Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Heeft iedereen goed geslapen? Heerlijk met het geluid van de regen tegen de ramen

Het wordt als het goed is lekker herfstig vandaag (volgens mijn weer app). Geniet van deze dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk, ik ruik spontaan weer herfstgeuren buiten (en binnen). Ik heb bijna de neiging om me helemaal op te sluiten binnen met een deken om me heen, maar daar is het nog wat te zomers voor.

Ik heb heerlijk geslapen, wel laat maar dat heb ik weer aan mezelf te danken. Ik heb eindelijk weer met genot een dubbel deken over me heen kunnen trekken en in combinatie met de ventilator die op z'n hoogst stond en een bevroren fles had ik het heerlijk warm. Van dit weer krijg ik echt meer energie! Ik ben zelfs om 7 uur opgestaan!

Geniet jij ook elf12! Welkom nog trouwens

Afgekoeld naar 22, wat is het zonder verwarming binnen lekker!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Wat klinkt dat gezeur op RTL Weer heerlijk, mijn dag kan niet meer stuk! Mogelijk 20-50 mm en aangename temperaturen voor in de zomer en vrijwel geen zon, yes! Zo de ramen maar wagenwijd open doen, koelt lekker af zo!
Ik ben van deze zomer maar van 1 ding blij en dat is: niemand kan zeuren dat het geen zomer is. Maar het zou mij niet verbazen dat als het eenmaal herfst is dat het weer van dit zal zijn: het is hier altijd koud, grijs en het regent vaak plots is de warme zomer en veel zonneschijn van dit jaar helemaal vergeten
Haha, ik word aangesproken op mijn korte kleren. Kan ik het helpen dat ik goed tegen koelte kan en gewoon een T-shirt en korte broek aanheb? Velen vonden het vandaag koud, maar dat zijn denk ik wel de mensen die helemaal vrolijk worden als het in eind oktober nog 18 graden wordt. Oké, het regent wel veel, het is bewolkt en de zon is niet te zien, maar het voelt toch niet koud aan? Zal wel aan mij liggen.

Weesrvoorspelling Ryptsjerk:

Dinsdag 18 graden

Woensdag 20 graden

Donderdag 22 graden

Vrijdag 23 graden

Zaterdag 24 graden

Zondag 23 graden

Valt eigenlijk hartstikke mee, ik dacht dat woensdag ook 22 graden zou worden. Beter dan die 25 en 26 graden die op vrijdag en zaterdag voorspeld waren. Bijna september!
Ik heb het koud en heb spijt dat ik het einde van de zomer wilde zien. Ik zal blij zijn als het van de week weer warm wordt, maar dat komt misschien omdat al mijn warme kleding is opgeborgen zodat ik niets aan kan trekken om me een beetje te verwarmen. In ieder geval. Ik hoop op een Indian summer, tot ver in oktober.
Ja kimmeke, zonnige dagen worden snel vergeten en warme dagen ook door veel mensen. Terwijl ik ze nog goed kan herinneren. Vreemd hé?
Ja Nieuw Topic

Vorig topic kwam ik af en toe langs en zou het leuk vinden om hier ook af en toe mee te babbelen over het weer.

Geen zomerhater want als ik vrij ben kan ik heerlijk genieten in het zonnetje op het strand.

Maar kan ook genieten van de herfst en de winter. En stiekem heb ik tussendoor deze zomer wel verlangd naar dit soort dagen omdat ik heel moe was en gewoon zin had in een dagje bank en netflix. Kan natuurlijk ook gewoon op een zomerse dag, maar op de een of andere manier heb ik dan het gevoel dat het zonde van de dag is omdat ik met dat zonnetje ook buiten had kunnen zijn.
Babbel maar lekker mee hoor swanlady
Iedereen welkom hier hoor. schrijf maar mee swanlady.

Vandaag goed te doen. Het is iets koeler. Ik heb nog steeds geen jas aan.

Was wel blij gisteren, lekker snel donker. We schieten op. Ook al wordt het nog zo warm, de zo'n schijnt niet meer tot half 11. God zij dank.
Gezellig!

Heb ook lekker met raampje open geslapen, totdat de krantenbezorgers met de brommers kwamen. Dan doe ik 'm weer dicht. Word helaas snel wakker van geluiden.

En nu perfect weer om met een kop thee sollicitatiebrieven te schrijven.
Niets Indian Summer eind september wil ik herfst zien dan heeft de zomer lang genoeg geduurd

Alle geluk dat het vanaf mogen de zon 2 min eerder ondergaat weg met lange zonnige dagen
Kamertemperatuur gaat richting de 20, en de wintertruien zitten in de was.
Ik heb geen idee waarom je dit hier komt vertellen dat is meer voor de zomerliefhebbers topic om te klagen dat het te koud is
Het lijstje voor jouw regio ziet er goed uit Sebastiaan! Beter dan hier in ieder geval.

Bromelia, 20 graden zou heerlijk zijn Tegen de tijd dat je truien overigens droog zijn, is het weer 25-30 graden Maar altijd fijn om ze weer van stal te halen! Ik kijk af en toe ook even naar de kerstboom op zolder..
quote:Bromelia schreef op 17 augustus 2015 @ 13:52:

Kamertemperatuur gaat richting de 20, en de wintertruien zitten in de was.20?! Wow, hier is het nog steeds 22 graden. Mag wel een graadje minder op zijn minst voor mij.
quote:kimmeke1983 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:52:

Niets Indian Summer eind september wil ik herfst zien dan heeft de zomer lang genoeg geduurd

Alle geluk dat het vanaf mogen de zon 2 min eerder ondergaat weg met lange zonnige dagen Joh, wees blij.Als er een Indian summer komt dan kan je tenminste nog een maandje langer klagen. Wat is mooier dan dat.
Nou, die Indian Summer duurde vorig najaar tot december, dus daar ga ik nog maar even niet aan denken!
Binnen dan hé, buiten is het 17.

Nou jen, volgens weersites wordt het hier net zo warm is als in het zuiden komende week! Alleen zaterdag wordt het hier een paar graden koeler.
Btw vorige winter sloeg kwa winter natuurlijk helemaal nergens op. Het zou leuk zijn als we deze winter weer eens zouden kunnen schaatsen . Sneeuw vind ik alleen leuk als ik vrij ben, want ben niet zo'n held met rijden door sneeuw.

[img]http://static.natgeofoto.nl/pictures/ge ... 147010.jpg[/img]
quote:Cateautje schreef op 17 augustus 2015 @ 14:09:

[...]

Joh, wees blij.Als er een Indian summer komt dan kan je tenminste nog een maandje langer klagen. Wat is mooier dan dat. Dat is het juist ik wil niet klagen ik wil een andere groep horen klagen
quote:Bromelia schreef op 17 augustus 2015 @ 14:29:

\.....Dankje, heb meteen plaatjes plakken aangevraagd
Eens met kimmeke1983 en Jen16. Ik wil geen Indian Summer zien dit jaar, dat hebben we al genoeg gehad de voorgaande jaren!
Af en toe eens een na zomerdag oké maar vorig jaar op 1 November was het nog 21 graden dat is toch te belachelijk voor woorden! Dat zou hetzelfde zijn dat het op 1 Juli nog 2 graden is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven