Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
maandag 17 augustus 2015 om 09:52
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 09:48:
Collega van mij heeft deze afbeelding op het beeldscherm van OHUM geplakt. Zegt OHUM ja maar ik ken geen vragen die over het hart gaan
[afbeelding]
Nee....dit kan niet waar zijn.....
Dat mens is niet gewóón dom, deze is écht zeldzaam dom, mijn hemel zeg
Waar hebben ze die in godesnaam vandaan gehaald?!
Collega van mij heeft deze afbeelding op het beeldscherm van OHUM geplakt. Zegt OHUM ja maar ik ken geen vragen die over het hart gaan
[afbeelding]
maandag 17 augustus 2015 om 13:09
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 09:52:
[...]
Van het uitzendbureau dat adverteert met worden wie je bent.
Toch zijn er meer zeldzame domme dames die niet vooraan stonden toen de hersens werden uitgedeeld.
https://www.youtube.com/watch?v=4sway2zvDH0
[...]
Toch zijn er meer zeldzame domme dames die niet vooraan stonden toen de hersens werden uitgedeeld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 17 augustus 2015 om 13:09
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:06:
Tiefuskriebel hoe heeft die zich zo lang in leven gehouden? Mijn god die is met recht te dom om te skeiten.
Tiefuskriebel hoe heeft die zich zo lang in leven gehouden? Mijn god die is met recht te dom om te skeiten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 17 augustus 2015 om 13:12
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=4sway2zvDH0dit MOET geacteerd zijn.... of ze hebben een pilletje van het een of ander door die drankjes geflikkerd.
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=4sway2zvDH0dit MOET geacteerd zijn.... of ze hebben een pilletje van het een of ander door die drankjes geflikkerd.
maandag 17 augustus 2015 om 13:14
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:11:
Heeft ze soms stiekem een walkman met een bandje waarop instructies staan hoe ze moet ademhalen en hoe een bh sluiting werkt? Ja vast wel
Heeft ze soms stiekem een walkman met een bandje waarop instructies staan hoe ze moet ademhalen en hoe een bh sluiting werkt? Ja vast wel
maandag 17 augustus 2015 om 13:14
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:12:
[...]
dit MOET geacteerd zijn.... of ze hebben een pilletje van het een of ander door die drankjes geflikkerd.Ja
[...]
dit MOET geacteerd zijn.... of ze hebben een pilletje van het een of ander door die drankjes geflikkerd.Ja
maandag 17 augustus 2015 om 13:25
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
[...]
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 17 augustus 2015 om 13:44
Af en toe ben ik ook een sukkel Vanochtend hebben ze spiegels geplaatst tegen de liftwanden van onze liften. Ik ben gedachten stap de lift in en sta met mijn rug tegen de liftwand aan. Dan draai ik mijn hoofd naar rechts en denk ik dat er iemand achter mij staat. Maar dat was dus mijn spiegelbeeld
maandag 17 augustus 2015 om 13:49
quote:Grobbekuiken schreef op 17 augustus 2015 @ 13:48:
Whoehahahahaha!! En jij schrikken zeker! "Tering! Wie is dát dan, weer een nieuwe OHUM?!?!" Ik schrok inderdaad heel erg
Whoehahahahaha!! En jij schrikken zeker! "Tering! Wie is dát dan, weer een nieuwe OHUM?!?!" Ik schrok inderdaad heel erg
maandag 17 augustus 2015 om 13:52
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 23:22:
@ Mel dat zuigt als ze iets lopen te trashen. Ik wordt daar altijd beetje verdrietig van
alsof het in zijn eer wordt aangetast ofzo. Kan het moeilijk uitleggen.Ik voel het precies zo. Als het gejat wordt kan ik nog mee leven,omdat het mooi is en mensen het willen hebben. Maar het stuk maken..?
@ Mel dat zuigt als ze iets lopen te trashen. Ik wordt daar altijd beetje verdrietig van
maandag 17 augustus 2015 om 13:55
quote:pussywillow schreef op 17 augustus 2015 @ 13:51:
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet Char! Beetje uit de buurt blijven vn die Ohum voortaan Ja dat probeer ik helaas blijft zij niet uit mijn buurt
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet Char! Beetje uit de buurt blijven vn die Ohum voortaan Ja dat probeer ik helaas blijft zij niet uit mijn buurt
maandag 17 augustus 2015 om 13:56
maandag 17 augustus 2015 om 13:57