkig het overzicht niet kwijt.
quote:OlympeMaxime schreef op 15 augustus 2015 @ 13:02:

Kamer dochter is klaar... serieus, al die tijd bezig geweest. Wat zes weken vakantie met een kinderkamer doet En zoon kan wel, gelukkig, dus die had in een kwartiertje zijn kamer aan kant want die maakt ook gewoon minder troep. En verzamelt niet alles wat los en vast zit . Dochter is zo'n chaos in haar hoofd dat een kamer opruimen alleen maar een grotere bende oplevert. Ze trekt dan alles uit de kasten met het voornemen het er allemaal weer netjes in te zetten, maar raakt dan volledig de draad kwijt, met woedeaanval tot gevolg en daarna een wanhopig snikkend kind in mijn armen. Dat is zo frustrerend voor haar dat ik haar dat niet meer aan doe.Zoon weet ook nooit waar te beginnen, die verplaatst alleen maar. Is nu ook een bende, volgende week is ie aan de beurt
Is het zo'n lang verhaal Enora?

Want in mijn logica heeft hij net zoveel gemeen als normaliter een halfbroer zou hebben.
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 13:12:

Is het zo'n lang verhaal Enora?

Want in mijn logica heeft hij net zoveel gemeen als normaliter een halfbroer zou hebben.Moet je even komen luisteren .
Ik was qua kamer opruimen ook een drama en dan deed mijn moeder het maar en altijd ruzie erover. Als ik het moest doen dan raakte ik zo afgeleid van alles dat het inderdaad een grotere chaos werd. Maar ik gedijde er prima in en kon altijd alles gewoon vinden. Maar als mijn moeder de boel dan had opgeruimd kon ik niks meer terugvinden. Als kind vroeg ik me altijd af "waarom moet mijn kamer opgeruimd zijn mama, als ik het gewoon prima vind zo? Je kan toch gewoon de deur dichtdoen?"

Dus aangezien ik zelf geen kinderen heb nu dus mijn vraag: Waarom moet een kinderkamer opgeruimd zijn?
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 13:14:

[...]

Moet je even komen luisteren .Luisteren? Jamaar dan weet ie dat ik over hem heb lopen lullen voor de zoveelste keer! Hahahaha.
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 13:15:

[...]

Luisteren? Jamaar dan weet ie dat ik over hem heb lopen lullen voor de zoveelste keer! Hahahaha.Oordoppen in . Die arme man die gaat wat over de tong .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven