Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 18 augustus 2015 @ 16:46:

[...]

dat zou inhouden dat een ip-ban/permaban bij jou niet werkt?Geen idee hoe ze dat zouden willen doen. Ik ben echt een nitwit, het is dat een forummer me eens had verteld dat het ip-adres regelmatig verandert. Hier kwam ik erachter dat dat per provider anders is. Dus ik heb mijn apparaten een paar keer gecontroleerd en ja, het wisselt regelmatig én alle apparaten hebben allemaal een eigen adres. Misschien is dat wel de reden dat mensen met een perma makkelijk terug kunnen komen?
quote:hatsetats schreef op 17 augustus 2015 @ 20:40:

[...]

Zijn? Haar.De enige mod van wie ik ooit per ongeluk een naam heb gezien was toch echt een man .
2 van de juniors zijn iig vrouwen
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 augustus 2015 @ 17:27:

[...]

De enige mod van wie ik ooit per ongeluk een naam heb gezien was toch echt een man .Dit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:rosemetijs schreef op 18 augustus 2015 @ 17:29:

2 van de juniors zijn iig vrouwen Maar die worden uit een heel andere database gerekruteerd dan de mods

[...]

De enige mod van wie ik ooit per ongeluk een naam heb gezien was toch echt een man .De schok is nog steeds zo groot dat ik niet verder wil gaan dan een Het. Of De.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Je IP adres wat je toegewezen krijgt van je provider, veranderd bijna niet. Omdat je router continu aanstaat. Zet je die voor een paar weken uit, dan is de kans groot dat het veranderd. Maar dat is zelfs ook niet meer zeker. Dat ligt aan de provider die je hebt.

Dat je IP adres steeds veranderd klopt, maar dit is je lokale IP adres. Dit is het IP adres wat de router aan jou pc toekent. En dat zie jij wel wisselen, maar gaat niet het internet op. Viva krijgt dus 1 IP adres van jou, en niet de wisselende die jij steeds ziet.

[...]

De enige mod van wie ik ooit per ongeluk een naam heb gezien was toch echt een man .Nou, wat een man...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vond het anders een leukerd.
IP ban kan, maar er zit een klein risico aan. Als je toch een ander IP adres krijgt toegewezen door je provider, dan zou je toch op Viva kunnen, omdat je IP adres op dat moment wel veranderd is. Dat gebeurd dus niet meer zo vaak.
Gewoon niet zo vaak wisselen van nick, heb je dat gezeur ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bijna alle providers werken met een statisch ip adres. En het is zo als Elfje al zegt, jij ziet via jouw router wel steeds twee andere eindnummers, maar je gaat toch echt met een en hetzelfde ip het internet op. Je kan je ip wel verbloemen via proxy's enzo, maar dat gaat dan via zoveel omleidingen dat je vijf minuten zit te wachten tot een site is geladen. Gewoon netjes gedragen dan hoef je al dit soort fratsen niet uit te halen .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Nouschi schreef op 18 augustus 2015 @ 21:43:

Gewoon niet zo vaak wisselen van nick, heb je dat gezeur ook niet.

Ik kan me voorstellen dat je van nick veranderd als je bent herkend en je nogal gevoelige prive informatie hebt gedeeld op het forum. Maar voor de leuk, nee, ik ben ook best wel gehecht geraakt aan deze nick .

Ik zou zelf trouwens niet gauw intieme of privé informatie op het forum delen.
quote:Alixane schreef op 18 augustus 2015 @ 22:01:

Bijna alle providers werken met een statisch ip adres. En het is zo als Elfje al zegt, jij ziet via jouw router wel steeds twee andere eindnummers, maar je gaat toch echt met een en hetzelfde ip het internet op. Je kan je ip wel verbloemen via proxy's enzo, maar dat gaat dan via zoveel omleidingen dat je vijf minuten zit te wachten tot een site is geladen. Gewoon netjes gedragen dan hoef je al dit soort fratsen niet uit te halen .Maar het probleem was nu juist dat twee mensen zich netjes gedroegen, maar wel vanaf 1 IP-adres.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 18 augustus 2015 @ 22:27:

[...]

