Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 15 september 2008 om 20:00
Klinkt goed SD! *gaat meeduimen, want vindt dat SD moet blijven forummen.... hoopt dus puur uit eigenbelang dat SD die baan krijgt!*
Was te laat om je succes te wensen , maar had een plotselinge vlaag van Groene Vingers . Nadat ik 40liter potgrond had versleept (van Intratuin naar auto, van auto naar huis... terwijl ik eigenlijk niet snapte... waaaarrrrrom 40 liter... ), heb ik planten binnen verpot (na deskundige uitleg van PrinsesseMoeder afgelopen weekend)
Ennn... Ik ben bij de Ikea geweest
Score:
- 2 planten voor op m'n kantoor
- bewaaardoosjes
- gordijnen
- 1 gieter
Ik bedacht me dat ik nog leuke ikealijstjes heb. Nu nog even leuke plaatjes zoeken, en dan kunnen die ook mee naar het werk!
*prinses zorgt er op alle mogelijke manieren voor dat het werk leuker gaat worden! Jummy's, Ikea's, alles wordt in de strijd gegooid *
Was te laat om je succes te wensen , maar had een plotselinge vlaag van Groene Vingers . Nadat ik 40liter potgrond had versleept (van Intratuin naar auto, van auto naar huis... terwijl ik eigenlijk niet snapte... waaaarrrrrom 40 liter... ), heb ik planten binnen verpot (na deskundige uitleg van PrinsesseMoeder afgelopen weekend)
Ennn... Ik ben bij de Ikea geweest
Score:
- 2 planten voor op m'n kantoor
- bewaaardoosjes
- gordijnen
- 1 gieter
Ik bedacht me dat ik nog leuke ikealijstjes heb. Nu nog even leuke plaatjes zoeken, en dan kunnen die ook mee naar het werk!
*prinses zorgt er op alle mogelijke manieren voor dat het werk leuker gaat worden! Jummy's, Ikea's, alles wordt in de strijd gegooid *
Peas on earth!
maandag 15 september 2008 om 20:01
Dat BE gevoel heb ik ook!Hihi!
Ik ben ook weer voor een half jaar van de tandarts af. Was helegaar niks mis met mijn tanden (mocht ook wel eens na al die uren die ik daar als puber op de stoel heb gelegen)!
Danspartnertechnischerwijs heb ik misschien zelfs wel een huisgenoot. Ik moet over een poos mn huis uit en ik heb nog geen nieuw stekkie. Kopen ga ik voorlopig nog ff niet doen, en danspartner heeft een iets te duur huis nu zn ex is vertrokken. Hij had misschien nog wel (tijdelijk) een kamertje over.
Zo, nu ga ik in bad!!
Ik ben ook weer voor een half jaar van de tandarts af. Was helegaar niks mis met mijn tanden (mocht ook wel eens na al die uren die ik daar als puber op de stoel heb gelegen)!
Danspartnertechnischerwijs heb ik misschien zelfs wel een huisgenoot. Ik moet over een poos mn huis uit en ik heb nog geen nieuw stekkie. Kopen ga ik voorlopig nog ff niet doen, en danspartner heeft een iets te duur huis nu zn ex is vertrokken. Hij had misschien nog wel (tijdelijk) een kamertje over.
Zo, nu ga ik in bad!!
maandag 15 september 2008 om 20:11
Op verzoek!
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 1 jaar
- Langste relatie ? 9 jaar
- Kortste relatie? Week?
- Regio? Noord-Brabant
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7
- Sterrenbeeld ? Schorpioen
- Kinderen of kinderwens ? Nee, ja
- Hobby's (speciaal voor Q) Dit forum?
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 1 jaar
- Langste relatie ? 9 jaar
- Kortste relatie? Week?
- Regio? Noord-Brabant
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7
- Sterrenbeeld ? Schorpioen
- Kinderen of kinderwens ? Nee, ja
- Hobby's (speciaal voor Q) Dit forum?
maandag 15 september 2008 om 20:12
Mij zegt dat lijstje niet zo veel eerlijk gezegd. Nieuwkomers moeten het blijkbaar invullen maar de lijstjes van de langer meeschrijvenden zijn nergens meer te zien; die zijn ergens diep in de forumhistorie weggezakt. Dus het is een beetje asymmetrisch en ik vind het een drempel opwerpen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 15 september 2008 om 20:12
maandag 15 september 2008 om 20:17
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 20:12:
Mij zegt dat lijstje niet zo veel eerlijk gezegd. Nieuwkomers moeten het blijkbaar invullen maar de lijstjes van de langer meeschrijvenden zijn nergens meer te zien; die zijn ergens diep in de forumhistorie weggezakt. Dus het is een beetje asymmetrisch en ik vind het een drempel opwerpen.Heb altijd geleerd dat ik naar vrouwen moet luisteren dus daarom maar ingevuld.
Mij zegt dat lijstje niet zo veel eerlijk gezegd. Nieuwkomers moeten het blijkbaar invullen maar de lijstjes van de langer meeschrijvenden zijn nergens meer te zien; die zijn ergens diep in de forumhistorie weggezakt. Dus het is een beetje asymmetrisch en ik vind het een drempel opwerpen.Heb altijd geleerd dat ik naar vrouwen moet luisteren dus daarom maar ingevuld.
maandag 15 september 2008 om 20:22
En als ik dan toch over het Singles topic bezig ben: ik vind het tegenwoordig veel leuker en levendiger dan vroegah. Ik las hier wel eens mee maar voelde nooit zo de behoefte om mee te praten. En nu swingt het als een trein en er komen elke week nieuwe singles bij. Leuk !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 15 september 2008 om 20:23
maandag 15 september 2008 om 20:27
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 20:12:
Mij zegt dat lijstje niet zo veel eerlijk gezegd. Nieuwkomers moeten het blijkbaar invullen maar de lijstjes van de langer meeschrijvenden zijn nergens meer te zien; die zijn ergens diep in de forumhistorie weggezakt. Dus het is een beetje asymmetrisch en ik vind het een drempel opwerpen.
Donkey...vertel mijn liefste, wat zou je van me willen weten?
*geeft SD een kus....zo en nou niet meer mopperen*
Donkey...vertel mijn liefste, wat zou je van me willen weten?
*geeft SD een kus....zo en nou niet meer mopperen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 15 september 2008 om 20:29
quote:winkelmandje schreef op 15 september 2008 @ 19:58:
Jeetje jullie hebben echt weer veel geschreven!!
Maar katten namen?
Bliksem en Donder
Ba en Co
Koffie en Melk
Teaser and .......
SD....succes!
Bert en Ernie?
Hans en Grietje?
Jut en Jul?
Frank en Mirella?
Van Kooten en De Bie?
Ik roep maar wat...
Jeetje jullie hebben echt weer veel geschreven!!
Maar katten namen?
Bliksem en Donder
Ba en Co
Koffie en Melk
Teaser and .......
SD....succes!
Bert en Ernie?
Hans en Grietje?
Jut en Jul?
Frank en Mirella?
Van Kooten en De Bie?
Ik roep maar wat...