Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

dinsdag 11 augustus 2015 om 14:09
quote:Renaat88 schreef op 11 augustus 2015 @ 12:55:
Unbreakable Kimmy Schmidt is een you-love-it-or-you-hate-it-gevalletje, maar echt, na drie afleveringen lag ik meer naast de bank dan erop van het lachen. Ook heel fijn (vooral als je gecharmeerd bent van Cillian Murphy en Tom Hardy): Peaky Blinders.
En Mad Men natuurlijk! O ja, en 5 jaar nadat het hip was, heb ik afgelopen maanden Gossip Girl gekeken. Zo leeg, héérlijk.
Ook al zo'n Netflix pareltje!!
Moet zeggen dat ik sinds Friends niet meer zo gelachen heb om een serie
Unbreakable Kimmy Schmidt is een you-love-it-or-you-hate-it-gevalletje, maar echt, na drie afleveringen lag ik meer naast de bank dan erop van het lachen. Ook heel fijn (vooral als je gecharmeerd bent van Cillian Murphy en Tom Hardy): Peaky Blinders.
En Mad Men natuurlijk! O ja, en 5 jaar nadat het hip was, heb ik afgelopen maanden Gossip Girl gekeken. Zo leeg, héérlijk.
Ook al zo'n Netflix pareltje!!
Moet zeggen dat ik sinds Friends niet meer zo gelachen heb om een serie
dinsdag 11 augustus 2015 om 16:36
quote:Renaat88 schreef op 11 augustus 2015 @ 12:55:
Unbreakable Kimmy Schmidt is een you-love-it-or-you-hate-it-gevalletje, maar echt, na drie afleveringen lag ik meer naast de bank dan erop van het lachen.
Ik ben duidelijk van het andere kamp, heb mezelf verplicht om 2 afleveringen te kijken, maar vind het zulke flauwe humor. Hetzelfde geldt voor dat Summercamp gedoe.
Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde, en is er keuze genoeg.
Unbreakable Kimmy Schmidt is een you-love-it-or-you-hate-it-gevalletje, maar echt, na drie afleveringen lag ik meer naast de bank dan erop van het lachen.
Ik ben duidelijk van het andere kamp, heb mezelf verplicht om 2 afleveringen te kijken, maar vind het zulke flauwe humor. Hetzelfde geldt voor dat Summercamp gedoe.
Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde, en is er keuze genoeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 15 augustus 2015 om 16:47

zaterdag 15 augustus 2015 om 17:27

zaterdag 15 augustus 2015 om 18:05

zaterdag 15 augustus 2015 om 20:19

zaterdag 15 augustus 2015 om 23:07
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2015 @ 18:05:
Ik ga nu beginnen met Boss.
Ben heel benieuwd.
http://www.imdb.com/title/tt1833285/
Volgens mij is er geen einde aan die serie.. Effe checken of dat die is.
Ja, geen einde, serie is gecanceld.
Ik ga nu beginnen met Boss.
Ben heel benieuwd.
http://www.imdb.com/title/tt1833285/
Volgens mij is er geen einde aan die serie.. Effe checken of dat die is.
Ja, geen einde, serie is gecanceld.

maandag 17 augustus 2015 om 16:48
Ben dit weekend begonnen aan Orphan Black... heb er nu 4 afleveringen opzitten denk ik. Ik weet nog niet of ik het leuk vind.
Ben ergens wel geïntrigeerd door het verhaal maar het heeft me nog niet zo gegrepen als ik had bij bijv House of Cards.. dat was echt Bingewatchen .. heb ik nu niet zo de behoefte tot.. maar misschien komt het nog
Ben ergens wel geïntrigeerd door het verhaal maar het heeft me nog niet zo gegrepen als ik had bij bijv House of Cards.. dat was echt Bingewatchen .. heb ik nu niet zo de behoefte tot.. maar misschien komt het nog
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

dinsdag 18 augustus 2015 om 07:53
quote:biol schreef op 17 augustus 2015 @ 16:48:
Ben dit weekend begonnen aan Orphan Black... heb er nu 4 afleveringen opzitten denk ik. Ik weet nog niet of ik het leuk vind.
bij orphan black duurde het bij mij ook even, maar daarna heb ik toch echt iedere aflevering gekeken
ik ben nu bezig met masters of sex, ook leuk
grappig om te zien hoe anders sex was in de jaren 50 en hoe weinig ze toen eigenlijk daarover wisten
bij orphan black duurde het bij mij ook even, maar daarna heb ik toch echt iedere aflevering gekeken
ik ben nu bezig met masters of sex, ook leuk
grappig om te zien hoe anders sex was in de jaren 50 en hoe weinig ze toen eigenlijk daarover wisten
woensdag 19 augustus 2015 om 21:33