Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

maandag 17 augustus 2015 om 07:33
Wat heerlijk, ik ruik spontaan weer herfstgeuren buiten (en binnen). Ik heb bijna de neiging om me helemaal op te sluiten binnen met een deken om me heen, maar daar is het nog wat te zomers voor.
Ik heb heerlijk geslapen, wel laat maar dat heb ik weer aan mezelf te danken. Ik heb eindelijk weer met genot een dubbel deken over me heen kunnen trekken en in combinatie met de ventilator die op z'n hoogst stond en een bevroren fles had ik het heerlijk warm. Van dit weer krijg ik echt meer energie! Ik ben zelfs om 7 uur opgestaan!
Geniet jij ook elf12! Welkom nog trouwens
Afgekoeld naar 22, wat is het zonder verwarming binnen lekker!
Ik heb heerlijk geslapen, wel laat maar dat heb ik weer aan mezelf te danken. Ik heb eindelijk weer met genot een dubbel deken over me heen kunnen trekken en in combinatie met de ventilator die op z'n hoogst stond en een bevroren fles had ik het heerlijk warm. Van dit weer krijg ik echt meer energie! Ik ben zelfs om 7 uur opgestaan!
Geniet jij ook elf12! Welkom nog trouwens
Afgekoeld naar 22, wat is het zonder verwarming binnen lekker!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
maandag 17 augustus 2015 om 08:56
maandag 17 augustus 2015 om 09:51
Ik ben van deze zomer maar van 1 ding blij en dat is: niemand kan zeuren dat het geen zomer is. Maar het zou mij niet verbazen dat als het eenmaal herfst is dat het weer van dit zal zijn: het is hier altijd koud, grijs en het regent vaak plots is de warme zomer en veel zonneschijn van dit jaar helemaal vergeten
maandag 17 augustus 2015 om 13:17
Haha, ik word aangesproken op mijn korte kleren. Kan ik het helpen dat ik goed tegen koelte kan en gewoon een T-shirt en korte broek aanheb? Velen vonden het vandaag koud, maar dat zijn denk ik wel de mensen die helemaal vrolijk worden als het in eind oktober nog 18 graden wordt. Oké, het regent wel veel, het is bewolkt en de zon is niet te zien, maar het voelt toch niet koud aan? Zal wel aan mij liggen.
Weesrvoorspelling Ryptsjerk:
Dinsdag 18 graden
Woensdag 20 graden
Donderdag 22 graden
Vrijdag 23 graden
Zaterdag 24 graden
Zondag 23 graden
Valt eigenlijk hartstikke mee, ik dacht dat woensdag ook 22 graden zou worden. Beter dan die 25 en 26 graden die op vrijdag en zaterdag voorspeld waren. Bijna september!
Weesrvoorspelling Ryptsjerk:
Dinsdag 18 graden
Woensdag 20 graden
Donderdag 22 graden
Vrijdag 23 graden
Zaterdag 24 graden
Zondag 23 graden
Valt eigenlijk hartstikke mee, ik dacht dat woensdag ook 22 graden zou worden. Beter dan die 25 en 26 graden die op vrijdag en zaterdag voorspeld waren. Bijna september!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

maandag 17 augustus 2015 om 13:23
Ik heb het koud en heb spijt dat ik het einde van de zomer wilde zien. Ik zal blij zijn als het van de week weer warm wordt, maar dat komt misschien omdat al mijn warme kleding is opgeborgen zodat ik niets aan kan trekken om me een beetje te verwarmen. In ieder geval. Ik hoop op een Indian summer, tot ver in oktober.

maandag 17 augustus 2015 om 13:37
Ja Nieuw Topic
Vorig topic kwam ik af en toe langs en zou het leuk vinden om hier ook af en toe mee te babbelen over het weer.
Geen zomerhater want als ik vrij ben kan ik heerlijk genieten in het zonnetje op het strand.
Maar kan ook genieten van de herfst en de winter. En stiekem heb ik tussendoor deze zomer wel verlangd naar dit soort dagen omdat ik heel moe was en gewoon zin had in een dagje bank en netflix. Kan natuurlijk ook gewoon op een zomerse dag, maar op de een of andere manier heb ik dan het gevoel dat het zonde van de dag is omdat ik met dat zonnetje ook buiten had kunnen zijn.
Vorig topic kwam ik af en toe langs en zou het leuk vinden om hier ook af en toe mee te babbelen over het weer.
Geen zomerhater want als ik vrij ben kan ik heerlijk genieten in het zonnetje op het strand.
Maar kan ook genieten van de herfst en de winter. En stiekem heb ik tussendoor deze zomer wel verlangd naar dit soort dagen omdat ik heel moe was en gewoon zin had in een dagje bank en netflix. Kan natuurlijk ook gewoon op een zomerse dag, maar op de een of andere manier heb ik dan het gevoel dat het zonde van de dag is omdat ik met dat zonnetje ook buiten had kunnen zijn.

maandag 17 augustus 2015 om 13:43

maandag 17 augustus 2015 om 14:01
Het lijstje voor jouw regio ziet er goed uit Sebastiaan! Beter dan hier in ieder geval.
Bromelia, 20 graden zou heerlijk zijn Tegen de tijd dat je truien overigens droog zijn, is het weer 25-30 graden Maar altijd fijn om ze weer van stal te halen! Ik kijk af en toe ook even naar de kerstboom op zolder..
Bromelia, 20 graden zou heerlijk zijn Tegen de tijd dat je truien overigens droog zijn, is het weer 25-30 graden Maar altijd fijn om ze weer van stal te halen! Ik kijk af en toe ook even naar de kerstboom op zolder..
maandag 17 augustus 2015 om 14:02

maandag 17 augustus 2015 om 14:09
quote:kimmeke1983 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:52:
Niets Indian Summer eind september wil ik herfst zien dan heeft de zomer lang genoeg geduurd
Alle geluk dat het vanaf mogen de zon 2 min eerder ondergaat weg met lange zonnige dagen Joh, wees blij.Als er een Indian summer komt dan kan je tenminste nog een maandje langer klagen. Wat is mooier dan dat.
Niets Indian Summer eind september wil ik herfst zien dan heeft de zomer lang genoeg geduurd
Alle geluk dat het vanaf mogen de zon 2 min eerder ondergaat weg met lange zonnige dagen Joh, wees blij.Als er een Indian summer komt dan kan je tenminste nog een maandje langer klagen. Wat is mooier dan dat.
maandag 17 augustus 2015 om 14:18

maandag 17 augustus 2015 om 14:28
Btw vorige winter sloeg kwa winter natuurlijk helemaal nergens op. Het zou leuk zijn als we deze winter weer eens zouden kunnen schaatsen . Sneeuw vind ik alleen leuk als ik vrij ben, want ben niet zo'n held met rijden door sneeuw.
[img]http://static.natgeofoto.nl/pictures/ge ... 147010.jpg[/img]
[img]http://static.natgeofoto.nl/pictures/ge ... 147010.jpg[/img]
maandag 17 augustus 2015 om 14:31