Maar het probleem was nu juist dat twee mensen zich netjes gedroegen, maar wel vanaf 1 IP-adres.Twee forummers in één huis

is voor de mods

niet pluis
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 augustus 2015 @ 22:34:

[...]

Twee forummers in één huis

is voor de mods

niet pluis
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Maar het probleem was nu juist dat twee mensen zich netjes gedroegen, maar wel vanaf 1 IP-adres.Kijk, het is al jaren hier op het forum bekend dat je niet mag dubbelnicken, maar er zijn uitzonderingen. Om verwarring te voorkomen kun je toch even een mailtje naar de mods sturen om het uit te leggen? Hoe moeten de mods nu ruiken dat het om partners of huisgenoten gaat?
quote:Alixane schreef op 18 augustus 2015 @ 22:05:

[...]

Ik kan me voorstellen dat je van nick veranderd als je bent herkend en je nogal gevoelige prive informatie hebt gedeeld op het forum. Maar voor de leuk, nee, ik ben ook best wel gehecht geraakt aan deze nick .

Ik zou zelf trouwens niet gauw intieme of privé informatie op het forum delen.Ik deel hier niks wat ik niet achter de mangel met mijn collega zal bespreken. Het zal me dus een rooie rotzorg zijn of ze me herkennen of niet.
quote:Alixane schreef op 18 augustus 2015 @ 22:40:

[...]

Kijk, het is al jaren hier op het forum bekend dat je niet mag dubbelnicken, maar er zijn uitzonderingen. Om verwarring te voorkomen kun je toch even een mailtje naar de mods sturen om het uit te leggen? Hoe moeten de mods nu ruiken dat het om partners of huisgenoten gaat?Precies! Ik snap de commotie ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Alixane schreef op 18 augustus 2015 @ 22:40:

[...]

Kijk, het is al jaren hier op het forum bekend dat je niet mag dubbelnicken, maar er zijn uitzonderingen. Om verwarring te voorkomen kun je toch even een mailtje naar de mods sturen om het uit te leggen? Hoe moeten de mods nu ruiken dat het om partners of huisgenoten gaat?Mods gaan niet zomaar IP's en nicks checken, waarom is hun aandacht dan naar die nicks gegaan op dat sprookjestopic?
Je bent zelf een theepot
Ja maar LV jij bent ook een stoer wijfie

[...]

Maar het probleem was nu juist dat twee mensen zich netjes gedroegen, maar wel vanaf 1 IP-adres.Dat was bekend bij de rest van de forummers daar?
quote:SuzanneSuus schreef op 18 augustus 2015 @ 22:46:

[...]

Mods gaan niet zomaar IP's en nicks checken, waarom is hun aandacht dan naar die nicks gegaan op dat sprookjestopic?Het gaat er toch niet om waarom er actie is gezet op het dubbelnicken? Dat er gestaft is geloof ik wel, maar je kan dan wel gaan klagen en zeuren tegen de mods maar die ondernemen gewoon actie volgens de regels. Als je dit wilt voorkomen dan mail je van te voren waarom er met twee nicks vanaf hetzelfde ip adres wordt geforumd.
quote:Alixane schreef op 18 augustus 2015 @ 22:49:

[...]

Het gaat er toch niet om waarom er actie is gezet op het dubbelnicken? Dat er gestaft is geloof ik wel, maar je kan dan wel gaan klagen en zeuren tegen de mods maar die ondernemen gewoon actie volgens de regels. Als je dit wilt voorkomen dan mail je van te voren waarom er met twee nicks vanaf hetzelfde ip adres wordt geforumd.Stel dat jij en ik in 1 huis wonen en we posten zoals nu, dan zal er toch geen verdenking komen op zgn dubbelnicken? Waarom is er gestaft dan in dat sprookjesboos?
Je bent zelf een theepot
quote:Alixane schreef op 18 augustus 2015 @ 22:49:

[...]

Het gaat er toch niet om waarom er actie is gezet op het dubbelnicken? Dat er gestaft is geloof ik wel, maar je kan dan wel gaan klagen en zeuren tegen de mods maar die ondernemen gewoon actie volgens de regels. Als je dit wilt voorkomen dan mail je van te voren waarom er met twee nicks vanaf hetzelfde ip adres wordt geforumd.Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven