Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Renaat88 schreef op 11 augustus 2015 @ 12:55:

Unbreakable Kimmy Schmidt is een you-love-it-or-you-hate-it-gevalletje, maar echt, na drie afleveringen lag ik meer naast de bank dan erop van het lachen. Ook heel fijn (vooral als je gecharmeerd bent van Cillian Murphy en Tom Hardy): Peaky Blinders.

En Mad Men natuurlijk! O ja, en 5 jaar nadat het hip was, heb ik afgelopen maanden Gossip Girl gekeken. Zo leeg, héérlijk.

Ook al zo'n Netflix pareltje!!

Moet zeggen dat ik sinds Friends niet meer zo gelachen heb om een serie
quote:Renaat88 schreef op 11 augustus 2015 @ 12:55:

Unbreakable Kimmy Schmidt is een you-love-it-or-you-hate-it-gevalletje, maar echt, na drie afleveringen lag ik meer naast de bank dan erop van het lachen.

Ik ben duidelijk van het andere kamp, heb mezelf verplicht om 2 afleveringen te kijken, maar vind het zulke flauwe humor. Hetzelfde geldt voor dat Summercamp gedoe.

Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde, en is er keuze genoeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben net als Himalaya met die 2 series gestopt.
Ray Donovan 2e seizoen al weer op.

Maar weer wachten dus.
quote:struisvogelnest schreef op 03 augustus 2015 @ 00:06:

Begonnen aan The Leftovers (HBO). Canvas zendt het ook uit zag ik.

2% vd wereldbevolking is plotsklaps verdwenen, hoe gaan de achterblijvers er mee om?

Het is een Netflix topic hé

The Leftovers is niet op Netflix.
Bloodline is ook goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 15 augustus 2015 @ 16:48:

Bloodline is ook goed.Ik kan er maar niet inkomen. 7 afleveringen gezien inmiddels maar kan me niet heel erg boeien.
Oh dat vond ik wel heel goed!
De spanning van bloodline is onderhuids...eerst dacht ik ook gaat het nog gebeuren.....en ja, het spannendste deel zit in de laatste afleveringen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ga nu beginnen met Boss.

Ben heel benieuwd.

http://www.imdb.com/title/tt1833285/
Net de serie Life on Mars uit. Heerlijke bbc serie( vind ik op één of andere manier de leukste humor) met een hele leuke ( voor whovians: the master) hoofdrolspeler
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2015 @ 16:55:

[...]

Ik kan er maar niet inkomen. 7 afleveringen gezien inmiddels maar kan me niet heel erg boeien.

Ik vond halverwege echt goed worden, eind vond ik ook goed gedaan. Hopelijk snel een vervolg.

Maar is wel inkomen had ik ook.
Ik was meteen geboeid,het is wat sloom maar vond dat niet storend.

The affair vond ik ook leuk maar weet niet of dat op netflix staat.
quote:absor schreef op 15 augustus 2015 @ 20:05:

Net de serie Life on Mars uit. Heerlijke bbc serie( vind ik op één of andere manier de leukste humor) met een hele leuke ( voor whovians: the master) hoofdrolspelerIs die op Netflix? Oh ik zie het al. Ja dus.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2015 @ 18:05:

Ik ga nu beginnen met Boss.

Ben heel benieuwd.

http://www.imdb.com/title/tt1833285/

Volgens mij is er geen einde aan die serie.. Effe checken of dat die is.

Ja, geen einde, serie is gecanceld.
quote:Goede-Fee schreef op 15 augustus 2015 @ 23:07:

[...]

Volgens mij is er geen einde aan die serie.. Effe checken of dat die is.

Ja, geen einde, serie is gecanceld.

Oh. Goed om te weten.

Nah..Stom hoor.
Gisteren aan één ruk Broadchurch serie 1 gekeken ( 2 staat er toch nog niet op?)

Toen 2 afleveringen The Americans en daar gaan we straks mee verder. Wel amusant.

Het is toch een druilerige zondag.
Geen bijzonderheden
Turn

The Borgias

Vikings

Breaking Bad

Game of Thrones

The Walking Dead

Voor mij waren dit toppers en heb ze ook allemaal gekeken.
Ben dit weekend begonnen aan Orphan Black... heb er nu 4 afleveringen opzitten denk ik. Ik weet nog niet of ik het leuk vind.

Ben ergens wel geïntrigeerd door het verhaal maar het heeft me nog niet zo gegrepen als ik had bij bijv House of Cards.. dat was echt Bingewatchen .. heb ik nu niet zo de behoefte tot.. maar misschien komt het nog
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ben net klaar met 2e seizoen van penny dreadful, begin van seizoen 2 was minder maar werd later weer goed. Mooie duistere sfeer.
Ik ben nu begonnen aan seizoen 2 van Hemlock Grove. Heerlijk sinistere en zwarte serie.
quote:biol schreef op 17 augustus 2015 @ 16:48:

Ben dit weekend begonnen aan Orphan Black... heb er nu 4 afleveringen opzitten denk ik. Ik weet nog niet of ik het leuk vind.

Ben ergens wel geïntrigeerd door het verhaal maar het heeft me nog niet zo gegrepen als ik had bij bijv House of Cards.. dat was echt Bingewatchen .. heb ik nu niet zo de behoefte tot.. maar misschien komt het nog

bij orphan black duurde het bij mij ook even, maar daarna heb ik toch echt iedere aflevering gekeken

ik ben nu bezig met masters of sex, ook leuk

grappig om te zien hoe anders sex was in de jaren 50 en hoe weinig ze toen eigenlijk daarover wisten
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2015 @ 16:47:

[...]

Het is een Netflix topic hé

The Leftovers is niet op Netflix.Weet ik veel. Ik ben niet zo'n loser die betaalt voor tv. Ik download alles.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Weeds

Lille hammer

Marco polo
quote:absor schreef op 15 augustus 2015 @ 20:05:

Net de serie Life on Mars uit. Heerlijke bbc serie( vind ik op één of andere manier de leukste humor) met een hele leuke ( voor whovians: the master) hoofdrolspelerDeze kijken we op het moment

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven