Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Ik zal de titel even aanpassen Babymerel.
bedankt angel
Moderator, kun je mijn titel aanvullen? In de titel is 2 weggevallen, moet zijn: 2 keer per dag lang clusteren, hoe te doorbreken?

Bedankt!
Hallo Eendtje,

Ik heb de topictitel aangepast.
angel wil jij mijn titel veranderen.

De benaming is fout ( Dat is door mij fout gegaan)

Het moet zijn:

bekkeninstabiliteit/spondylolisthesis opnieuw zwanger worden
angel wil je even naar de openingspost kijken ? zie hier

en naar deze posting zie hier
Angel, ik heb gezocht in de regels, maar niet kunnen vinden dat een ledenstop verboden is. Kun je laten weten waar het staat? Dan wijzigen wij natuurlijk de tekst.
Nope...heb de regels ook nagelezen. Ik kan nergens vinden dat de tekst bovenin het topic met betrekking tot een ''ledenstop'' in strijd is met de regels.
Misschien niet in de regels, maar kan me een eerder verzoek tot ledenstop herinneren wat ook geweigerd werd.
Dit is het antwoord van de Vivamod op ledenstops: bericht. Sorry, maar als je mensen wil weren van je topic dan zit je op een openbaar forum toch echt op de verkeerde plek. Richt dan een msn clubje op, kun je iedereen die je niet aanstaat weigeren.
Het kan dat wel zijn dat het niet in de regels staat, maar het was wel bekend op het topic dat ledenstops niet mogen bij viva. (Zie het bericht van justline van Sunday 07 September 13:05.) Maargoed. Goed dat aangegeven wordt dat het niet in de regels staat, misschien kan dat aangepast worden :-)
@ Rispa: Als verschillende mensen ineens ons topic binnen komen vallen en vertellen dat ledenstops niet mogen (plus, Aruba schrijft al langer met ons mee en vertelde het een week geleden al). Dan ga ik er klakkeloos vanuit dat het ook zo is. Dat is erg dom van mij, maar ik heb nooit gezegd dat ik in de regels had gelezen dat een ledenstop niet mocht. Dus mijn bericht van Sunday 07 September 13:05 is niet echt relevant

Inderdaad handig als dan de regels kunnen worden aangepast.
quote:babymerel schreef op 13 september 2008 @ 20:40:

angel wil jij mijn titel veranderen.

De benaming is fout ( Dat is door mij fout gegaan)

Het moet zijn:

bekkeninstabiliteit/spondylolisthesis opnieuw zwanger wordenIk ga de titel (weer) aanpassen. Weet je zeker dat het nu goed is?
Dames, een ledenstop is zoals gezegd werd, inderdaad niet de bedoeling op een openbaar forum. Ik ben zelf van mening dat het niet in de regels opgenomen hoeft te worden, maar zal het nog even voorleggen aan de overige angels.

Ik kan jullie voor het betreffende topic wel aanraden de topictitel gewoon even aan te passen, want nu vragen jullie zelf om nieuwe leden. Als jullie een titel hebben en die hier doorgeven, pas ik 'm aan.
Een msn groep hebben wij al, bedankt voor de tip. Het gaat meer om het feit dat het onoverzichtelijk wordt wanneer er steeds meer mensen bijkomen. Maar een nieuwe titel is inderdaad een goed idee.

Ik vind persoonlijk dat het wel handig is als er een regel over wordt gemaakt, nu is het niet 'verboden' en dus mag het officieel wel. Het is niet de bedoeling, maar dat is natuurlijk wat anders dan 'het mag niet'. Een beetje onduidelijk dus.
Justline, er zijn binnen een (internet)gemeenschap denk ik wel meer ongeschreven regels. We proberen juist met de moderator van Viva en de angels de regels zo simpel en beperkt mogelijk te houden zodat er geen enorme waslijst en do's en dont's ontstaat waar je je doorheen moet worstelen. Het is voor mij geen probleem om af en toe even uit te leggen dat ledenstops niet de bedoeling zijn. Zo vaak komt een dergelijke vraag ook niet voor.
Angel,

Ik begrijp dat het fijn is als er zo min mogelijk regels zijn, maar voor iets wat voor zoveel commotie zorgt, is het misschien toch wel handig om wel of geen regel op te nemen. Een politie geeft je toch ook geen boete als je iets doet wat een `ongeschreven regel´ is in het verkeer? `Ongeschreven regels´ zijn voorkeursgedragingen, dat zegt volgens mij al genoeg....
Hoi Angel,

kun je het topic: hoe lang duurde het voordat je zwanger bent sluiten? ik zie dat er al een soortgelijk topic bestaat.

Bedankt alvast!
Hoi Angel, zou je in het topic "De natuur? Hoe zit dat eigenlijk?" van Oriane wat off-topic gezwets op de eerste pagina willen weghalen?
Mogalie: aangezien je zo doordraaft: in de regels staat o.a. dat je je hoort te gedragen zoals in het echte leven. Bij de doorsnee Nederlander hoort daar o.a. gastvrijheid bij. Blijkbaar bij jou niet, maar goed, ook in het echte leven worden de minder sociale mensen vaak terecht gewezen. Misschien zou je eerst eens kunnen bekijken hoe het er op het forum aan toe gaat ipv direct de regels te willen veranderen.

PS: bij babybrabbel werken ze wel met ledenstops...misschien is daar nog wel een plekkie voor je vrij.
PS: bij babybrabbel werken ze wel met ledenstops...misschien is daar nog wel een plekkie voor je vrij.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
@Sarah Scott, dat jij me op basis van een paar berichten bestempelt als 'minder sociaal' zegt waarschijnlijk mee over jou dan over mij.
quote:Sarah Scott schreef op 17 september 2008 @ 09:51:

Mogalie: aangezien je zo doordraaft: in de regels staat o.a. dat je je hoort te gedragen zoals in het echte leven. Bij de doorsnee Nederlander hoort daar o.a. gastvrijheid bij. Blijkbaar bij jou niet, maar goed, ook in het echte leven worden de minder sociale mensen vaak terecht gewezen. Misschien zou je eerst eens kunnen bekijken hoe het er op het forum aan toe gaat ipv direct de regels te willen veranderen.

Doe eens normaal zeg! Wat lopen hier een opgefokte mensen rond zeg, ongelofelijk!

Misschien is het een idee voor de Angels om zich meer te richten op dit soort aanvallen dan op de openingstekst van ons topic.

Dit is toch ook niet sociaal? Zo ga jij toch ook niet in het echte leven met iemand om?

Het is zo vaak gebeurd dat ik met verbazing jullie opmerkingen lees. En allemaal een handje boven elkaars hoofd houden terwijl de ene nog harder is dan de ander.

Voor zover ik weet hebben wij jullie niets misdaan met onze openingstekst en waren wij ons er niet van bewust dat dit niet de bedoeling was en daarom vind ik het echt ontzettend irritant dat jullie je hier mee gaan bemoeien. Dit is een taak van de Angels, we weten allemaal dat jullie tijd over hebben, maar laat dit nu maar aan hun over.
quote:justline schreef op 17 september 2008 @ 19:19:

Zo ga jij toch ook niet in het echte leven met iemand om? Hmm...jawel. Ook in het echte leven ben ik direct. Take it or leave it.
quote:Sarah Scott schreef op 17 september 2008 @ 22:38:

[...]

Hmm...jawel. Ook in het echte leven ben ik direct. Take it or leave it.

Dit heeft niets met directheid te maken. Dit is gewoon op een denigrerende manier tegen iemand praten, zonder respect te tonen voor iemand anders zijn mening. Dat vind ik niet erg blijken van gastvrijheid, zoals je dat zelf noemt.

Met directheid heb ik overigens nooit problemen, zolang het maar respectvol en eerlijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven