Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 augustus 2015 om 10:10
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 08:31:
[...]
Tuurlijk maar het zou toch best lullig zijn als bijvoorbeeld jij een ban krijgt omdat je man die hier ook een nick heeft op hetzelfde topic als jij post?
Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.Dit dus, heel goed dat ze het in de gaten houden maar het kan echt anders.
[...]
Tuurlijk maar het zou toch best lullig zijn als bijvoorbeeld jij een ban krijgt omdat je man die hier ook een nick heeft op hetzelfde topic als jij post?
Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.Dit dus, heel goed dat ze het in de gaten houden maar het kan echt anders.
woensdag 19 augustus 2015 om 13:33
woensdag 19 augustus 2015 om 13:46
woensdag 19 augustus 2015 om 13:59
quote:Moiren_ schreef op 19 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Dat. Ik neem toch aan dat de boedel verscheept moet worden, huis verkocht/huur opgezegd, verzekeringen opzeggen en daar afsluiten enz.
Nee joh dat regelen mommy en daddy vast wel en die regelen ook vast een inboedel en huis daar..
Geen probleem in de USA kan alles..
Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden..
[...]
Dat. Ik neem toch aan dat de boedel verscheept moet worden, huis verkocht/huur opgezegd, verzekeringen opzeggen en daar afsluiten enz.
Nee joh dat regelen mommy en daddy vast wel en die regelen ook vast een inboedel en huis daar..
Geen probleem in de USA kan alles..
Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden..
woensdag 19 augustus 2015 om 16:05
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 08:31:
[...]
Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.Dan moet je dat duidelihk aangeven bij de mods.
[...]
Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.Dan moet je dat duidelihk aangeven bij de mods.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 19 augustus 2015 om 16:15
Dag Roos!
Goed maar enorm druk met zorg rondom ouders, mèn wat een gedoe. Het loopt wel hoor en er wordt flink doorgepakt maar pffff. Hele goede wijkvpk en helaas suffe huisarts ( maar die is ff bij zijn lurven gegrepen door haar en mij)
En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken
Goed maar enorm druk met zorg rondom ouders, mèn wat een gedoe. Het loopt wel hoor en er wordt flink doorgepakt maar pffff. Hele goede wijkvpk en helaas suffe huisarts ( maar die is ff bij zijn lurven gegrepen door haar en mij)
En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken
Je bent zelf een theepot
woensdag 19 augustus 2015 om 16:24
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 16:15:
Dag Roos!
Heel veel sterkte met het gedoe rond je ouders. Wel fijn dat het loopt, maar wat een stress zal dat opleveren voor jou.
Nog even volhouden dus.
Dag Roos!
Heel veel sterkte met het gedoe rond je ouders. Wel fijn dat het loopt, maar wat een stress zal dat opleveren voor jou.
Nog even volhouden dus.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 19 augustus 2015 om 17:13
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 16:15:
Dag Roos!
En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken Suus, ik had dit per ongeluk in het modtopic gezet. Maar wat leuk dat je renovatie eindelijk is begonnen. Af en toe zul je wel balen van al de troep, maar uiteindelijk wordt het heel mooi en ben je er blij mee.
Dag Roos!
En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken Suus, ik had dit per ongeluk in het modtopic gezet. Maar wat leuk dat je renovatie eindelijk is begonnen. Af en toe zul je wel balen van al de troep, maar uiteindelijk wordt het heel mooi en ben je er blij mee.