Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 18:31:

Ah, ok

Suus moet een bril

Krijg je de zoen van mij:

De bril wordt me dan weer te duur
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2015 @ 18:30:

[...]

Die eerste (zoen) heb ik niet lijkt welIk heb die ook niet volgens mij.
Toch fijn dat een 16 jarige ons even komt vertellen dat niet alles op internet echt is.

Ik heb ze allemaal volgens mij Maar de lijst met wensen was nog veel langer, dus ik hoop dat die er ook nog bijkomen!
quote:Honeymoonquiz schreef op 19 augustus 2015 @ 18:35:

[...]

Ik heb die ook niet volgens mij.En ik hou niet zo van zoenen, dus waarom heb ik em dan wel? Sadistisch trekje van de TD?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 19 augustus 2015 @ 18:43:

Toch fijn dat een 16 jarige ons even komt vertellen dat niet alles op internet echt is.

Ach joh, het kind wilde gewoon even haar ervaring kwijt, als dat al niet meer mag. Ze schrijft tenminste behoorlijk en ze is ook zo slim geweest om niet onmiddellijk al haar zakcentjes naar verweggistan over te maken voor een niet-bestaande dansopleiding.

En laten we wel wezen: de ervaring op het Vivaforum heeft uitgewezen dat er meer dan voldoende volwassen mensen zijn die wel alles geloven en bijvoorbeeld geld over gaan maken naar trollen-met-een-zielige-OP. Ik roep maar wat hoor. Dus zo raar is haar waarschuwing niet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 19:03:

[...]

Ach joh, het kind wilde gewoon even haar ervaring kwijt, als dat al niet meer mag. Ze schrijft tenminste behoorlijk en ze is ook zo slim geweest om niet onmiddellijk al haar zakcentjes naar verweggistan over te maken voor een niet-bestaande dansopleiding.

En laten we wel wezen: de ervaring op het Vivaforum heeft uitgewezen dat er meer dan voldoende volwassen mensen zijn die wel alles geloven en bijvoorbeeld geld over gaan maken naar trollen-met-een-zielige-OP. Ik roep maar wat hoor. Dus zo raar is haar waarschuwing niet.O dat zeker dat is de afgelopen jaren meerdere keren gebeurd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 19:03:

[...]

En laten we wel wezen: de ervaring op het Vivaforum heeft uitgewezen dat er meer dan voldoende volwassen mensen zijn die wel alles geloven en bijvoorbeeld geld over gaan maken naar trollen-met-een-zielige-OP. Ik roep maar wat hoor. Dus zo raar is haar waarschuwing niet.Ik ben gewoon erg tegen 16 jarigen hier. Alles onder de 20 erger ik me mateloos aan
Hebben we nou serieus maar 7 (zeven) nieuwe smiechels?
quote:Wompie schreef op 19 augustus 2015 @ 19:30:

Hebben we nou serieus maar 7 (zeven) nieuwe smiechels? [afbeelding]Wie het kleine niet eert..
quote:Moiren_ schreef op 19 augustus 2015 @ 19:27:

[...]

Ik ben gewoon erg tegen 16 jarigen hier. Alles onder de 20 erger ik me mateloos aan Ik niet. Zo lang ze maar normaal doen en niet al te veel breezertaal gebruiken. Maar die eis stel ik eigenlijk aan alle leeftijdsgroepen .
Deze is toch ook nieuw??
quote:cijfernerd schreef op 19 augustus 2015 @ 19:47:

Deze is toch ook nieuw??
quote:cijfernerd schreef op 19 augustus 2015 @ 19:47:

Deze is toch ook nieuw??Jij zal het wel jammer vinden dat deze niet door de selctie is gekomen hè
quote:Wompie schreef op 19 augustus 2015 @ 19:52:

[...]

Jij zal het wel jammer vinden dat deze niet door de selctie is gekomen hè [img]http://www.heathledgerplanet.com/forum/ ... anking.gif[/img]Nou,ik als brave cijfernerd zou echt niet weten wat dit icoontje betekent.
Ik kan er niks aan doen en heb in t topic op mijn handen gezeten maar ik moest zo lachen om de paardentaxi.
quote:Wompie schreef op 19 augustus 2015 @ 19:30:

Hebben we nou serieus maar 7 (zeven) nieuwe smiechels? [afbeelding]Hoe kan dat nou. Ik heb er maar 3
Paardentaxi?
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2015 @ 20:28:

Ik kan er niks aan doen en heb in t topic op mijn handen gezeten maar ik moest zo lachen om de paardentaxi. Paardentaxi?
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2015 @ 20:28:

Ik kan er niks aan doen en heb in t topic op mijn handen gezeten maar ik moest zo lachen om de paardentaxi.

Dat hele topic rammelt aan alle kanten.

Ik ken geen verloskundige die een dag later tijd heeft, tenzij het spoed is.
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

Deze toch??
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, 6 hadden we al.
quote:Enn schreef op 19 augustus 2015 @ 20:31:

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

Deze toch??

Die een na laatste was er toch al?

Welk topic?!?!?!
quote:Sidroht schreef op 19 augustus 2015 @ 20:38:

Welk topic?!?!?!Je bedoelt het 'rammelende' topic? Dat is die zwangere van de Australische vriend met een reisroute door denemarken, dan even in Groenland kijken en zo door naar zweden. Te paard.

Zwanger na wereldreis
anoniem_205622 wijzigde dit bericht op 19-08-2015 20:47
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Oh die. Geleuf ik geen zak van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven