Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Yep, staat er nog
Hier doet ie ut
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Er staat alleen onder elk bericht opeens een extra lijntje? En een stippeltjesknop. Ff checken of die mijn computer laat crashen
Nee, dan gaat hij alleen maar naar de eerste pagina. Véél handiger dan op het 1'tje drukken

Zal wel bedoelt zijn als 'ga naar pagina' maar die doet het dus niet

Ik probeerde om een uur of 11 even te kijken, toen zag ik pas dat er werkzaamheden waren en dat ze om 12 uur weer online zouden zijn. Om 13.00 geprobeerd, ik zat hier hardop te lachen omdat het uiteraard uitgelopen was
quote:OlympeMaxime schreef op 17 augustus 2015 @ 14:37:

Er staat alleen onder elk bericht opeens een extra lijntje? En een stippeltjesknop. Ff checken of die mijn computer laat crashen Stippelknopje is geloof ik "ga naar pagina ..." als ik het net goed heb begrepen. Ze zijn nu bezig ook zoiets op de mobiele versie te zetten. Daar deed ie het al nooit, maar nu is die hele functie verdwenen. Krijg een seintje zegt Mod net als het weer werkt.
....en de mosterTpot is weer omgevallen
Op de laptop doet die stippelknop trouwens bij mij ge :cheer:woon wat ie moet doen!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 14:43
Reden: typo
% gewijzigd
quote:OlympeMaxime schreef op 17 augustus 2015 @ 14:37:

Er staat alleen onder elk bericht opeens een extra lijntje? En een stippeltjesknop. Ff checken of die mijn computer laat crashen Volgens mij is dat extra lijntje alleen als je een quote in jouw post hebt staan. Die stippeltjesknop die zie ik niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 14:43:

[...]

Volgens mij is dat extra lijntje alleen als je een quote in jouw post hebt staan. Die stippeltjesknop die zie ik niet Zit naast paginanummers
Oh wacht die stippeltjesknop zie ik wel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:DorothyParker schreef op 17 augustus 2015 @ 14:40:

[afbeelding]

Haha lekker droog.

Oh, om te quoten moet je tegenwoordig de aanhalingstekens boven het te quoten bericht gebruiken, ipv die eronder.
Tijdje geleden heeft één van jullie een prachtige uitspraak gepost, iets over "....and than I get up and slap you...blablabla...."

Ik weet het niet meer, maar ik heb toen gezegd dat ik dat mijn nieuwe motto wilde maken. Weet iemand nog wat ik bedoel?
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 14:47
Reden: x
% gewijzigd
quote:pussywillow schreef op 17 augustus 2015 @ 14:45:

[...]

Haha lekker droog.

Oh, om te quoten moet je tegenwoordig de aanhalingstekens boven het te quoten bericht gebruiken, ipv die eronder.Ja lekker verwarrend ben je net gewend dat de qouteknop onder het bericht stond zetten ze de qouteknop weer bovenaan
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 14:46:

[...]

Ja lekker verwarrend ben je net gewend dat de qouteknop onder het bericht stond zetten ze de qouteknop weer bovenaan

Dit dus. Ach, dat wordt nog wel grappig, iedereen die verkeerd quote.

Ik voel een citatengate opkomen
Ha, motto's kunnen weer zelf ingevuld worden, kijken of ie het doet!

Eigenlijk.... ziet het forum er weer zo uit als toen ik voor het eerst kwam meelezen, zo, pak em beet, 5 jaar geleden...
Grobje, ben je klaar? Nog 50 posts
Ik heb een keer een nieuwe collega moeten inwerken, die heeft haar proeftijd niet gehaald. Ik heb serieus gedacht dat ze me in de maling nam met de dingen die ze verkondigde cq niet wist:

Ze was er van overtuigd dat er maar één soort insuline was. Als je het in de buik spoot was het snelwerkend, als je het in het been spoot was het langzaamwerkend. Ik kwam daar achter omdat ze met de Novomix 70/30 een hele berekening zat te maken wat in de buik moest en wat in het been moest. En ze blééf er bij, he, ook na uitleg

Ze was werkelijk flabbergasted toen ze hoorde dat de vagina en de urethra TWEE verschillende gaatjes waren in de vulva (vulva had ze sowieso nog nooit van gehoord, zij noemde het geheel de vagina). Dacht dat ik haar in de maling nam, want als je plast komt het toch uit hetzelfde gat als waar zeg maar ... eh... ... de piemel in gaat bij seks? Echt... AFGESTUDEERD. Tragisch, werkelijk. Dat wordt op patienten losgelaten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven