Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 08:31:

[...]

Tuurlijk maar het zou toch best lullig zijn als bijvoorbeeld jij een ban krijgt omdat je man die hier ook een nick heeft op hetzelfde topic als jij post?

Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.Dit dus, heel goed dat ze het in de gaten houden maar het kan echt anders.
Wil iemand me waarschuwen als de geheime vlucht geland is?
quote:bankje schreef op 19 augustus 2015 @ 13:07:

Wil iemand me waarschuwen als de geheime vlucht geland is? Waar waar waar?
quote:bankje schreef op 19 augustus 2015 @ 13:07:

Wil iemand me waarschuwen als de geheime vlucht geland is? Niemand begrijpt het topic
quote:Honeymoonquiz schreef op 19 augustus 2015 @ 13:13:

[...]

Niemand begrijpt het topic Welk topic?
Ah ik zie het al..
Ah, Mom and Dad.
Life is short. Eat dessert first.
En nu blijf ik weer braaf op mijn handen zitten..
Ze heeft al eerder een topic gehad en ze houdt stand. Toen werd ook al meteen troll geroepen, maar ze is of echt of ze valt niet snel door de mand dit keer.
quote:doornroosje9 schreef op 19 augustus 2015 @ 13:20:

Ah, Mom and Dad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 19 augustus 2015 @ 13:26:

Ze heeft al eerder een topic gehad en ze houdt stand. Toen werd ook al meteen troll geroepen, maar ze is of echt of ze valt niet snel door de mand dit keer.Ik gok het laatste,die Chaa,de disneyprinses etc hadden ook meerdere topics..
Zelfs ik werd achterdochtig Alsof emigreren met een enkele reis boeken geregeld is.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:nederlandsevrouw schreef op 19 augustus 2015 @ 13:35:

Zelfs ik werd achterdochtig Alsof emigreren met een enkele reis boeken geregeld is.Dat. Ik neem toch aan dat de boedel verscheept moet worden, huis verkocht/huur opgezegd, verzekeringen opzeggen en daar afsluiten enz.
quote:Moiren_ schreef op 19 augustus 2015 @ 13:46:

[...]

Dat. Ik neem toch aan dat de boedel verscheept moet worden, huis verkocht/huur opgezegd, verzekeringen opzeggen en daar afsluiten enz.

Nee joh dat regelen mommy en daddy vast wel en die regelen ook vast een inboedel en huis daar..

Geen probleem in de USA kan alles..

Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden..
Mom and dad regelen alles, handig toch?
quote:Honeymoonquiz schreef op 19 augustus 2015 @ 14:01:

Mom and dad regelen alles, handig toch?Ik wil ook zo'n mom and dad in the States..
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 14:04:

[...]

Ik wil ook zo'n mom and dad in the States.. Lijkt me ook wel lekker.
quote:Moiren_ schreef op 19 augustus 2015 @ 14:23:

[...]

Lijkt me ook wel lekker.En een kind van een stoere Aussie
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 15:40:

[...]

En een kind van een stoere AussieTerwijl je nog bij mom and dad woont.
.
Hey, Suus, hoe gaat het met je?
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 08:31:

[...]

Tuurlijk maar het zou toch best lullig zijn als bijvoorbeeld jij een ban krijgt omdat je man die hier ook een nick heeft op hetzelfde topic als jij post?

Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.Dan moet je dat duidelihk aangeven bij de mods.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dag Roos!

Goed maar enorm druk met zorg rondom ouders, mèn wat een gedoe. Het loopt wel hoor en er wordt flink doorgepakt maar pffff. Hele goede wijkvpk en helaas suffe huisarts ( maar die is ff bij zijn lurven gegrepen door haar en mij)

En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 16:15:

Dag Roos!

Goed maar enorm druk met zorg rondom ouders, mèn wat een gedoe. Het loopt wel hoor en er wordt flink doorgepakt maar pffff. Hele goede wijkvpk en helaas suffe huisarts ( maar die is ff bij zijn lurven gegrepen door haar en mij)

En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken

Heel veel sterkte met het gedoe rond je ouders. Wel fijn dat het loopt, maar wat een stress zal dat opleveren voor jou.

Nog even volhouden dus.
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 16:15:

Dag Roos!

En!! de renovatie is begonnen hier. Dat is ook gedoe, stof en lawaai maar prima werklui. Nog 10 weken Suus, ik had dit per ongeluk in het modtopic gezet. Maar wat leuk dat je renovatie eindelijk is begonnen. Af en toe zul je wel balen van al de troep, maar uiteindelijk wordt het heel mooi en ben je er blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven